• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3
  • Донорські кошти

«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель

Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility Відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України № 221-р від 14.березня 2025 р. «Про розподіл обсягу з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році»

Торги не відбулися

122 553 721.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 612 768.61 UAH
Період уточнення: 27.05.2025 13:41 - 06.07.2025 00:00
Відповідь надана

Коригування вимоги

Номер: d5935acd0cb34db6b533c6b0b024c295
Дата опублікування: 06.06.2025 10:47
Опис: Згідно тендерної документації оприлюдненно вимогу: - У відповідності до Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 361 від 20.12.20211 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт» у роздрукованому вигляді: календарний графік виконання робіт. Просимо внести зміни у редакцію у частині "№ 361 від 20.12.20211", так як дата наказу не є коректною
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.06.2025 12:42
Відповідь надана

ЩОДО ПОРУШЕННЯ ВИМОГ КОШТОРИСНИХ НОРМ

Номер: e8ce1d07ca3f433aabfff9be8df46493
Дата опублікування: 05.06.2025 11:48
Опис: Шановний замовник!!!! Ми, ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, маємо намір взяти участь у вашій процедурі закупівлі UA-2025-05-27-007513-a. Під час аналізу умов закупівель нами встановлено порушення вимог чинних кошторисних норм, а саме: Згідно частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ тендерної документації Вами передбачено, що Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічною специфікацією - Додаток № 1.1. Додатком 1.1 до тендерної документації передбачена Технічна специфікація до предмета закупівлі яка надано в ОКРЕМОМУ ФАЙЛІ «Додаток 1.1 до тендерної документації.zip» У файлі «Додаток 1.1 до тендерної документації.zip» міститься Інформація щодо обсягу робіт. Згідно абзацу 3 пункту 5.1 розділу V кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. До вашої тендерної документації, всупереч Настанові, не надано відомість ресурсів або затверджену проектну документацію, що суперечить чинним будівельним нормам. Вимагаємо виконати вимогу абзацу 3 пункту 5.1 розділу V кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.06.2025 12:41
Відповідь надана

Надання роз'яснень

Номер: 43cb9a8ec5ab4cdb8ac7618c76a56c4b
Дата опублікування: 04.06.2025 19:10
Опис: Просимо надати роз'яснення щодо натсупної вимоги тендерної документації: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Формулювання даної вимоги не зовсім зрозумілі. Просимо чітко зазначити, яка саме та за який період вимагається фінансова звітніть
Відповідь: Дякую за запитання. Відповідно до вимог чинного законодавства України, звітним періодом для складання фінансової звітності в Україні є календарний рік. У зв'язку з цим учасникам закупівлі необхідно надати фінансову звітність, що буде підтверджувати фінансову спроможність за останній звітний період (календарний рік).
Дата відповіді: 06.06.2025 12:45
Відповідь надана

Вимога про відміну закупівлі

Номер: 1db4bdcd41324459ab697757eb300949
Дата опублікування: 29.05.2025 15:35
Опис: Дана процедура закупівлі є незаконною, адже існує незавершена процедура закупівлі UA-2025-03-19-013707-a з ІДЕНТИЧНИМ предметом закупівлі, в межах якої існує рішення Антимонопольного комітету України, яке НЕ виконано Замовником. У зв'язку з цим, ВИМАГАЄМО відмініти незаконно оголошену процедуру закупівлі UA-2025-05-27-007513-a. Також, застерігаємо потенційних учасників від участі у даній незаконно оголошеній процедурі закупівлі, а також від негативних наслідків участі у цій закупівлі.
Відповідь: Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Згадане рішення Антимонопольного комітету №8030-р/пк-пз від 20.05.2025 по процедурі закупівлі UA-2025-03-19-013707-a, в разі не оскарження в судовому порядку, підлягає виконанню протягом 30 днів, і кінцевим терміном його виконання є 19.06.2025 року. Враховуючи наведене, фахівцями Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради вивчається питання щодо захисту своїх рішень по процедурі закупівлі UA-2025-03-19-013707-a в судовому порядку. Разом з тим, враховуючи численні звернення на Урядову гарячу лінію щодо важливості реалізації об’єкту будівництва «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А», Управлінням містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради оголошено нову процедуру закупівлі. Підсумовуючи наведене, повідомляємо, що дії замовника, жодним чином не суперечать вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 03.06.2025 11:51