• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сонячна електростанція (ДК 021:2015- 09330000-1 Сонячна енергія)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2025 11:23 - 04.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо залучення субпідрядника / співвиконавця

Номер: de59e5c32ac345a182c3c9b1d9472185
Дата опублікування: 03.06.2025 11:59
Опис: Згідно до умов, що визначені пунктом 8 розділу 3 тендерної документації передбачено вимоги щодо підтвердження інформації про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). Предметом даної закупівлі є товар. Просимо роз'яснити замовника, з якою ціллю, в рамках даної закупівлі, вимагається надання: 1. відомості: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходженння; - код за ЄДРПОУ; 2. лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників, на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками; 3. лист від субпідрядника адресований Замовнику з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (на підтвердження зазначеної інформації надати копію аналогічного договору). * у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів; 4. лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. У разі якщо такі положення не застосовуються умовами даної закупівлі, просимо розглянути питання щодо доцільності встановлення таких вимог закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг. Предметом даної закупівлі є товар. Отже інформацію по субпідрядниках надавати не потрібно.
Дата відповіді: 04.06.2025 15:07
Відповідь надана

ОГЛЯД!

Номер: a1a4edd05d9946d4ada9509f441dea6f
Дата опублікування: 30.05.2025 18:10
Опис: Обов’яхкова умова – огляд локації. Перед подачею пропозиції Учасник підтверджує огляд довідкою в довільній формі власним підписом та підписом уповноваженої особи Замовника з зазначенням предмету закупівлі(надати у сканованому вигляді у складі пропозиції). Учасники, що не були присутні на об’єкті перед подачею пропозиції не розглядаються Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. ВИМОГА Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення було розглянуте, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 02.06.2025 13:41
Відповідь надана

Щодо ваги сонячних панелей

Номер: 041ff397e15e4fdc9ab90cc05d179b7a
Дата опублікування: 30.05.2025 11:08
Опис: Шановний замовнику! В Додатку 4 до ТД, серед іншого, вказана технічна вимога щодо ваги сонячного фотоелектричного модуля "не більше 27 кг", при тому, що потужність панелі повинна становити "не менше 585 вт". Справа в тому, що вказаний та обмежений діапазон ваги дещо конфліктує з іншими якісними та кількісними вимогами модуля і підібрати таку сонячну панель, щоб відповідала всім, без винятку, показникам майже нереально або ж такий виріб буде мати сумнівну якість, як таку. В доповнення до цього, звертаємо увагу азмовника на той факт, що, навіть, у зазначеній в документації сонячної панелі AsrtroEnergy 5N CHSM72N(DG)/F-BH Bifacial Series Tired 1 вага становить 32,1 кг! В зв'язку з чим, за для якісної підготовки пропозиції та, відповідно, для закупівлі, дійсно, якісних панелей та станції вцілому, звертаємось до Замовника з проханням внести зміни в технічне завдання і розширити вимогу щодо ваги фотоелектричного модуля до 32,1 кг ("не більше 32,1 кг"). Заздалегідь вдячні за попрозуміння.
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення було розглянуте, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 30.05.2025 11:53