• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А

Завершена

3 615 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 079.13 UAH
Період оскарження: 27.05.2025 13:51 - 01.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 4b0de2c839554c5ab60171dc84a6e1fe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-27-007667-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
від 12.06.2025 року До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Замовник: Ідентифікатор закупівлі: ID: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» код за ЄДРПОУ 41551176 Україна, 38751, Полтавська область, Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123 електронна пошта: terraalyans@ukr.net телефон +38 068-528-19-05 Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 Код ЄДРПОУ: 37454258 Телефони: +38 067-274-63-74 +38 0567 44 61 22 e-mail: reva.tanya@gmail.com UA-2025-05-27-007667-a 49e8e7d6b4fd40f79540bb98e17e3b50 Дата коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 09.06.2025 року СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі з «надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» посіло друге місце з пропозицією у сумі 3 000 000,00 грн. 05.06.2025 року Замовником було опубліковано повідомлення в електронній системі закупівель про усунення недоліків ТОВ«ТЕРРА АЛЬЯНС». В повідомленні було зазначено «Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі: - не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера – геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них, У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезист. Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами. 2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності. Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" 3 Відповідно до п.3 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га. У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами. На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше 3 одиниць; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; - БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці; - трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ; - обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше 3 одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць; - відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення; - автомобільна техніка – не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі. У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній; Потрібно додати відповідну інформацію». 06.06.2025 року ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» були усунені всі вищевказані недоліки. 09.06.2025 року Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 118 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» було відхилено. 12.06.20205 року Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 120 визначено переможцем відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27- 007667-а код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А), учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" (далі - переможець), тендерна пропозиція якого, після виправлення невідповідностей, відповідає кваліфікаційним умовам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмета закупівлі, з ціною 3 069 760,00 грн. ТОВ “ТЕРРА АЛЬЯНС” не погоджується з рішенням Замовника, вважає його неаргументованим та незаконним з таких підстав. Замовник у протоколі про відхилення зазначив, зокрема настуне: «Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), враховуючи Указ Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про провадження строку дії військового стану в Україні», затвердженого Законом України № 2500-ІХ від 15.08.2022 та на підставі пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова), з метою організації закупівлі за предметом, код, національного класифікатора України ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково- технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, проси. Богдана Хмельницького, 175А), враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, на процедуру закупівлі № оголошення UA-2025-05-27-007667-a надійшло три пропозиції, а саме від ТОВ "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР ТЕОБЕСТ", ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС та ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС з найнижчою ціною за результатами аукціону в процедурі відкритих торгів з особливостями ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС з найнижчою ціною за результатами аукціону 3 000 000,00 грн процедури відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27-007667-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А) відповідно до вимог абз.4.ч.1 п.44 Постанови, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно до вимог абз.4.ч.2 п.44 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, обґрунтовуючи наступним. 1. Після перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., Учаснику було надіслано повідомлення про виправлення наступних невідповідностей: Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі: - не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера - геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них, У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезиста. Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами. 2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності. Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" З Відповідно до п.З Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га. У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами. На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше З одиниць; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; - БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження - не менше 1 одиниці; - трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ; - обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше З одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць; - відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення; - автомобільна техніка - не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі. У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній; 05.06.2005 Учасник ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС завантажив документи. Учасником було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів довідкою Вих. №794/06-25 від 05.06.2025р., згідно якої додано договір з Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРС ГРУП» від 12 червня 2024 (документ укладено ДО кінця строку подання тендерних пропозицій). Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджено не було. Учасник завантажив довідку Вих. №789/05-25 від 05.06.2025р., в якій додано працівника Братченко Тетяну Миколаївну, яку оформлено за цивільно-правовою угодою 05.06.2025 року, тобто ПІСЛЯ строку подання тендерних пропозицій, який відповідно до п.1 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації становить 04.06.2025 року до 00:00 год. Аналогічно з доданим договором страхування, який укладено 05.06.2025, та орендою трасошукача від 06.06.2025. Відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто невідповідність - "це забути подати документ, який складено ДО строку подачі документів ", а не укласти новий договір, або взяти нового працівника на роботу. Відповідно до ст. 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до пп.33,34 Постанови Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг. Тобто всі Учасники повинні бути в рівних умовах, згідно з п.1,3,4 ч.І ст.5 Закону:. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. ВСІ Учасники повинні готувати документи у строк подання тендерних пропозицій який становив 04.06.2025 року до 00:00 год. Замовник зобов’язаний забезпечити рівне ставлення до всіх учасників тендеру та не має права надавати перевагу будь-якому учаснику або створювати дискримінаційні умови участі. Недопущення дискримінації та дотримання принципів добросовісної конкуренції є ключовими вимогами під час проведення закупівель. Усі дії замовника мають ґрунтуватися на принципах відкритості, прозорості та об’єктивності оцінки пропозицій, уникаючи порушення принципу рівного ставлення, зокрема надання переваги одному з учасників. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом з урахуванням Постанови». Таким чином, Замовник у своєму протоколі № 118 від 09.06.2025 року підтвердив, що після надання строку на усунення недоліків «ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» надало ВСІ необхідні документи, які вимагав Замовник та які передбачені вимогами тендерної документації і Законом! Підставою відхилення Замовник вказав саме те, що на документах, які були надані ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» стояла інша дата, ніж та, яка на думку Замовника повинна стояти. Замовник вважає, що вісі документи повинні бути датовані до закінчення строку на подання тендерних пропозицій учасниками, однак такі висновки зроблені на вільному трактуванні норм законодавства Замовником. Про можливість усунення недоліків протягом 24 годин йдеться зокрема у рішенні від 13.03.2024 № 4646 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (відбулася заміна працівника). Зазначимо, що відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником також в протоколі № 118 від 09.06.2025 року вказано, таке: « Тобто невідповідність - "це забути подати документ, який складено ДО строку подачі документів ", а не укласти новий договір, або взяти нового працівника на роботу». Однак такий висновок є хибним і таким що ґрунтується на довільному тлумаченні норм законодавства Замовником з огляду на нижче вказане. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевказану норму , що замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли: • відсутнє забезпечення тендерної пропозиції; • відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались; • якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто під невідповідністю в інформації та документах, розуміється те,що учасник може виправити всі недоліки, крім надання банківської гарантії та технічного завдання і змін в технічне завдання, якщо такі зміни призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, моделі тощо. (Аналогічний висновок зроблений в Рішенні від 02.06.2025 № 8702 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; Рішенні від 03.12.2024 № 19227 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та інших). Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України, що жодним законодавчим актом не заборонено укладати нові угоди або нові договори, спрямовані саме на усунення недоліків протягом 24 годин з моменту їх оголошення Замовником. Таким чином, відповідно до положень Закону, Особливостей та тендерної документації Замовник - Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради зобов’язаний був визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» та опублікувати повідомлення про намір укласти договір, оскільки підприємством були усунуті всі недоліки протягом 24 годин про які зазначив Замовник. Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», було надано вісі необхідні документи які були передбачені тендерною документацією. Вважаємо, що Замовник порушує, передбачені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхилення пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, Замовник повинен був визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА АЛЯНС» під час проведення відкритих торгів (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a та опублікувати повідомлення про намір укласти договір, що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a; 3. Зобов’язати Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 Код ЄДРПОУ: 37454258) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 09.06.2025 року у формі протоколу № 118 яким відхилено пропозицію учасника «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-27-007667-a. 4. Зобов’язати Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 Код ЄДРПОУ: 37454258) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 року у формі протоколу № 120 яким визначено переможцем відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27- 007667-а код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А), учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" (далі - переможець), тендерна пропозиція якого, після виправлення невідповідностей, відповідає кваліфікаційним умовам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмета закупівлі, з ціною 3 069 760,00 грн. Додатки: 1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 червня 2025 року № 118, яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС»; 2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 червня 2025 року № 120, яким визначено переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ"; 3) Рішення від 13.03.2024 № 4646 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Директор ТОВ «ТЕРРА ЛЬЯНС» _______________ Тягла Ю.М. 12.06.2025 року
Дата розгляду скарги: 23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2025 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.06.2025 11:03
Автор: ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, Тягла Юлія Миколаївна +380685281905 terraalyansta@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a7b7bcd05234441dab5d95794e8a53eb
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірні дії замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: від 12.06.2025 року До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:






