• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А

Завершена

3 615 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 079.13 UAH
Період уточнення: 27.05.2025 13:51 - 01.06.2025 00:00
Відповідь надана

загальне питання

Номер: 08c44f4c798f404097df4ded19d94969
Дата опублікування: 30.05.2025 19:26
Опис: Шановний Замовнику Вами вимагається надання листа у скаладі тендерної пропозиції , а саме : "Надати лист у довільній формі про те, що Замовником не буде вважатися причиною для ненадання Послуги у терміни, встановлені договором або неналежного надання Послуги значний проміжок часу, коли на території Дніпропетровської області оголошено «Повітряну тривогу». Враховуючи ті обставини, що договір буде укладено у період дії воєнного стану в Україні, така подія як оголошення «Повітряної тривоги» є очікуваним явищем, яке треба враховувати під час планування виконання Послуги. Окрім того, місце надання послуги не входить до територій, на яких ведуться бойові дії відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309.". Вищевказану довідку потрібно отримувати безпосередньо у Вас?
Відповідь: Шановний учасник,дякуємо за запитання! Відповідно до додатку 1 до тендерної документації,а саме п.5 Документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі,потрібно надати лист у довільній формі.Учаснику не потрібно отримувати довідку у Замовника.
Дата відповіді: 31.05.2025 21:01
Відповідь надана

Землевпорядник

Номер: a17435127fad4e39a60e36108a6ccf59
Дата опублікування: 30.05.2025 17:14
Опис: Шановний замовник! Згідно технічного завдання у додатку 2, виконавцем будуть виконуватись геодезичні роботи. Роботи з складання технічної документації по землеустрію, та землевпорядні роботи не передбачені технічним завданням. Згідно статті 5 Закону Укрраїни Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт які є предметом закупівлі. Тому вимога обов’язково мати сертифікованого землевпорядника, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи або на підставі трудового договору є надмірною, оскільки для виконання робіт по закупівлі достатньо сертифікованого інженера геодезиста. Ми не заперечуємо що інженер-землевпорядник може виконувати такі роботи. Але така вимога не є обов’язковою. Вимога обов’язково мати сертифікованого землевпорядника без виконання землевпорядних робіт є дискримінаційною, а також має ознаки корупційної складової.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання. Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ Закону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями. Предметом замовлення є частина території обласного центру, який, відповідно до класифікації населених пунктів в залежності від соціально-культурного, промислового потенціалу, наведеної в ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», п 4.12-4.13 - є найкрупнішим багатофункціональним містом, яке, є центром макрорегіону - міжобласної системи розселення, з розташованою в його межах потужною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі тощо. Згідно зі ст. 26 Закону України “Про землеустрій”, Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а геодезичні та землевпорядні роботи є взаємопов'язаними процесами, що забезпечують точність просторових даних та правове обґрунтування використання земель. Геодезичні вимірювання є основою для якісного виконання землевпорядних робіт. Також повідомляємо, що в подальшому геопросторові дані, топографічні плани та матеріли інвентаризації, отримані в результаті надання послуги, можуть бути використані для землевпорядного проектування щодо встановлення меж земельних ділянок існуючих кладовищ. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має суттєве соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Слід зауважити, що Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання складник та комплексних послуг за договором саме для найкрупнішого міста - обласного центру, території ідентичної за площею, рельєфом та характером забудови до м. Дніпро, а не співрозмірних площ. Відповідно до п. 2 статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Зауважимо, що наша вимога щодо " інженера-землевпорядника " така, яку може виконати більшість потенційних Учасників в Україні, що підтверджується тим, що за останні три роки геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра надавались 4 різними компаніями. Враховуючи специфіку послуги, її суттєвий обсяг, вимоги до складання звітних матеріалів, підготовки геопросторових даних, завантаження у базу даних, налаштування її функціонування та наявний досвід з організації проведення інвентаризації поховань в межах існуючих кладовищ міста Дніпра на території 156 га, замовником визначені саме такі кваліфікаційні вимоги для якісного надання послуги, що замовляється. Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами , повідомляємо, що Замовник не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника. Також повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог, які відповідають умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 31.05.2025 21:02
Відповідь надана

Землевпорядник

Номер: 04ccf19b1bad4041ac38e7d26975940e
Дата опублікування: 29.05.2025 14:57
Опис: Шановний Замовник! На якій підставі до даного тендеру включили інженера-землевпорядника, оскільки роботи виконуються інженерами-геодезистами. Вважаємо такі дії дискрімінаційними, та бачимо в цьому корупційну складову. Тому вимагаємо негайно усунути дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання. Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ Закону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями. Предметом замовлення є частина території обласного центру, який, відповідно до класифікації населених пунктів в залежності від соціально-культурного, промислового потенціалу, наведеної в ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», п 4.12-4.13 - є найкрупнішим багатофункціональним містом, яке, є центром макрорегіону - міжобласної системи розселення, з розташованою в його межах потужною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі тощо. Згідно зі ст. 26 Закону України “Про землеустрій”, Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а геодезичні та землевпорядні роботи є взаємопов'язаними процесами, що забезпечують точність просторових даних та правове обґрунтування використання земель. Геодезичні вимірювання є основою для якісного виконання землевпорядних робіт Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має суттєве соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Слід зауважити, що Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для найкрупнішого міста - обласного центру, території ідентичної за площею, рельєфом та характером забудови до м. Дніпро, а не співрозмірних площ. Відповідно до п. 2 статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Зауважимо, що наша вимога щодо " інженера-землевпорядника " така, яку може виконати більшість потенційних Учасників в Україні, що підтверджується тим, що за останні три роки геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра надавались 4 різними компаніями. Враховуючи специфіку послуги, її суттєвий обсяг, вимоги до складання звітних матеріалів, підготовки геопросторових даних, завантаження у базу даних, налаштування її функціонування та наявний досвід з організації проведення інвентаризації поховань в межах існуючих кладовищ міста Дніпра на території 156 га, замовником визначені саме такі кваліфікаційні вимоги для якісного надання послуги, що замовляється. Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами , повідомляємо, що Замовник не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника. Також повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог, які відповідають умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 10:04