• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань

Завершена

310 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 103.33 UAH
Період уточнення: 19.05.2025 15:23 - 06.06.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінуюча вимога в тендерній документації

Номер: 20adb5298ae54f1f875fbc27e0efb687
Дата опублікування: 23.05.2025 15:03
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації вимагається наявність: «фахівець з обстеження інженерних систем будівель (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо);» Ми вважаємо вищезазначену вимогу щодо наявності такого фахівця дискримінуючою та такою, що не узгоджується із технічним завданням. Обстеження інженерних систем будівлі виконується згідно вказівок Методики обстеження інженерних систем будівлі (Наказ Мінрегіонбуду України № 173 від 11.07.2018 р., зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.07.2018 р. за № 826/32278, посилання в мережі Інтернет: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0826-18#Text). Далі-Методика. Згідно п.1 розділу ІІ Методики: «Обстеження інженерних систем здійснюється фахівцями з обстеження інженерних систем на замовлення та за рахунок власника (співвласників) будівлі (для багатоквартирних будинків - на замовлення та за рахунок власника (співвласників) будинку, житлово-будівельного кооперативу, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управителя багатоквартирного будинку): під час виконання заходів із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності будівлі за рахунок коштів державної підтримки; за бажанням замовника з метою проведення перевірки технічного стану інженерних систем будівлі.» Якщо ми звернемось до розділу І п.3 Методики: «Ця Методика визначає: рівні енергетичної ефективності систем; загальні вимоги до порядку проведення обстеження інженерних систем; порядок проведення обстеження систем опалення будівлі; порядок проведення обстеження систем гарячого водопостачання; порядок проведення обстеження систем вентиляції та кондиціонування; порядок проведення обстеження систем освітлення будівлі або її частини; порядок розроблення рекомендацій щодо забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності інженерних систем; форму та вимоги до оформлення звіту про результати обстеження інженерних систем.» Як можна бачити, в переліку є пункти, які мають зв’язок з електропостачанням, зокрема системи освітлення. Але якщо звернутись до них, а саме «VI. Обстеження систем освітлення будівлі», «VII. Оцінка рівнів енергоефективності інженерних систем», то можна побачити, що в цих розділах нічого не йдеться про ті обстеження, які вимагаєте Ви. Нагадуємо, що у відповіді на попереднє звернення Ви наголосили: «…Замовник вимагає від Учасника закупівлі підтвердження можливості якісного виконання послуг зумовлених Оголошенням про проведення закупівлі. Таким підтвердженням є наявність на підприємстві кваліфікованих спеціалістів здатних виконати ці роботи, а саме фахівця в частині обстеження інженерних систем будівель, який до початку виконання робіт проводе обстеження електричних мереж, зазначає порядок та черговість проведення ремонтних робіт контурів заземлення, черговість проведення вимірювань електричних мереж будівель лікарні та визначає безпосереднє місце під’єднання до електричних мереж для проведення вимірів зазначених в Тендерній документації, та відповідає за правильність та якість вимірів…» Доводимо до вашого відома, що в Методиці обстеження інженерних систем будівлі такий перелік обстежень відсутній. Для виконання даних робіт потрібні такі фахівці як електромонтер з випробувань та вимірювань та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, що передбачено їхніми посадовими стандартами. Тому доходимо висновку, що в Тендерній документації навмисне чи помилково включена дискрімінуюча вимога «фахівець з обстеження інженерних систем будівель (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо);». Окрім того, закупівля опубликована під кодом «ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань». В переліку послуг є: - Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення. Ці послуги відносяться до коду «ДК 021-2015:50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель». Отже не є коректним об’єднувати під кодом ДК 021-2015:71630000-3 послуги з випробувань та ремонту. На підставі викладеного просимо Замовника видалити з тендерної документації дискримінуючу вимогу про обов’язкову наявність «фахівця з обстеження інженерних систем будівель (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)» та переглянути правильність об’єднання в закупівлі і ремонтних і випробувальних робіт під одним кодом.