Замовник:







Ідентифікатор закупівлі:

ID:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС»
код за ЄДРПОУ 41551176
Україна, 38751, Полтавська область, Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123
електронна пошта: terraalyans@ukr.net
телефон +38 068-528-19-05



Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Код ЄДРПОУ: 37454258
Телефони:
+38 067-274-63-74
+38 0567 44 61 22
e-mail: reva.tanya@gmail.com



UA-2025-05-27-007667-a

49e8e7d6b4fd40f79540bb98e17e3b50


Дата коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
09.06.2025 року


СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі з «надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А»,
ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» посіло друге місце з пропозицією у сумі 3 000 000,00 грн.
05.06.2025 року Замовником було опубліковано повідомлення в електронній системі закупівель про усунення недоліків ТОВ«ТЕРРА АЛЬЯНС». В повідомленні було зазначено «Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі: - не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера – геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них, У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезист. Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами. 2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності. Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" 3 Відповідно до п.3 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га. У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами. На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): -
проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше 3 одиниць; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; - БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці; - трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ; - обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше 3 одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць; - відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення; - автомобільна техніка – не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі. У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній; Потрібно додати відповідну інформацію».
06.06.2025 року ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» були усунені всі вищевказані недоліки.
09.06.2025 року Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 118 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС» було відхилено.
12.06.20205 року Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 120 визначено переможцем відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27- 007667-а код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71350000-6
«Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А), учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" (далі - переможець), тендерна пропозиція якого, після виправлення невідповідностей, відповідає кваліфікаційним умовам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмета закупівлі, з ціною 3 069 760,00 грн.
ТОВ “ТЕРРА АЛЬЯНС” не погоджується з рішенням Замовника, вважає його неаргументованим та незаконним з таких підстав.
Замовник у протоколі про відхилення зазначив, зокрема настуне:
«Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), враховуючи Указ Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про провадження строку дії військового стану в Україні», затвердженого Законом України № 2500-ІХ від 15.08.2022 та на підставі пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова), з метою організації закупівлі за предметом, код, національного класифікатора України ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково- технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, проси. Богдана Хмельницького, 175А), враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, на процедуру закупівлі № оголошення UA-2025-05-27-007667-a надійшло три пропозиції, а саме від ТОВ "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР ТЕОБЕСТ", ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС та ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС з найнижчою ціною за результатами аукціону в процедурі відкритих торгів з особливостями
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС з найнижчою ціною за результатами аукціону 3 000 000,00 грн процедури відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27-007667-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А) відповідно до вимог абз.4.ч.1 п.44 Постанови, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно до вимог абз.4.ч.2 п.44 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, обґрунтовуючи наступним.
1. Після перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., Учаснику було надіслано повідомлення про виправлення наступних невідповідностей: Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі:
- не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера - геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них,
У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезиста.
Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами.
2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності.
Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність"
З Відповідно до п.З Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га.
У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами.
На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів):
- приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше З одиниць;
- електронні тахеометри - не менше 2 одиниць;
- БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження - не менше 1 одиниці;
- трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ;
- обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше З одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць;
- відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення;
- автомобільна техніка - не менше 1 одиниці.
У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування).
Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі.
У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі.
У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній;
05.06.2005 Учасник ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС завантажив документи. Учасником було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів довідкою Вих. №794/06-25 від 05.06.2025р., згідно якої додано договір з Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРС ГРУП» від 12 червня 2024 (документ укладено ДО кінця строку подання тендерних пропозицій).
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджено не було. Учасник завантажив довідку Вих. №789/05-25 від 05.06.2025р., в якій додано працівника Братченко Тетяну Миколаївну, яку оформлено за цивільно-правовою угодою 05.06.2025 року, тобто ПІСЛЯ строку подання тендерних пропозицій, який відповідно до п.1 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації становить 04.06.2025 року до 00:00 год.
Аналогічно з доданим договором страхування, який укладено 05.06.2025, та орендою трасошукача від 06.06.2025.
Відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто невідповідність - "це забути подати документ, який складено ДО строку подачі документів ", а не укласти новий договір, або взяти нового працівника на роботу.
Відповідно до ст. 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до пп.33,34 Постанови Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг.
Тобто всі Учасники повинні бути в рівних умовах, згідно з п.1,3,4 ч.І ст.5 Закону:. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. ВСІ Учасники повинні готувати документи у строк подання тендерних пропозицій який становив 04.06.2025 року до 00:00 год. Замовник зобов’язаний забезпечити рівне ставлення до всіх учасників тендеру та не має права надавати перевагу будь-якому учаснику або створювати дискримінаційні умови участі. Недопущення дискримінації та дотримання принципів добросовісної конкуренції є ключовими вимогами під час проведення закупівель. Усі дії замовника мають ґрунтуватися на принципах відкритості, прозорості та об’єктивності оцінки пропозицій, уникаючи порушення принципу рівного ставлення, зокрема надання переваги одному з учасників.
2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом з урахуванням Постанови».
Таким чином, Замовник у своєму протоколі № 118 від 09.06.2025 року підтвердив, що після надання строку на усунення недоліків «ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» надало ВСІ необхідні документи, які вимагав Замовник та які передбачені вимогами тендерної документації і Законом!

