• Торги за правилами організатора
  • Мультилотова
  • КЕП

Аксесуари до робочого одягу

Завершена

3 133 372.71 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 70.35 UAH
Період уточнення: 20.05.2025 12:14 - 24.05.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 3 Лот 4

Номер: 1669c720c45e4c5ab82eefe9b09e5867
Дата опублікування: 23.05.2025 11:48
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» визначені вимоги до предмета закупівлі. Серед іншого вказано для лоту № 4: Клас захисту (від підвищеної температури) (ДСТУ EN 12477): Стійкість до займання у відкритому полум’ї, не менше: рівень 4 Стійкість до контактного тепла, не менше: рівень 1 Стійкість до конвекційного тепла, не менше: рівень 3 Стійкість до випромінюючого тепла, рівень Х Стійкість до дрібних бризок розплавленого металу, не менше: рівень 4 Стійкість до сплесків розплавленого металу, рівень Х. Стандарт ДСТУ EN 12477:2006 має назву Рукавиці захисні для зварювальників та буває двух типів: Тип А та Тип В. А вказані характеристики (Стійкість до займання, Стійкість до контактного тепла та інші) мають відношення до стандарту ДСТУ EN 407:2005. Засоби індивідуального захисту рук. Спеціальні рукавички для захисту від термічного впливу (тепла та/чи полум’я)(EN 407:2004, IDT). Відсутність посилання на EN 407:2005 може призвести до подання учасниками продукції, що відповідає лише загальним вимогам для зварювальних рукавиць (EN 12477), але не забезпечує необхідних рівнів термічного захисту. Це суперечить меті закупівлі та створює ризики для безпеки працівників. Прошу додати до додатку 3 лоту 4 Стандарт ДСТУ EN 407:2005 поряд із зазначеними характеристиками.
Відповідь: Шановний учасник! До технічних вимог будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 26.05.2025 11:29
Відповідь надана

Загальне звернення по закупівлі

Номер: 4f5b807ad8fc4de5bc38ad4b009dde2a
Дата опублікування: 23.05.2025 11:38
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» визначені вимоги до предмета закупівлі. Серед іншого вказано: Для лоту №4 Краги зварника, Клас захисту (від підвищеної температури) (ДСТУ EN 12477): Стійкість до контактного тепла, не менше: рівень 1. Рукавиці для зварювальників призначено для захисту руки й зап’ястя працівника під час зварювальних робіт. Рукавиці мають захищати від бризок розплавленого металу, нетривалого впливу полум’я, тепла й ультрафіолетового випромінювання у разі дугового зварювання. Крім цього, рукавиці мають захищати долоні рук від контакту з розпеченими вище 200 градусів С. поверхнями. За ДСТУ ЕN 407:2005 «Засоби індивідуального захисту рук. СПЕЦІАЛЬНІ РУКАВИЧКИ ДЛЯ ЗАХИСТУ ВІД ТЕРМІЧНОГО ВПЛИВУ (ТЕПЛА ТА/ЧИ ПОЛУМ’Я) (ЕN 407:2004, IDT) Рівень 1 стійкості до контактного тепла показує, що без шкоди для здоров’я в цих рукавичках можна тримати деталь з Температурою 100 градусів С. протягом 15 секунд часу. Зварник в свої роботі має справу з деталями з температурою значно вищою за 100 градусів С., тобто рівень стійкості до контактного тепла 1 не забезпечує захист рук зварника від контакту з розігрітими деталями вище 200 градусів С. Для такого захисту більш підходить Рукавичка з Рівнем захисту 2: Захист на 15 секунд від контакту з деталлю Температурою 250 градусів С. Для впевненого захисту рук зварювальника від контакту з гарячими поверхнями, пропонуємо змінити вимоги в ТД до предмета закупівлі «Краги зварника» на: «Клас захисту (від підвищеної температури) (ДСТУ EN 12477): Стійкість до контактного тепла, не менше: рівень 2.»
Відповідь: Шановний учасник, характер робіт на нашому підприємстві дозволяє виконувати роботи у рукавичках з показником "стійкість до контактного тепла рівень1". Тому вважаємо недоцільним змінювати технічні вимоги/
Дата відповіді: 26.05.2025 11:27
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 4c705cac93474325a8bbb1349bef04e1
Дата опублікування: 22.05.2025 14:48
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» визначені вимоги до предмета закупівлі. Серед іншого вказано: Для лоту № 2 Рукавички з полімерним покриттям Опис товару: Рукавички п'ятипалі, основа: трикотажне полотно зі 100% нейлону з манжетами, з повним нітрильним покриттям та зернистим нітрилом на долонній частині. Підкладка – без підкладки. Покриття – подвійний нітрил та зернистий нитрил на долонній частині, повне покриття. Манжет – трикотажний, в’язаний резинкою. Клас в’язки – 15 Проте за умови коли основа: трикотажне полотно зі 100% нейлону та Клас в’язки – 15, то основа являється трикотажним полотном чи вязаною рукавичкою 15-го класу. Якщо рукавичка 15 класу, то вона не має манжету трикотажного, в’язаного резинкою. У випадку коли рукавичка з трикотажного полотна то манжет пришивний і немає класу вязки. Аналізуючи опис та фото ми розуміємо, що це рукавички пятипалі основа трикотажне полотно 100 бавовна, з пришивним манжетом – трикотажний, вязаний резинкою. Покриті подвійним нітрилом, без додаткового покриття зернистим нітрилом на долонній частині. А тому, просимо нереглянути технічні парамитри та вказати правильну конструкцію рукавички. Для лоту № 4 Краги зварника Клас захисту (від механічних впливів) (ДСТУ EN 388): Стійкість до стирання, не менше: рівень 3 Стійкість до порізів, не менше: рівень 1 Стійкість до розриву, не менше: рівень 4 Стійкість до проколу, не менше: рівень 3 Відповідно до частин 2, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Не зважаючи на зазначене, Замовник виклав умови тендерної документації таким чином, що вбачається лобіювання інтересів конкретного виробника товару. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника, такими, що порушує права та законні інтереси інших учасників, а також суперечать вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Ми як потенційний учасник можемо запропонувати еквівалентний товар проте Стійкість до розриву у нас на показник нижче при цьому, інші показники вищі. Для усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників, Просимо викласти технічні характеристики в наступній редакції: Клас захисту (від механічних впливів) (ДСТУ EN 388): Стійкість до стирання, не менше: рівень 3 Стійкість до порізів, не менше: рівень 1 Стійкість до розриву, не менше: рівень 3 Стійкість до проколу, не менше: рівень 3 1. Також, п. 4 ДОДАТКУ 2 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, РОЗДІЛ 3. ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА Серед іншого вказано: Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником в технічному завданні учасник має надати копії: 3) Діючих на дату кінцевого строку подання пропозиції документів санітарно- епідеміологічної експертизи (з додатками – у разі наявності) на товар, що підтверджують відповідність об’єкту експертизи вимогам санітарного законодавства. Пунктом 1 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 N 247 (далі - Порядок), а також ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надано наступне визначення поняття: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Згідно п. 7.16. Порядку, Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Проте, 13.12.2023 Порядок втратив чинність згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247». 01.10.2023 також втратив чинність і ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в зв’язку із введенням в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». В зв’язку із втратою чинності перелічених вище нормативно-правових актів на даний час висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи не видаються ВЗАГАЛІ. Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.». Аналогічних висновків дійшов Орган оскарження при розгляді скарги UA-2023-11- 17-015847-a.cl, що викладені в рішенні №19542-р/пк-пз від 05.12.2023 р. та при розгляді скарги UA-2024-06-27-007330-a.b2, що викладені в рішенні №12334-р/пк-пз від 17.07.2024 р. (додаються). Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом виключення відповідної вимоги з умов тендерної документації.
Відповідь: «Шановний учасник! (Для лоту № 2) По першому питанню будуть внесені зміни в технічні вимоги: виключено з вимог клас вязки, тип трикотажу, зернистість нитрилу на долоні; (Для лоту № 4) По другому питанню вважаємо, що встановлена вимога «стійкість до розриву, не менше 4» не є дискримінаційною. Замовник вправі визначати для якого типу пошкодження який встановлювати рівень захисту в межах вимог стандарту. Рукавички з таким рівнем захисту широко представлені на ринку. У зв’язку з цим, вважаємо недоцільним вносити 4 зміни в технічні вимоги; (п. 4 ДОДАТКУ 2) По третьому питанню хочемо зазначити, що вимогами тендерної документації не вимагаються висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи. З набранням чинності окремих положень Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, скасовується необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами товару, що є предметом закупівлі. Але скасували обов'язкову реєстрацію та отримання висновків, а не добровільну. Замовник має на меті закупити для працівників підприємства продукцію, безпечність якої підтверджується незалежною експертизою, а для цього вимагаємо надати Висновок.»
Дата відповіді: 23.05.2025 16:48
Відповідь надана

Для лоту № 5 Рукавички діелектричні - відповідність стандартам

Номер: 684f28882d8e40f49f947dd23c3335a6
Дата опублікування: 22.05.2025 13:50
Опис: Просимо дати пояснення про відповідність стандартам. У вас в документації на лот № 5 Рукавички діелектричні вказано: Відповідність: ДСТУ ІЕС 60903 або ДСТУ EN 50237, ДСТУ EN 420 як правильно розуміти, рукавички мають відповідати або ( ДСТУ ІЕС 60903 )або (ДСТУ EN 50237, ДСТУ EN 420) чи (ДСТУ ІЕС 60903 і ДСТУ EN 420) або (ДСТУ EN 50237, ДСТУ EN 420)? Оскільки продукція Рукавички діелектричні вітчизняного виробника відповідає вимогам ДСТУ EN 60903:2017 Робота під напругою. Рукавички з ізоляційного матеріалу (EN 60903:2003, IDT; IEC 60903:2002, MOD) І вимагаючи до них ДСТУ EN 420, по якому вони не сертифіковані, автоматично відмовляєтесь від продукції УКРАЇНСЬКОГО виробництва та прописуєте вимоги під імпортний товар, чим дискредитуєте вітчизняного виробника та відмовляєтесь від підтримки економіки України. Просимо надати роз'яснення до відповідності стандартам. Та внести зміни які поставлять в рівні умови як виробника так і імпортера, що збільшить конкуренцію і кількість учасників торгів, і відповідно дасть змогу в результаті торгів зменшити вартість продукції та зекономить кошти, звісно якщо ви в цьому зацікавлені.
Відповідь: Шановний учасник! В технічні вимоги будуть внесені зміни стосовно виключення вимог до відповідності ДСТУ EN 420 з технічних умов
Дата відповіді: 23.05.2025 16:45