• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область"

Завершена

123 957 982.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619 789.91 UAH
Період уточнення: 21.05.2025 12:20 - 13.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції

Номер: 72fe765bfe6547e58d177f3db1b5fd4e
Дата опублікування: 11.06.2025 16:25
Опис: Відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки тендерних пропозицій можуть бути: 1. Ціна; або 2. Вартість життєвого циклу; або 3. Ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технологій, підготовка кадрів, заходи охорони довкілля та/або соціального захисту, які пов’язані з предметом закупівлі. Разом з тим, у тендерній документації Замовником передбачено критерій оцінки, який враховує середньооблікову кількість штатних працівників учасника. Зазначаємо, що такий критерій: • не відповідає вимогам Закону, оскільки він не має прямого зв’язку з предметом закупівлі; • є дискримінаційним, оскільки обмежує коло потенційних учасників, зокрема суб’єктів малого та середнього підприємництва; • не є об’єктивним показником якості чи здатності виконання робіт за договором. У зв’язку з викладеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та чітко зазначити, що єдиним критерієм оцінки є ціна з ПДВ (питома вага – 100%).
Відповідь: Вами абсолютно вірно процитовано частину 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», проте слід зазначити про неправильне трактування даного положення законодавства, адже у вказаній статті передбачено право замовника встановлювати критерії оцінки – «ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі». В даній цитаті звертаємо увагу на вислів «зокрема» який означає невиключно. За вказаних обставин, законотворець зазначає лише окремі нецінові критерії, перелік яких не є вичерпним. Відносно вашого твердження щодо того, що встановлений Ліцеєм неціновий критерій не є об’єктивним показником якості чи здатності виконання робіт за договором є необгрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. Адже саме людський потенціал підприємства є одним із визначальних умов, які характеризують організацію як надійну. Уповноваженим органом наділеним правом зокрема регулювання державної політики у сфері закупівель та надання узагальнених відповідей щодо застосування законодавства у сфері закупівель є Міністерство економіки України (далі – Мінекономіки). Слід звернути увагу на роз’яснення Мінекономіки від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06, зміст якого також спростовує твердження відносно порушення законодавства.
Дата відповіді: 13.06.2025 09:43
Відповідь надана

Щодо наявності документів про введення об’єкта в експлуатацію

Номер: 12af7512d42148a29384f6d87924fbd9
Дата опублікування: 11.06.2025 16:25
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємо увагу, що наявність документів про введення об’єкта в експлуатацію дозволяє об’єктивно підтвердити: • факт завершення робіт у повному обсязі; • дотримання умов договору; • та прийняття результату робіт замовником у встановленому порядку. Така вимога була присутня у попередніх редакціях тендерної документації та сприяла прозорій та об’єктивній оцінці виконаних аналогічних договорів. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, доповнивши її обов’язковою вимогою щодо надання підтверджуючих документів про введення об’єктів в експлуатацію (п.5.3.3 тендерної документації). Це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників та унеможливити надання неповної або формальної інформації про виконання аналогічних договорів.
Відповідь: Щодо даного питання повідомляємо, що факт завершення робіт у повному обсязі підтверджується актами виконаних робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3), що передбачено умовами тендерної документації. Відносно дотримання умов договору, слід відмітити, що документи про введення об’єкта в експлуатацію не гарантують відповідність виконаних робіт умовам договору, а також вимогам чинного законодавства. Рекомендації про внесення змін до тендерної документації з вказанням конкретного пункту, до якого на Вашу думку слід внести зміни містять ознаки втручання в роботу Уповноваженої особи Ліцею. Відповідно до статті 19 Конституції України в якій встановлено принципи правового порядку, ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законом.
Дата відповіді: 13.06.2025 09:42
Відповідь надана

Щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації

Номер: 6df72c7101ca4e649b425a071ccbbb33
Дата опублікування: 11.06.2025 16:24
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємо увагу, що згідно з чинним законодавством, зокрема ДБН А.2.2-3:2014, виконання кошторисної частини проєктної документації дозволяється лише фахівцями, які пройшли відповідну підготовку та мають підтвердження кваліфікації (атестацію, сертифікат або свідоцтво про проходження навчання). У зв’язку з цим, вимагаємо внести уточнення до тендерної документації, а саме — передбачити, що до складу інженерно-технічного персоналу повинен входити сертифікований інженер-проєктувальник з інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації (п.5.2.1 тендерної документації). Це дозволить забезпечити правомірність виконання проєктних робіт, належну якість та відповідність документації встановленим державним будівельним нормам, а також виключить неоднозначне тлумачення вимоги під час оцінки пропозицій учасників. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відносно даного питання пропонуємо уважно ознайомитися в умовами тендерної документації. Так, в Додатку 6 до тендерної документації передбачена форма Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначається інформація про серію, номер кваліфікаційного сертифіката, при цьому Ліцеєм уточнено, що дана інформація зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Таким чином, Замовником передбачено, що інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації або кошторисник має бути сертифікованим.
Дата відповіді: 13.06.2025 09:22
Відповідь надана