Підставою відхилення Замовник вказав саме те, що на документах, які були надані ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» стояла інша дата, ніж та, яка на думку Замовника повинна стояти. Замовник вважає, що вісі документи повинні бути датовані до закінчення строку на подання тендерних пропозицій учасниками, однак такі висновки зроблені на вільному трактуванні норм законодавства Замовником.
Про можливість усунення недоліків протягом 24 годин йдеться зокрема у рішенні від 13.03.2024 № 4646 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (відбулася заміна працівника).
Зазначимо, що відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Замовником також в протоколі № 118 від 09.06.2025 року вказано, таке: « Тобто невідповідність - "це забути подати документ, який складено ДО строку подачі документів ", а не укласти новий договір, або взяти нового працівника на роботу». Однак такий висновок є хибним і таким що ґрунтується на довільному тлумаченні норм законодавства Замовником з огляду на нижче вказане.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи вищевказану норму , що замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли:
• відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
• відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
• якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто під невідповідністю в інформації та документах, розуміється те,що учасник може виправити всі недоліки, крім надання банківської гарантії та технічного завдання і змін в технічне завдання, якщо такі зміни призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, моделі тощо.
(Аналогічний висновок зроблений в Рішенні від 02.06.2025 № 8702 КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ; Рішенні від 03.12.2024 № 19227 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та інших).

Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України, що жодним законодавчим актом не заборонено укладати нові угоди або нові договори, спрямовані саме на усунення недоліків протягом 24 годин з моменту їх оголошення Замовником.

Таким чином, відповідно до положень Закону, Особливостей та тендерної документації Замовник - Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради зобов’язаний був визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» та опублікувати повідомлення про намір укласти договір, оскільки підприємством були усунуті всі недоліки протягом 24 годин про які зазначив Замовник.
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», було надано вісі необхідні документи які були передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що Замовник порушує, передбачені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхилення пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, Замовник повинен був визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА АЛЯНС» під час проведення відкритих торгів (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a та опублікувати повідомлення про намір укласти договір, що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -


ПРОСИМО ВАС:

1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-007667-a;
3. Зобов’язати Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 Код ЄДРПОУ: 37454258) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 09.06.2025 року у формі протоколу № 118 яким відхилено пропозицію учасника «ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС» відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-27-007667-a.
4. Зобов’язати Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 Код ЄДРПОУ: 37454258) скасувати прийняте рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 року у формі протоколу № 120 яким визначено переможцем відкритих торгів з особливостями № UA-2025-05-27- 007667-а код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71350000-6
«Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А), учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" (далі - переможець), тендерна пропозиція якого, після виправлення невідповідностей, відповідає кваліфікаційним умовам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, та вимогам до предмета закупівлі, з ціною 3 069 760,00 грн.

Додатки:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 червня 2025 року № 118, яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС»;
2) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 червня 2025 року № 120, яким визначено переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ";
3) Рішення від 13.03.2024 № 4646 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.




Директор ТОВ «ТЕРРА ЛЬЯНС» _______________ Тягла Ю.М.
12.06.2025 року


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника