-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
«Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Кількість і обсяг робіт відповідно до Додатку №2 "Технічна специфікація" до Тендерної документації
Завершена
13 010 588.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 052.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 052.94 UAH
Номер:
8cd885c43ff646f1b944b541007117ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 16:18 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2025 №178
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 24.06.2025 №178.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-26-012566-a, 26.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОМА» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи у встановленому законом порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-26-014068-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 №5; тендерну пропозицію ПП «РОМА»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «РОМА» та опублікований вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «РОМА» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 23.06.2025 №55; копію платіжної інструкції від 23.06.2025 (щодо внесення грошової застави); опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку №4 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації Замовника учасник повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторис (відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281).
Також, у Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий учасником відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
При цьому, за умовами розділу 3 проєкту договору, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації, договірна ціна є твердою.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
За нормами пункту 5.1. розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по обєкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Також, у пункті 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, відповідно до пункту 5.2. розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовникам, і використовується при проведенні розрахунків.
Відповідно до пункту 5.31. розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Одночасно, за нормами у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%.
Моніторингом встановлено, що учасником ПП «РОМА» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (файл «кошторисна документація.pdf»), у якому враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2,17% (191 284,80,00 грн) від підсумку відповідних глав (8 808 540,93 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та, відповідно, не відповідає вимогам Замовника у Додатку №2 та у пункті 4 Додатку №4 тендерної документації.
За нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «РОМА», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
15.07.2025 15:55 - 30.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2025 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-26-012566-a повідомляємо наступну інформацію:
Моніторингом встановлено, що учасником ПП «РОМА» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (файл «кошторисна документація.pdf»), у якому враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2,17% (191 284,80,00 грн) від підсумку відповідних глав (8 808 540,93 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та, відповідно, не відповідає вимогам Замовника у Додатку №2 та у пункті 4 Додатку №4 тендерної документації. За нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «РОМА», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Відтак,з огляду на вищенавадене Замовником було прийняте рішення про звернення до ПП «РОМА» з пропозицією щодо розірвання договору.У відповідь отриманий лист від ПП «РОМА» з погодженням розірвати договір №55 від 23.06.2025року. Погоджена та підписана додаткова угода про розірвання основного договору буде завантажена в електронну систему закупівель.
До інформації додаються:
1.Лист щодо розірвання договору.
2.Лист ПП «РОМА».
Дата публікації звіту:
18.07.2025 10:13
Запити/Пояснення
Номер:
744fcc87d6324d1fa2082b133b74bb5e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-26-012566-a, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та плану фінансування.
Під час моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий учасником відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
Слід також зазначити, що відповідно до проєкту договору (міститься у Додатку №3 до тендерної документації) підрядник зобов'язується виконати роботи на об'єкті в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об’єкті (пункт 1.1.), підрядник повинен виконати Замовникові передбачені цим договором роботи, в обумовлений строк, у відповідності до вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил ,якість яких відповідає умовам цього договору, або вимогам, що звичайно ставляться на момент передання їх Замовнику (пункт 2.1).
Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Аналізом локальних кошторисів, наданих ПП «РОМА» у тендерній пропозиції у складі розрахунків договірної ціни, встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-03 учасника включено, зокрема робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі самоскиди, розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами навантаженням на автомобілі-самоскиди), при виконанні яких передбачено застосування екскаваторів.
При цьому, у таких локальних кошторисах, а також у розрахунках загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку учасником враховано витрати труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт, а в підсумковій відомості ресурсів враховано роботу екскаваторів.
Водночас, ПП «РОМА» у складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 13.03.2024 №13/03-24 укладений з ФОП Демчиною Р. І., в тому числі щодо послуг екскаваторів. Згідно пункту 2.3 вказаного договору виконавець забезпечує повне виконання послуг визначених предметом договору, в тому числі надає кваліфікованих працівників необхідних для виконання предмету договору.