Відповідь: Шановний Учасник, щодо вимоги про наявність фахівця з обстеження інженерних систем будівель. Вимога про надання копії посвідчення/сертифікату/атестату фахівця з обстеження інженерних систем будівель встановлена в межах повноважень Замовника з урахуванням специфіки предмета закупівлі, зокрема — комплексного характеру виконання послуг, які містять як вимірювальні дії, так і супровідні технічні оцінки стану систем. Ось обґрунтування, чому вимога про залучення виконавців, які є фахівцями з обстеження інженерних систем будівель, є обґрунтованою та не дискримінаційною у разі надання таких послуг: 1. Характер та обсяг робіт за видом послуг Послуги, які є предметом закупівлі: ремонт та відновлення контуру заземлення; вимірювання опору ізоляції електричних мереж; вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв; перевірка ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами; вимірювання повного опору петлі «фаза – нуль». Ці послуги прямо пов’язані з експлуатацією, перевіркою технічного стану та безпечної роботи електроустановок. Електроустановки є частиною інженерної інфраструктури будівлі. Незважаючи на те, що в технічній специфікації прямо не використовується формулювання "обстеження інженерних систем", слід зазначити, що більшість вимірювань, передбачених предметом закупівлі (зокрема — перевірка ланцюга між заземлювачами, вимірювання опору розтікання, повного опору петлі фаза-нуль, та ін.), є фактично складовою технічного обстеження електротехнічної частини інженерних систем об'єкта. Крім того, послуги за кодом ДК 021:2015 — 71630000-3 "Послуги з технічного огляду та випробувань" за своєю природою передбачають: попереднє вивчення технічного стану об'єкта; визначення параметрів відповідності нормам безпеки; у разі виявлення відхилень — розробку технічних рекомендацій щодо усунення дефектів. Такі завдання не можуть бути виконані виключно електромонтерами — вони потребують участі кваліфікованого фахівця, що має відповідну підготовку в сфері оцінки технічного стану інженерних систем. Таким чином, зазначена вимога: виправдана технічним характером предмета закупівлі; не є дискримінаційною, а навпаки — забезпечує якісне та безпечне виконання робіт, що передбачають втручання в системи електрозабезпечення; жодним чином не обмежує участь добросовісних Учасників, які мають у своєму складі відповідних фахівців або залучають їх на договірних засадах. 2. Нормативні документи та вимоги Методика обстеження інженерних систем будівлі Відповідно до Методики (Наказ Мінрегіонбуду № 173 від 11.07.2018), обстеження таких систем здійснюється виключно фахівцями з обстеження інженерних систем. Це зумовлено тим, що: Вони володіють знаннями про особливості всіх інженерних систем будівлі. Вони можуть забезпечити комплексний підхід та взаємопов’язаність різних систем (електро-, теплотехнічних, заземлення тощо). Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) ПУЕ, затверджені наказом № 476 від 21.07.2017, встановлюють конкретні технічні вимоги та стандарти щодо монтажу, експлуатації та ремонту електроустановок. Зокрема, ПУЕ визначають: надійність і безпеку роботи електроустановок (розділ 1.1); необхідність дотримання вимог національних стандартів та будівельних норм (вступна частина ПУЕ); спеціальні вимоги до електроустановок, які належать до інженерної інфраструктури будівлі. Таким чином, підготовка виконавців, які мають профільну кваліфікацію фахівців з обстеження інженерних систем, напряму відповідає вимогам ПУЕ. Адже такі фахівці: - розуміють специфіку інженерних систем (з урахуванням впливу заземлення, електромереж та інших систем); - можуть забезпечити належний рівень безпеки та відповідності стандартам; - діють відповідно до вимог Методики обстеження та ПУЕ. 3. Відповідність об’єкта послуг Об’єктом послуг є інженерна інфраструктура будівлі (конкретно електричні мережі та система заземлення), що входить до складу інженерних систем будівлі. Відповідно, залучення виконавців з профільною підготовкою (фахівців з обстеження інженерних систем) є вимогою не дискримінаційною, а такою, що: забезпечує виконання вимог чинного законодавства (Методики, ПУЕ, будівельних норм); гарантує якість і безпеку робіт (в тому числі унеможливлення аварій та електротравм); виключає ризики виконання робіт некваліфікованими особами. Висновки: Вимога залучати працівників, які є фахівцями з обстеження інженерних систем будівель, ґрунтується на: а) прямих вимогах Методики (Наказ Мінрегіонбуду № 173); б) ПУЕ (Наказ № 476), що забезпечують безпеку та відповідність національним стандартам; в) особливостях робіт з інженерною інфраструктурою (електромережі, контури заземлення). Така вимога не обмежує коло потенційних виконавців, якщо вони дійсно мають відповідну кваліфікацію. Натомість, вона є законною і виправданою з точки зору безпеки, надійності та дотримання національних нормативів. У зв’язку з наведеним, тендерна документація не підлягає зміні в цих частинах.
