-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область"
Завершена
123 957 982.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619 789.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 619 789.91 UAH
Номер:
72e9822a6f33432e9615c62e664ade69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 15:32 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2025 № 82-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.07.2025 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-05-21-005685-a, 21.05.2025, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (далі − Замовник) UA-P-2025-05-21-001174-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.05.2025 № 24; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.06.2025 № 25; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 26; перелік змін від 10.06.2025 та від 11.06.2025; запитання до процедури від 26.05.2025, 11.06.2025 та відповіді замовника від 28.05.2025, 13.06.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2025 № 30; скаргу UA-2025-05-21-005685-a.b1 ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» щодо неправомірного акцепту, подану до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) від 14.07.2025; рішення органу оскарження № 11557-р/пк-пз від 24.07.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 01.08.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11557-р/пк-пз від 24.07.2025 зобов’язано Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» скасувати рішення про визначення ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» переможцем за процедурою закупівлі — «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с. Засулля, Лубенський район, Полтавська область», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-21-005685-a.
Період усунення порушень:
06.08.2025 15:45 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
1b972a7fed16483cb9c5b493bf9c9e60
Назва:
Про зупинення рішення
Дата опублікування:
15.07.2025 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2025 № 84-З
Полтава
Про зупинення рішення,
прийнятого наказом від
14.07.2025 № 82-З «Про
початок моніторингу
закупівель»
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, у зв’язку з розміщенням суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-05-21-005685-a.b1 в електронній системі закупівель 14.07.2025 18:23 НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-05-21-005685-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 14 липня 2025 року), прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 14.07.2025 № 82-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Номер:
a239932f5d0e477bb6fa11b331a129eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 123 957 982,80 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-21-005685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b2e4c347adc34befa6e7481eee8b74c5
Назва:
Про надання пояснень на звернення
Дата опублікування:
01.08.2025 08:00
Опис:
Предметом закупівлі є «Реконструкція Опорного закладу Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації та оприлюднено Замовником в складі тендерної документації згідно з вимогами чинного законодавства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), зокрема технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено Замовником на підставі відомості обсягів робіт та відомості обсягів ресурсів проектно-кошторисної документації, за результатом проведеної експертизи якої отримано позитивний експертний звіт (додається).
Враховуючи вимоги Настанови, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень Настанови, а також Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), зокрема очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зокрема зведеного кошторисного розрахунку). За результатом перевірки кошторисного розрахунку отримано позитивний експертний звіт №09/0690Е-01/24 від 09 січня 2024 року, складений ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА».
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог Примірної методики, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку за об'єктом будівництва - «Реконструкція Опорного закладу Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область».
Відносно оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо посилання на власний веб-сайт на якому розміщено відповідну інформацію - https://zasgimn.pl.ua/publichna-informatsiya/publichni-koshty-0/zakupivli-2025.