-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Персональні комп'ютери
Торги відмінено
1 078 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 780.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 780.00 UAH
Період уточнення:
28.05.2025 12:43 - 04.06.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
cb727f2da26741679217dbc785f0dc2e
Дата опублікування:
02.06.2025 17:08
Опис:
Змушені звернути вашу увагу на те, що твердження про те, що вимога щодо можливості онлайн перевірки статусу ремонту «дозволить вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (Продавця), який буде визнаний переможцем закупівлі», не відповідає дійсності та суперечить положенням вашого ж проєкту договору. Зокрема, пункт 6.3 проєкту договору чітко зазначає: «6.3. Постачальник зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) або здійснити заміну Товару, якщо виявлені недоліки сталися з його вини, а не внаслідок порушення Замовником чи третьою особою правил користування та зберігання Товару». Таким чином, відповідальність за гарантійне обслуговування товару, що поставляється, несе саме Постачальник, і жодна онлайн перевірка не може замінити ані цього зобов’язання, ані належної взаємодії між сторонами відповідно до договору. Крім того, звертаємо увагу, що вимога щодо наявності можливості онлайн перевірки статусу ремонту є дискримінаційною та не має правових підстав. Така вимога: не передбачена чинним законодавством у сфері публічних закупівель як кваліфікаційний або технічний критерій; не впливає на технічні чи якісні характеристики предмета закупівлі; обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників, які можуть надати рівноцінний товар за більш вигідною ціною.
Зважаючи на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації згадану вимогу, яка суперечить принципам відкритості, добросовісної конкуренції та ефективного використання бюджетних коштів, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
п.6.3. договору відтворює загальні положення статей ЦК України та/або ГК України, які передбачають обов"язок Продавця забезпечити належну якість проданого Товару, а при наявності на це підстав - усунення його несправності, обмін на аналогічний чи повернення його вартості. В той же час, діагностика та/або усунення несправності, висновок про наявність дефекту, що виник з вини виробника, може надати лише АСЦ, куди Товар може здавати Покупець (його представники). Саме можливість отримання Покупцем інформації з АСЦ про стан ремонту в режимі реального часу незалежно від режиму роботи АСЦ, без обов"язкового залучення до цього процесу Продавця Товару, складає суть відповідної вимоги, викладеної в змісті тендерної документації, тому така вимога не виключає зобов"язань Продавця в частині гарантії якості на проданий Товару чи можливої взаємодії між Покупцем та Продавцем у випадку виявлення товару неналежної якості. Таким чином, підстав для зміни умов тендерної документації в частині вимоги наявності можливості он-лайн перевірки стану (ходу) діагностики та/або ремонту Товару Замовник не вбачає.
Дата відповіді:
03.06.2025 22:46
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
9b0859206efa4f03af8d8c2566e4af23
Дата опублікування:
02.06.2025 17:01
Опис:
Тобто вам потрібна онлайн перевірка статусу ремонту для всього автоматизованого робочого місця, а не лише системного блоку, вірно?
Відповідь:
Так
Дата відповіді:
03.06.2025 22:42
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
13ce3890f8d940bb80c8f0e919be71fe
Дата опублікування:
30.05.2025 16:25
Опис:
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та зобов’язаний дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості.
Крім того, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 цього ж Закону, технічна специфікація не повинна містити посилань на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип, джерело походження або виробника, якщо такі посилання не є обґрунтовано необхідними і при цьому не супроводжуються словами «або еквівалент».
У разі наявності подібних формулювань у тендерній документації, це може розцінюватись як порушення принципів недискримінації учасників і створення незаконної переваги для окремих постачальників, що є підставою для оскарження закупівлі в органах контролю.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши прямі вказівки на конкретні торговельні марки або найменування товарів, або ж доповнити такі вказівки фразою «або еквівалент» з чітким описом характеристик, яким має відповідати продукція.
Відповідь:
Ваше звернення враховане , внесені відповідні правки в тендерну документацію.
Дата відповіді:
02.06.2025 16:37
Відповідь надана
Монітори
Номер:
6f378a5555434c8497c61eb640a936de
Дата опублікування:
30.05.2025 16:21
Опис:
Попри те, що, на Вашу думку, системні блоки становлять основну частину предмета закупівлі, просимо врахувати, що до складу поставки також входять монітори, вартість яких є суттєвою, а їх якість і функціональність не менш важливі.