З врахуванням вищенаведеного, ПП «РОМА» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин що будуть залучені за договором надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 та, вимогам Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обгрунтовану інформацію щодо врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «РОМА» здійснення учасником розрахунку договірної ціни з недотриманням вимог чинних кошторисних норм України (пункту 5.8 Розділу V Настанови №281), що не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35329812a63f47bb8f4683b60ff40f69
Назва:
Пояснення Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області,код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a
Дата опублікування:
02.07.2025 14:03
Опис:
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 27.06.2025 р. щодо надання пояснень Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області,код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a надаємо інформацію:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Закупівля здійснювалась відповідно до Службової записки відділу економічного розвитку, залучень інвестицій та житлово-комунального господарства від 19.05.2025р.№10-12/319, на виконання рішення сесії від 31.01.2025 року № 50 «Про внесення змін до показників місцевого бюджету Жовківської міської територіальної громади на 2025 рік», відповідно до експертного звіту від 06.05.2025р. № 298/25-РБК/ЕЗ , відповідно до розпорядження міського голови від 15.05.2025 р. № 03-03/83 «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Проведення розрахунку очікуваної вартості:
До очікуваної вартості не включаються інші витрати , такі як :
- кошти на здійснення технічного нагляду - 159404 грн.
- кошти на оплату послуг, пов`язаних з підготовкою до виконання будівельний робіт, їх здійсненням та введенням об`єктів в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов`язаних з приєднанням об`єкта будівництва до діючих інженерних мереж) - 13930 грн.
- кошторисна вартість проєктно-вишукувальних робіт - 199000 грн.
- вартість експертизи проєктної документації - 19167 грн.
- кошти на здійснення авторського нагляду - 35600 грн.
- частина коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (відповідно до Настанови до договірної ціни Підрядника включається не більше 1,5% ризиків) - 105893 грн
Отже очікувана вартість будівельних робіт (без урахування ПДВ) - 11375151-159404-13930-199000-19167-35600-105893= 10842157 грн.
Вартість ПДВ - 10842157*0,2=2168431 грн.
Загальна очікувана вартість будівельних робіт - 10842157+2168431=13010588 грн.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та плану фінансування.
Відповідь: Інформація щодо оприлюднення на власному веб-сайті:
У розділі «Інформація для громадян» - «Новини міста»
За посиланням: https://zhovkva-rada.gov.ua/no_cache/informacija-dlja-gromadjan/novini-mista/novina/article/obgruntuvannja-kapitalnii-remont-vulshevchenka.html
UA-2025-05-26-012566-a?utm_source=widget_gov. - у розділі «Діяльність ради» - «Державні закупівлі» https://zakupivli.pro/gov/tenders/
3. Під час моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку № 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий учасником відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Слід також зазначити, що відповідно до проєкту договору (міститься у Додатку №3 до тендерної документації) підрядник зобов'язується виконати роботи на об'єкті в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об’єкті (пункт 1.1.), підрядник повинен виконати Замовникові передбачені цим договором роботи, в обумовлений строк, у відповідності до вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил ,якість яких відповідає умовам цього договору, або вимогам, що звичайно ставляться на момент передання їх Замовнику (пункт 2.1). Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Аналізом локальних кошторисів, наданих ПП «РОМА» у тендерній пропозиції у складі розрахунків договірної ціни, встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-03 учасника включено, зокрема робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі самоскиди, розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами навантаженням на автомобілі-самоскиди), при виконанні яких передбачено застосування екскаваторів. При цьому, у таких локальних кошторисах, а також у розрахунках загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку учасником враховано витрати труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт, а в підсумковій відомості ресурсів враховано роботу екскаваторів. Водночас, ПП «РОМА» у складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 13.03.2024 №13/03-24 укладений з ФОП Демчиною Р. І., в тому числі щодо послуг екскаваторів. Згідно пункту 2.3 вказаного договору виконавець забезпечує повне виконання послуг визначених предметом договору, в тому числі надає кваліфікованих працівників необхідних для виконання предмету договору. З врахуванням вищенаведеного, ПП «РОМА» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин що будуть залучені за договором надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 та, вимогам Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати обгрунтовану інформацію щодо врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «РОМА» здійснення учасником розрахунку договірної ціни з недотриманням вимог чинних кошторисних норм України (пункту 5.8 Розділу V Настанови №281), що не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Відповідь: Згідно Договору підрядник зобов’язаний виконати роботи на об’єкті в обумовлений строк у відповідності до замовлення та проектно-кошторисної документації.