Дата відповіді: 26.05.2025 15:44
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f07cff42e7ab47a2af55fc9984fb1a0a
Дата опублікування: 21.05.2025 17:33
Опис: 1. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання: «фахівець з обстеження інженерних систем будівель (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо);» Ми вважаємо вищезазначену вимогу щодо наявності такого фахівця дискримінуючою та такою, що не узгоджуються із технічним завданням. В технічній специфікації передбачені наступні послуги: Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза - нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. - Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення. - Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж. - Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв. - Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами. - Послуги виміру повного опору петлі фаза - нуль. Технічне завдання не містить робіт з обстеження інженерних систем будівель. Вимога щодо наявності «фахівця з обстеження інженерних систем будівель» не узгоджується із технічним завданням згідно предмету закупівлі та підлягає видаленню. Для виконання даних робіт потрібні такі фахівці як електромонтер з випробувань та вимірювань та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, що передбачено їхніми посадовими стандартами, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Ми маємо кваліфікованих працівників, що можуть виконати вимоги технічного завдання якісно і у відповідності до вимог технічної специфікації. На підставі викладеного просимо Замовника видалити з тендерної документації дискримінуючу вимогу про обов’язкову наявність «фахівця з обстеження інженерних систем будівель (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)» 2. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації вимагається надання: «Якість послуг повинна відповідати ДСТУ 180 9001:2015 (180 9001:2015, ЮТ) у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.21 Електромонтажні роботи, стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації з наданням до тендерної пропозиції копії відповідного дійсного сертифікату.». Вимога Замовника щодо наявності інформації на сертифікаті щодо підтвердження у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій не узгоджується із технічним завданням щодо даної процедури закупівлі. Технічним завданням (додаток 2) не передбачено «Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій». Законодавством України не передбачено для підприємств обов’язкова наявність сертифікації на ті чи інші роботи. Сертифікати є важливими для підприємств, які хочуть підвищити свою репутацію, довіру партнерів та клієнтів. При цьому наше підприємство має всі необхідні дозволи на електромонтажні роботи та свідоцтво атестації електровимірювальної лабораторії. Цього достатньо, щоб мати право на виконання робіт, перелік яких міститься в технічній специфікації Замовника. Якісне виконання робіт ми гарантуємо, маючи 30-річний досвід робіт на ринку електротехнічних послуг нашої країни. На підставі викладеного просимо Замовника видалити з тендерної документації дискримінуючу вимогу про «надання до тендерної пропозиції копії відповідного дійсного сертифікату (ДСТУ 180 9001:2015 (180 9001:2015, ЮТ) у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.21 Електромонтажні роботи)».
Відповідь: «Шановний Учасник, відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до типу виконання робіт, а саме «Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль», Замовник користується своїм правом вимагати від Учасника процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому не порушуючи вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей. Відповідно до змісту пп.1.1 п.1 розділу 1 Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника закупівлі підтвердження можливості якісного виконання послуг зумовлених Оголошенням про проведення закупівлі. Таким підтвердженням є наявність на підприємстві кваліфікованих спеціалістів здатних виконати ці роботи, а саме фахівця в частині обстеження інженерних систем будівель, який до початку виконання робіт проводе обстеження електричних мереж, зазначає порядок та черговість проведення ремонтних робіт контурів заземлення, черговість проведення вимірювань електричних мереж будівель лікарні та визначає безпосереднє місце під’єднання до електричних мереж для проведення вимірів зазначених в Тендерній документації, та відповідає за правильність та якість вимірів. Вимога Тендерної документації щодо наявності в Учасника працівника кваліфікації фахівець в частині обстеження інженерних систем будівель повністю відповідає прагненням Замовника безпечного виконання робіт пов’язаних з обстеженням та підготовкою до виконання робіт, отримання якісних та позитивних результатів виконаних робіт відповідно до змісту торгів «Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль». Крім того, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки дану вимогу може виконати не один учасник. А також, відповідно до статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників відповідної кваліфікації, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Щодо вимог зазначених в п.2 Вашого звернення, у відповідно до п.3,розділу 2, Додаток 2 тендерної документації, Замовник просить надати учасником в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаний сертифікат відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління визначає, що учасник: поліпшує загальну дієвість та забезпечує міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; покращує якість послуг, тим самим підвищує задоволеність своїх замовників; є конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; забезпечує прозорість та легкість управління діяльністю організації; запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту, тому що об’єкт на якому будуть проводитись роботи відноситься до об’єктів критичної інфраструктури та з масовим перебуванням людей. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію в короткі терміни. Треба зазначити, що Споруда це будівельна система, пов'язана з землею, яку створено з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання шляхом виконання будівельно-монтажних робіт. КВЕД 42.22, цей клас включає будівництво систем розподільчих ліній для передавання електроенергії, ліній телекомунікації, а також будівель і споруд, що є невід'ємною частиною цих систем. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі: «Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань» надання вищезгаданих сертифікатів вимагається у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій оскільки виконання робіт (послуг) буде здійснюватися саме у цій сфері. З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.»