Щодо наявності бронювання у працівників учасника

Номер: 6a47b842a1b94a46a16cd7a58d7b07cb
Дата опублікування: 11.06.2025 16:24
Опис: Шановний Замовнику, У зв’язку з вивченням тендерної документації повідомляємо про наявність положення, яке є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме — вимоги щодо підтвердження статусу працівників як «Заброньовано» або «Не підлягає бронюванню» (до 31.12.2025 року) (п.5.2.1 тендерної документації). Зазначена вимога є надмірною та необґрунтованою, зокрема з огляду на наступне: • Учасник не має жодного впливу на політику держави щодо бронювання працівників, оскільки відповідні рішення ухвалюються виключно уповноваженими органами виконавчої влади. • Участь у закупівлі не повинна залежати від наявності або відсутності адміністративного рішення, що приймається третьою стороною (державою) поза волею учасника. • Статус «не підлягає бронюванню» у ряді випадків є об’єктивним (вік, стать, стан здоров’я тощо) і не повинен автоматично розцінюватися як невідповідність вимогам документації. • Установлення фіксованого терміну дії статусу («до 31.12.2025») є штучним обмеженням, оскільки строк виконання договору за результатами закупівлі може бути як коротшим, так і довшим. З огляду на вищевикладене, просимо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни, забезпечивши відкритість і недискримінаційність процедури закупівлі згідно з принципами, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та окремих вимог тендерної документації інформуємо. Ліцеєм, здійснюється придбання робіт з реконструкції Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII (далі – Фінансова Угода). Потреба у виконанні робіт за даним об’єктом будівництва (в складі яких передбачено в тому числі зведення протирадіаційного укриття) існує з 2024 року. За вказаних обставин здійснення робіт та використання коштів партнерів для відновлення України є надзвичайно важливим та нагальним питанням. З огляду на вказане та з метою ефективного та законного використання коштів, при формуванні кожної вимоги тендерної документації Ліцеєм приймалися виважені рішення, направлені на якісний відбір майбутнього підрядника, від роботи якого буде залежати вчасне та якісне виконання робіт. Так, в тендерній документації Ліцеєм пояснено необхідність вимоги, якої стосується Ваше звернення: з огляду на необхідність виконання робіт в чітко визначені строки Учасник має гарантувати можливість вчасного виконання робіт, шляхом підтвердження бронювання працівників зазначених у довідці, що надається за формою Додатку 6 цієї документації або підтвердження, що такі працівники не підлягають бронюванню. Вказана вимога є абсолютно виправданою, адже в умовах воєнного стану, установи та організації мають брак людських ресурсів, що для виконання робіт є неприпустимим та не сприяє ефективному використанню коштів. Ліцей, використовуючи кошти у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України має повне право отримати гарантію у вчасному та якісному виконанні робіт передбачених договором та проектом. Крім цього, проаналізувавши електронну систему закупівель в період дії воєнного стану Ліцеєм виявлено, що у переважних випадках продовження строків виконання робіт, ініціатором виступає підрядник, який найчастіше пояснює необхідність продовження строків виконання робіт неочікуваною для нього раптовою мобілізацією працівників. За таких обставин, замовники стають «заручниками ситуації» яку можна було передбачити, та змушені погоджуватися на продовження строків виконання робіт. Отже, з метою уникнення продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, використовуючи причину неочікуваної мобілізації працівників, як об’єктивної обставини, що спричинили таке продовження, Ліцеєм встановлено повністю обгрунтовану вимогу, яка гарантуватиме вчасне виконання робіт за договором.
Дата відповіді: 13.06.2025 09:22
Відповідь надана

щодо ДСТУ ISO 5001:2020

Номер: c320663704d74fe0bf5799595ebcee75
Дата опублікування: 26.05.2025 22:23
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до НАКАЗУ від 03.06.2020 № 104 "Про прийняття та скасування національних стандартів" (посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0104774-20#Text) прийнято національні стандарти, гармонізовані з міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 15 вересня 2020 року, зокрема: 1. ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). З огляду на викладене вище, Замовнику потрібно внести зміни та виправити друкарську помилку в умові "Учасник повинен підтвердити наявність у нього функціонуючої системи: енергетичного менеджменту згідно ДСТУ ISO 5001:2020 (ISO 5001:2018, IDT)" оскільки стандарту ДСТУ ISO 5001:2020 не існує.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Так, дійсно у Технічному завданні допущено друкарську помилку. Зміни обов’язково будуть внесені.
Дата відповіді: 28.05.2025 09:59