• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання , транспортування та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської Замовника, а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації небезпечних відходів, власником яких є Замовник

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 21.05.2025 15:36 - 24.06.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: a00bfca123534ca2bd6bc27103be039d
Дата опублікування: 20.06.2025 12:55
Опис: Відповідно до п.3.1, 3.2, 3.3. Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції вимагаються Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено). Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління (ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці». Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015, ISO 14001:2015 IDT, ISO 45001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У нас наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Разом з цим, маючи еквівалентні сертифікат ми позбавлені права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішеннями АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: така можливість розглядається
Дата відповіді: 23.06.2025 07:25
Відповідь надана

Дозвіл

Номер: ad308cf411dc4782bddb38f9cef4e01c
Дата опублікування: 20.06.2025 12:54
Опис: Зважаючи, що умовами договору передбачено застосування штрафних санкцій, у разі надання неякісних послуг або несвоєчасно надання послуг, тому просимо внести зміни в п. 2.4. та передбачити можливість надання копії Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус) без зазачення на весь період дії, оскільки наша компанія має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до 09.2025 року та в процесі оформлення дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів з необмеженим терміном дії.
Відповідь: така можливість розглядається
Дата відповіді: 23.06.2025 07:25
Відповідь надана

Документи субпідрядника/співвиконавця

Номер: 48e1d59c20464b5da826845b56b9ad16
Дата опублікування: 20.06.2025 12:48
Опис: Добрий день, шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що п.47 Особливостей затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, змінами, визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Проте в тендерній документації не визначено, що необхідність надання документів для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, передбачено. у випадку залучення не менш ніж 20 відсотків. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства.
Відповідь: така можливість розглядається
Дата відповіді: 23.06.2025 07:26
Відповідь надана

Щодо документів для підтвердження МТБ

Номер: 299e44c0bc33462b97f660d2ad6e6810
Дата опублікування: 20.06.2025 12:41
Опис: Добрий день. Як потенційний уччасник, зазначаємо, що маємо акт введення в експлуатацію обладнання для переробки люмінісцентних ламп, проте умовами тендерної документації визначено, що необхідно надати копії договорів (з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі), що підтверджують право власності на сміттєспалювальну піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп, необхідні для видалення/відновлення відходів, вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Зазначена вимога звужує коло учасників та необгрунтована нормами законодавства. Просимо внести зміни та передбачити можливість надання не лише договору з усіма невідємними додатками, а й акта введення в експлуатацію або виписку з балансу, що повною мірою підтверджує наявність обладнання у учасника.
Відповідь: така можливість розглядається
Дата відповіді: 23.06.2025 07:23
Відповідь надана

щодо висновку оцінки впливу на довкілля

Номер: fa34eec5854d484292e0337fd91a2cb1
Дата опублікування: 25.05.2025 10:36
Опис: Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації вимагається надати копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше). Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Нам зокрема було видано еколого-експертну оцінку аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року, тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана нам еколого-експертна оцінка є чинною. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість зазначених у цій вимозі документів також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше). Які при цьому містять коди і назви (види) відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів. Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278. Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додаток 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». При цьому видана нам еколого-експертна оцінка не містить коди і назви (види) відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів. Ця еколого-експертна оцінка містить лише назв відходів. При цьому ми не мали і не маємо змоги впливати на зміст виданої нам еколого-експертної оцінки, оскільки її зміст є законодавчо затвердженим. І вона видається у формі і зі змістом, який передбачений законом. Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документів зазначених у цій вимозі ТД і саме зі змістом, який зазначений у цій вимозі ТД. Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами. Також варто зазначити, що у тендерній документації Замовник взагалі не встановлює жодних кодів, операцій і назв відходів. Тому вимога їх наявності у висновку не є релевантою умовам ТД. Враховуючи наведене, участь у закупівлі, всупереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть документи зазначені у цій вимозі ТД і саме зі змістом, який зазначений у цій вимозі ТД. Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників. Аналогічні висновки зокрема містяться в рішеннях АМКУ № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024, № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання іншого документу, про що зазначено вище, а також прибрати вимогу про те що у даному документі повинні бути наявні коди та назви (види) відходів.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:50
Відповідь надана

щодо медичних оглядів

Номер: 7e166f1e977444b1bc9caee629c2abfd
Дата опублікування: 25.05.2025 10:35
Опис: Відповідно до п.13 Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг, а також: Копію чинного договору, укладеного із суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо), за яким Учаснику надаються послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів Учасника (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України), із додаванням копії наказу про видачу ліцензії (ліцензії, тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики. Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству; - договір, укладений із з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо)предметом якого є надання послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України). Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів. Разом з тим інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг має підтверджуватись медичною довідкою працівника водія, але не документами, які Замовник вимагає в цій частині тендерної документації. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачена обов’язкова наявність вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Разом з цим, даними Ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, який повинен бути наявний в суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами. Більше того, вищезазначені документи, які вимагаються Замовником передбачені для суб’єктів господарювання, які провадять медичну практику. Ми, як і інші учасники, не є таким суб’єктом. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачено, що суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами повинні провадити також і медичну практику. Про дискримінаційний характер даної вимоги свідчать також рішення АМКУ №12160-р/пк-пз від 15.07.2024, а також рішення АМКУ №6204-р/пк-пз від 18.04.2025 за скаргою, поданою стосовно даної процедури закупівлі. Тому просимо виконати рішення АМКУ в даній частині та внести зміни в тендерну документацію і прибрати дану умову з вимог тендерної документації.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:49
Відповідь надана