При перевірці та погодженні Договірної ціни і кошторисної документації Підрядник в роботах по шифру КР20-41-2 розцінки «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4м3», КР1-9-2 «Розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група грунту 2», КР1-9-1 «Розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група грунту 1», КР1-8-7 «Розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,4м3 у відвал, група грунту 2» використовує власну будівельну техніку типу навантажувач-екскаватор із змінним обладнанням марки CATERPILLAR 262B, оскільки роботи будуть виконуватися в стиснених умовах без перекриття дороги, тобто під рухом та в житловому кварталі. Оскільки це власна техніка то загальновиробничі та адміністративні витрати і прибуток нарахований вірно з включенням трудовитрат.
Даний механізм є в переліку п.10 Довідки № 661 від 06.06.2025р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», та забезпечений штатним працівником п.27 Довідки №664 від 06.06.2025р. «Про наявність працівників».
В тендерній пропозиції вказаний Договір надання послуг від 13.03.2024р. №13/03-24 з ФОП Демчиною Р.І. де вказано загальний перелік наявної техніки, якою надаються послуги для ПП «РОМА» при потребі. Вказані екскаватори не залучаються для виконання робіт по даному об’єкту і тому вони не відображені в кошторисній документації.
До інформації додаються наступні підтверджуючі документи:
1. Рішення сесії від 31.01.2025 року №50«Про внесення змін до показників місцевого бюджету Жовківської міської територіальної громади на 2025 рік»;
2. Експертний звіт від 06.05.2025р.№298/25-РБК/ЕЗ ; ;
3. Розпорядження від 15.05.2025 р. № 03-03/83 «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області»;
4. Службова записка від 19.05.2025 року №10-12/319;
5. Кошторисна документація.
Номер:
9011ca0136da4fe19718fb8c60e41d30
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-26-012566-a, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Вимогами статті 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Згідно пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Однак за вимогами пункту 18 Додатку №4 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації зазначено, зокрема, що учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на поточний ремонт дороги.
Водночас, предметом даної закупівлі є не послуги (поточний ремонт), що визначено пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону, а роботи – капітальний ремонт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтування щодо зазначення у вимогах пункту 18 Додатку №4 тендерної документації надання підтвердження виконання аналогічних договорів (повністю виконаний договір на поточний ремонт дороги, що в розумінні пункту 21 частини 1 статті 1 Закону – послуги, якщо предметом договору є роботи - капітальний ремонт дороги.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fe5258c57cbc401185a40e281935467a
Назва:
Пояснення Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області,код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a
Дата опублікування:
04.07.2025 14:54
Опис:
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 02.07.2025р.щодо надання пояснень Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a надаємо інформацію:
1. В ході моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Вимогами статті 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Згідно пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Однак за вимогами пункту 18 Додатку №4 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації зазначено, зокрема, що учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на поточний ремонт дороги. Водночас, предметом даної закупівлі є не послуги (поточний ремонт), що визначено пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону, а роботи – капітальний ремонт. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтування щодо зазначення у вимогах пункту 18 Додатку №4 тендерної документації надання підтвердження виконання аналогічних договорів (повністю виконаний договір на поточний ремонт дороги, що в розумінні пункту 21 частини 1 статті 1 Закону – послуги, якщо предметом договору є роботи - капітальний ремонт дороги.
Відповідь: Вимогами статті 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Згідно пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Замовником в тендерній документації в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації(Перелік документів та інформації, для підтвердження відповідності Учасника
кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»)вказано : Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт дороги.
Замовником в електронних полях електронної тендерної документації зазначено: Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт дороги.