У зв’язку з цим звертаємо увагу на необхідність збалансованого підходу до формування вимог тендерної документації щодо всіх складових предмета закупівлі, зокрема шляхом встановлення рівнозначних технічних та якісних вимог як до системних блоків, так і до моніторів.
Відповідь:
В змісті Тендерної документації та Додатку №2 до такої міститься посилання на необхідність надання Учасником інформації щодо сервісного центру, розташованого в м.Рівному для всього предмета закупівлі, а не лише для системних блоків. Зважаючи на те, що гарантійний строк на системні блоки складає 36 місяців, замовник закупівлі має зацікавленість в швидкому потенційному діагностиці/ремонті/заміні таких (при наявності на це підстав), тому в змісті Додатку №2 окремо наголосив на необхідності наявності сервісного центру системних блоків в місці розташування Замовника, однак дана вимога поширюється також на інші складові робочого місця згідно інших відповідних положень оприлюдненої тендерної документації. Таким чином. підстав для задоволення Ваших вимог щодо зміни тендерної документації немає.
Дата відповіді:
02.06.2025 16:12
Відповідь надана
Порушення принципів публічних закупівель
Номер:
c2e18a4d437d447bb6161ba15f0b7171
Дата опублікування:
30.05.2025 16:18
Опис:
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу, що наполягання на наявності онлайн-сервісу перевірки статусу ремонту як обов’язкової вимоги, попри її формальний характер, може бути розцінене як таке, що не відповідає принципам недискримінації та рівного доступу до участі у публічних закупівлях.
Зазначена функція не є критичною для оцінки якості товару, адже надання інформації про статус ремонту можливе й через інші офіційні канали зв’язку, зокрема електронну пошту або телефон. Це жодним чином не впливає на функціональні характеристики товару чи рівень сервісного обслуговування.
Також просимо врахувати, що предмет закупівлі має оцінюватися комплексно. Якісний підхід передбачає забезпечення належного рівня усієї техніки, а не лише її окремих компонентів, таких як системні блоки.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі їх відсутності залишаємо за собою право звернення до компетентних органів.
Відповідь:
В змісті Тендерної документації та Додатку №2 до такої міститься посилання на необхідність надання Учасником інформації щодо сервісного центру, розташованого в м.Рівному для всього предмета закупівлі, а не лише для системних блоків. Зважаючи на те, що гарантійний строк на системні блоки складає 36 місяців, замовник закупівлі має зацікавленість в швидкому потенційному діагностиці/ремонті/заміні таких (при наявності на це підстав), тому в змісті Додатку №2 окремо наголосив на необхідності наявності сервісного центру системних блоків в місці розташування Замовника, однак дана вимога поширюється також на інші складові робочого місця згідно інших відповідних положень оприлюдненої тендерної документації. Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту не є формою дискримінації Учасників, оскільки нарівні з іншими засобами контролю ходу/стану ремонту надасть можливість представникам Замовника (при наявності на це підстав) здійснювати моніторинг стану діагностики/ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони виконавця відповідних робіт і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта (Замовника, власника придбаного товару) і дозволить вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (Продавця), який буде визнаний переможцем закупівлі.
Таким чином, підстави для задоволення Ваших вимог - відсутні.
Дата відповіді:
02.06.2025 16:18
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f05560cfdb974f3196c0df08a0e0dfdc
Дата опублікування:
30.05.2025 12:48
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». On-line сервіс перевірки статусу ремонту жодним чином не впливає на технічні характеристики, продуктивність чи надійність ПК, що є предметом закупівлі, і отже не може розглядатись як кваліфікаційна вимога до постачальника. Також він не пришвидшує здійснення гарантійного ремонту. Встановлення вимоги щодо on-line сервісу перевірки статусу ремонту є прямим порушенням принципу недискримінації учасників та необґрунтовано обмежує конкуренцію, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту. 2) Привести у відповідність умови технічного завдання та проекту договору щодо гарантійного строку. 3) Забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформуємо, що в разі залишення нашої вимоги без задоволення та подальшої дискримінації учасників, ми будемо змушені ініціювати подання скарги до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Предметом закупівлі є, серед іншого, системні блоки з терміном гарантій не менше 36 місяців і для Замовника є важливим забезпечити належне функціонування придбаного Товару протягом всього заявленого гарантійного терміну, в т.ч. шляхом забезпечення визначеного за часом ремонту у спеціалізованому сервісному центрі за місцем знаходження Замовника. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення вищевказаної гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника. Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту не є формою дискримінації Учасників, оскільки нарівні з іншими засобами контролю ходу/стану ремонту надасть можливість представникам Замовника (при наявності на це підстав) здійснювати моніторинг стану діагностики/ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони виконавця відповідних робіт і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта (Замовника, власника придбаного товару) і дозволить вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (Продавця), який буде визнаний переможцем закупівлі.