щодо ісо сертифікатів

Номер: 5d84937bf0cb4426adb8078c03d4d2d5
Дата опублікування: 25.05.2025 10:35
Опис: Відповідно до п.3.1, 3.2, 3.3. Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції вимагаються Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено). Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління (ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці». Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015, ISO 14001:2015 IDT, ISO 45001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У нас наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Разом з цим, маючи еквівалентні сертифікат ми позбавлені права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішеннями АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:49
Відповідь надана

щодо страхування водіїв

Номер: 58b6e2bb1f8e4ab09089eb46de27b965
Дата опублікування: 25.05.2025 10:34
Опис: Відповідно до п.2.6.4 Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції вимагаються Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). Відповідно до Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 р. N 959 обов'язковому особистому страхуванню від нещасних випадків на транспорті підлягають: • пасажири залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного і електротранспорту, крім внутрішнього міського, під час поїздки або перебування на вокзалі, в порту, на станції, пристані; • працівники транспортних підприємств незалежно від форм власності та видів діяльності, які безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях (далі - водії), а саме: • водії автомобільного, електротранспорту: машиністи і помічники машиністів поїздів (електровозів, тепловозів, дизель-поїздів); • машиністи поїздів метрополітену, провідники пасажирських вагонів, начальники (бригадири) поїздів; • поїзні електромонтери; • кондуктори; • працівники вагонів-ресторанів, водіїв дрезин та інших одиниць рухомого складу; • механіки (начальники) рефрижераторних секцій (поїздів); • працівники бригад медичної допомоги. Разом з цим, Учасники, які надають послуги з управління небезпечними відходами не належать до жодної із вищезазначених категорій суб’єктів. Тому суб’єкти, які надають послуги з управління небезпечними відходами не повинні відповідно до норм чинного законодавства мати копії чинних договорів страхування життя, здоров’я працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Крім цього, такий обов’язок не встановлює і чинне законодавство України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278. Також зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг) є необґрунтованою та незаконною. Така вимога Замовника може свідчити про фактичну закупівлю послуг до моменту оголошення процедури закупівлі, що порушує принцип об’єктивності та заборони закупівлі послуг до оголошення процедури закупівлі. Такі договори укладаються після укладення договору про закупівлю безпосередньо стосовно водіїв, які будуть задіяні до надання послуг. За таких обставин замовник не обґрунтував встановлення даної дискримінаційної вимоги. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує учасників на участь в Процедурі закупівлі. Просимо прибрати дану вимогу з умов тендерної документації.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:49
Відповідь надана

щодо договору страхування вантажів

Номер: 88b649f5fab24939a0155d3dc384b9f6
Дата опублікування: 25.05.2025 10:34
Опис: Відповідно до п.2.6.3 Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції вимагається Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Постанова КМУ від 1 червня 2002 р. № 733 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів», яка фактично регламентувала необхідність укладання вказаного договору втратила чинність згідно з постановою КМУ від 29 березня 2024 року № 344. До того ж відповідне страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків є необов’язковою і разом з тим оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж. У нас наявний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Разом з тим, замовник вимагає надати копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Що є дискримінаційною вимогою. Зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі є необґрунтованою та незаконною. Така вимога Замовника може свідчити про фактичну закупівлю послуг до моменту оголошення процедури закупівлі, що порушує принцип об’єктивності та заборони закупівлі послуг до оголошення процедури закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Замовник повинен був передбачити можливість надання договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. З огляду на це з метою уникнення дискримінації, Замовник має привести у відповідність вимоги тендерної документації наступним чином та викласти вказану вимогу тендерної документації в наступній редакції: Копія чинного договору страхування відповідності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:48
Відповідь надана

щодо атестату виробництва

Номер: ba980ec5cb004fc08438e840301f8dee
Дата опублікування: 25.05.2025 10:33
Опис: Відповідно до п.2.5.3 Переліку документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції вимагається Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»).Копії договорів, що підтверджують право власності на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі. Вимоги ЗУ «Про управління відходами», а також ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища» не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення. Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення». За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»). Ми маємо власний атестат виробництва. За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»). В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку). Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278, не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва. Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність. Дискримінаційність такої вимоги додатково підтверджується рішеннями АМКУ №15169-р/пк-пз від 11.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: така можливість розгглядається
Дата відповіді: 26.05.2025 09:48