На етапі розгляду тендерної пропозицій Учасника в пункті 18 додатку 4 Замовником було самостійно виявлено технічну (механічну) описку: вказано поточний ремонт замість капітальний ремонт. Враховуючи те, що внести зміни на цьому етапі неможливо, Замовником було складено протокол про виявлення технічної (механічної) помилки (описки), де вказано про те, що правильним формулюванням в пункті 18 додатку 4 до тендерної документації слід вважати -капітальний ремонт.
До інформації додаються наступні підтверджуючі документи:
1. Протокол про виявлення технічної(механічної) помики (описки).
Номер:
f3569a4a49414c69ad9266960c10f3a1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 18:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-26-012566-a, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Вимогами пунктів 6,7 Додатку №4 тендерної документації Замовника передбачено надання учасником скан-копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки. Водночас у переліку матеріалів у Додатку №2 (Технічне завдання) тендерної документації враховано матеріали, зокрема: бітуми нафтові для покрівельних мастик та емульсія бітумна, дорожна.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. 1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням та найменуванням файлу у складі тендерної пропозиції) про виконання учасником тендеру вимог пунктів 6,7 Додатку №4 до тендерної документації Замовника
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
409bb41821e54992b92776df978f59df
Назва:
Пояснення Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області,код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a
Дата опублікування:
10.07.2025 14:50
Опис:
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 09.07.2025 р. щодо надання пояснень Замовником (Жовківська міська рада Львівського району Львівської області,код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка у м. Жовква Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу за ID: UA-2025-05-26-012566-a надаємо інформацію:
Вимогами пунктів 6,7 Додатку №4 тендерної документації Замовника передбачено надання учасником скан-копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки. Водночас у переліку матеріалів у Додатку №2 (Технічне завдання) тендерної документації враховано матеріали, зокрема: бітуми нафтові для покрівельних мастик та емульсія бітумна, дорожна.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. 1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням та найменуванням файлу у складі тендерної пропозиції) про виконання учасником тендеру вимог пунктів 6,7 Додатку №4 до тендерної документації Замовника
Відповідь: Вимогами пунктів 6,7 Додатку №4 тендерної документації Замовника передбачено надання учасником скан-копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки. На підтвердження відповідності вказаним вище вимогам Учасник надав в складі тендерної пропозиції сканкопію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (назва документу в тендерній пропозиції Учасника- п.6 Декларація відповідності МТБ-п.6 Декларація відповідності МТБ.pdf- 07.06.2025р.13:10) та три інші Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці; Дозвіл виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб, визначений підпунктом 1 пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. № 8; • вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; • роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. виданий ЗАХІДНИМ МІЖРЕГІОНАЛЬНИМ УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ (назва документу в тендерній пропозиції Учасника - п. 7 Скан-копії дозвіл.докум роб.підв.небезп.- п. 7 Скан-копії дозвіл.докум роб.підв.небезп..pdf -07.06.2025р.13:10).
Цими документами Учасник підтвердив відповідність пунктам 6,7 Додатку №4 тендерної документації Замовника.
Щодо переліку матеріалів у Додатку №2 (Технічне завдання) тендерної документації враховано матеріали, зокрема: бітуми нафтові для покрівельних мастик та емульсія бітумна, дорожна. Повідомляємо, що згідно Додатку №2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) тендерної документації п. 2-1-2 - Дорожній одяг п.п. 9 Розливання в`яжучих матеріалів для даного виду роботи використовується - емульсія бітумна; згідно 2-1-4 - Штучні споруди п.п.5 Укріплення русла земляного полотна монолітними бетонними плитами товщиною до 10 см для даного виду роботи використовується - бітум для покрівельних. В Учасника наявний власний асфальтобетонний завод, що підтверджується ДОВІДКОЮ ПРО НАЯВНІСТЬ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ Учасника та документами назва документу в ТД - до п.16 Документи право власності АБЗ, які учасник надав в своїй тендерній пропозиції. Для улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей використовують матеріал - бітум нафтовий дорожній.
Вищезазначені документи тендерної пропозиції Учасника додаємо.