Таким чином, підстави для задоволення Ваших вимог - відсутні.
Дата відповіді:
30.05.2025 15:39
Відповідь надана
Посилання на on-line перевірку статусу ремонту
Номер:
244c5df85ce444c08ac4514cccea1abc
Дата опублікування:
28.05.2025 15:01
Опис:
Відповідь по електронній пошті на ваш запит щодо гарантії буде також on-line перевіркою, вірно?
Відповідь:
Ні, відповідь по електронній пошті не можна вважати належним аналогом сервісу on-line перевірки стану ремонту пристроїв. Предметом закупівлі є системні блоки з терміном гарантій не менше 36 місяців і для Замовника є важливим забезпечити функціонування придбаного Товару протягом всього гарантійного терміну, шляхом забезпечення визначеного за часом ремонту у спеціалізованому сервісному центрі за місцем знаходження Замовника без додаткових витрат. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту нарівні з іншими засобами контролю ходу ремонту дає можливість представникам Замовника здійснювати моніторинг стану ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта і вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (продавця).
Дата відповіді:
30.05.2025 15:41
Відповідь надана
Технічні регламенти
Номер:
5a05dc2a34af4c6794638d879b7608cd
Дата опублікування:
28.05.2025 15:00
Опис:
Шановний замовнику, а чому ви конкретно приписуєте ці технічні регламенти? Ч. 5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ч. 6 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Чи будете ви розглядати технічні умови?
Відповідь:
Зазначення названих технічних регламентів, з точки зору Замовника, є необхідним мінімумом для підтвердження належної якості предмета закупівлі, в той же час Учасник закупівлі має право надати інші наявні та отримані ним у встановленому законом порядку документи на підтвердження якості та відповідності пропонованого ним Товару вимогам, установленим у тендерній документації.
Дата відповіді:
30.05.2025 15:52
Відповідь надана
СЦ
Номер:
4b87cb8e0db64225a1fc11f2fb0c3d05
Дата опублікування:
28.05.2025 14:57
Опис:
Авторизований СЦ в м. Рівне вам потрібен лише щодо системних блоків, а як же власне весь предмет закупівлі?
Відповідь:
В змісті Тендерної документації та Додатку №2 до такої міститься посилання на необхідність надання Учасником інформації щодо сервісного центру, розташованого в м. Рівному для всього предмета закупівлі, а не лише для системних блоків. Зважаючи на те, що гарантійний строк на системні блоки складає 36 місяців, замовник закупівлі має зацікавленість в швидкому потенційному діагностиці/ремонті/заміні таких (при наявності на це підстав), тому в змісті Додатку №2 окремо наголосили на необхідності наявності сервісного центру системних блоків в місці розташування Замовника, однак дана вимога поширюється також на інші складові робочого місця згідно інших відповідних положень оприлюдненої тендерної документації.
Дата відповіді:
30.05.2025 15:48
Відповідь надана
Оціночні або суб'єктивні судження
Номер:
c1b167fcf57e41f789ae4cda162ded81
Дата опублікування:
28.05.2025 14:55
Опис:
Прошу прибрати з документації критерії "не гірше", оскільки вони є оціночними/суб'єктивними судженням. Згідно з практикою АМКУ, лише Замовник може знати, що для нього є не гірше, що в результаті слугує ризиком неправомірного відхилення та оскарження результатів закупівлі.
Відповідь:
Враховано зауваження, внесено зміни.
Дата відповіді:
30.05.2025 15:45