• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Кількість і обсяг робіт відповідно до Додатку №2 "Технічна специфікація" до Тендерної документації

Завершена

13 010 588.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 052.94 UAH
Період уточнення: 26.05.2025 16:41 - 07.06.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 807c537e5dfe49d786774212d09745e0
Дата опублікування: 29.05.2025 17:04
Опис: Шановний Замовнику. Згідно тендерної документації, учасники зобов’язані надати сертифікати ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2016, IDT) . Тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу, всупереч чинному законодавству України. Вимога, що здійснює штучне обмеження кола учасників та суперечать нормативно-правовим актам України. Вважаємо, що встановивши таку вимогу Вами навмисно створюються додаткові умови для учасників, що суперечать нормам законодавства України та напрямлені на дискримінацію учасників та ціленапрямленого штучного звуження кола учасників. Водночас, пропонуємо Вам викоренити протиправну вимогу, що дискримінує учасників та суперечать нормам законодавства про публічні закупівлі. Таким чином, пропонуємо Вам забрати вимогу тендерної документації.
Відповідь: Дорогий Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник має право встановлювати певні вимоги до учасників під час закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Ці вимоги, зокрема, можуть стосуватися кваліфікації, досвіду, фінансового стану, а також інших параметрів, що визначаються в тендерній документації згідно ЗУ Про публічні закупівлі. Вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14031:2016(ISO 14031:2016 IDT) не є дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству України.У цьому стандарті подано настанови щодо планування та застосування оцінювання екологічної дієвості (далі — ОЕД) в межах організації. Стандарт можуть застосовувати всі організації, незалежно від їх типу, розміру, місця розташування та складності. Цей стандарт не встановлює рівні екологічної дієвості.
Дата відповіді: 30.05.2025 08:27
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 990f9dd75f664097ae5b267ce0646a69
Дата опублікування: 29.05.2025 09:55
Опис: Відповідно до п.1.4.4. Додатку №1 " Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ 9290-5:2024«Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5.Щебено-мастикові суміші», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови», що підтверджується відповідними атестатами виробництва (надаються в складі пропозиції)" Проте, технічним завданням за предметом закупівлі (Додаток №2) не передбачено виконання робіт із застосуванням асфальтобетонних сумішей виготовлених відповідно до ДСТУ 9290-5:2024«Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5.Щебено-мастикові суміші», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови». Прошу роз'яснити підстави вимоги щодо необхідності атестації АБЗ за ДСТУ 9290-5:2024«Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5.Щебено-мастикові суміші», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»???
Відповідь: Дорогий Учаснику,згідно Вашого звернення внесено корективу в Тендерну документацію: додано «Підсумкову відомість ресурсів» в Додатку 2 Тендерної документації.Також усунено деякі кваліфікаційні критерії.
Дата відповіді: 30.05.2025 08:25
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 3cb7c7e2d4ba4e04a4132459c331f156
Дата опублікування: 29.05.2025 09:49
Опис: Відповідно до п.1.2. Додатку №1 "...У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або КОПІЇ ЧИННИХ ДОГОВОРІВ ПРО ВИКОНАНІ РОБОТИ". Відповідно ж до п.16 Додатку №4 "У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або КОПІЇ ЧИННИХ ДОГОВОРІВ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ"; Отже вказані вимоги, які б мали бути ідентичними різняться між собою. Тож прошу роз'яснити чи буде належним підтвердженням відповідності цьому кваліфікаційному критерію надання в складі тендерної пропозиції договорів про надання послуг, які підтверджують можливість використання обладнання та МТБ ??
Відповідь: Дорогий Учаснику,при формуванні Тендерної документації в Додатку 4 була допущена технічна помилка, яку ми погоджуємось виправити внесенням змін до Тендерної документації. Правильне формулювання даного речення звучить так: копії чинних договорів про виконані роботи( відповідно до п.1 п.п.1.2 Додатку 1 Тендерної документації).
Дата відповіді: 30.05.2025 08:24
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 81a3b81cf5c741dbb6560c27fb4020c7
Дата опублікування: 29.05.2025 09:41
Опис: Відповідно до п.1 додатку №4 замовник вимагає надання гарантійного листа про те, що "...матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281...." Проте такі нормативні документи не встановлюють вимог до матеріальних ресурсів. Просимо роз'яснити, яким саме вимогам вказаних нормативних документів повинні відповідати матеріальні ресурси ??
Відповідь: Дорогий Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо,що згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281,які визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві.Згідно цих Настанов формується кошторис в якому присутня «Підсумкова відомість ресурсів».Тому вимається гарантійний лист що .. матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів(тобто,що матеріальні ресурси відповідатимуть зазначеним матеріальним ресурсам у «Підсумковій відомості ресурсів»(згідно додатку 2 до тендерної документації в новій редакції))
Дата відповіді: 30.05.2025 08:20