Дата відповіді: 22.05.2025 15:00
Відповідь надана

Охорона праці на кошторисника

Номер: dc8eafc02b9d4db0b13df822f0bf9c2e
Дата опублікування: 20.05.2025 15:25
Опис: Шановний замовнику, просимо уточнити вимогу тендерної документації: «1.4. Усі працівники, які залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі повинні бути навчанні та пройти перевірку знань з охорони праці. На підтвердження цього, учасник повинен надати копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників які плануються залучатися для виконання даного виду робіт/послуг на даному об’єкті.» На такого працівника як інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що не буде залучатися до виконання послуг за предметом закупівлі безпосередньо на об’єкті замовника, МОЖЕ НЕ НАДАВАТИСЯ документальне підтвердження щодо проходження навчання з охорони праці? Адже з вимог випливає, що саме на тих працівників, що будуть виконувати відповідні виміри, надаються копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці. Чи буде замовник вважати це невідповідністю тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо Вам за звернення! В тендерній документації пп. 1.4. п 1. розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації прописано - Усі працівники, які ЗАЛУЧАТИМУТЬСЯ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ повинні бути навчанні та пройти перевірку знань з охорони праці. На підтвердження цього, учасник повинен надати копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників які плануються ЗАЛУЧАТИСЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДАНОГО ВИДУ РОБІТ/ПОСЛУГ НА ДАНОМУ ОБ’ЄКТІ. Так з вимог випливає, що копії з оригіналів посвідчень надаються саме на тих працівників, що будуть виконувати ПОСЛУГИ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, а саме: Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, працівників які будуть ЗАЛУЧАТИСЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДАНОГО ВИДУ РОБІТ/ПОСЛУГ НА ДАНОМУ ОБ’ЄКТІ. На працівників, які не будуть залучатися до виконання послуг за предметом закупівлі безпосередньо на об’єкті замовника, копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці можна не надавати, замовник не буде вважати це невідповідністю тендерної пропозиції учасника!».
Дата відповіді: 22.05.2025 13:50
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1ce56e31ffde43eb89def6b83f17eff9
Дата опублікування: 20.05.2025 12:27
Опис: Шановний Замовнику ! Ми як досвідчений надавач послуг за предметом закупівлі звернули увагу на вашу закупівлю та маємо намір прийняти у ній участь, але проведеним аналізом вимог тендерної документації виявили умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує наше право, як Учасника на участь в цій закупівлі. А саме: - «……Якість послуг повинна відповідати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.21 Електромонтажні роботи, стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації з наданням до тендерної пропозиції копії відповідного дійсного сертифікату» По перше - предметом закупівлі є: «Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань » Тобто КВЕД 42.22 який охоплює будівництво Магістральних і міських ліній для передавання електроенергії та ліній телекомунікації та будівництво Електростанцій та інших інженерних споруд ніяк не корелюється з даним предметом закупівлі. - По друге сертифікат який Ви вимагаєте видається не під формулювання назви закупівлі, а за кодами ДКПП та КВЕД, Наголошуємо, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Просимо Вас не лобіювати інтереси конкретного учасника (бо виглядає це дуже наглядно в цій ситуації) та внести зміни до тендерної документації. У випадку ігнорування нашого звернення та залишення без уваги ми будемо вимушені звернутися у відповідний виконавчий орган.
Відповідь: «Шановний Учасник, дякуємо Вам за звернення! Відповідно до п.3,розділу 2, Додаток 2 тендерної документації, Замовник просить надати учасником в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 3988-IX від 19.09.2024 (далі – Закон) , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаний сертифікат відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління визначає, що учасник: поліпшує загальну дієвість та забезпечує міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; покращує якість послуг, тим самим підвищує задоволеність своїх замовників; є конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; забезпечує прозорість та легкість управління діяльністю організації; запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту, тому що об’єкт на якому будуть проводитись роботи відноситься до об’єктів критичної інфраструктури та з масовим перебуванням людей. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію в короткі терміни. Треба зазначити, що Споруда це будівельна система, пов'язана з землею, яку створено з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання шляхом виконання будівельно-монтажних робіт. КВЕД 42.22, цей клас включає будівництво систем розподільчих ліній для передавання електроенергії, ліній телекомунікації, а також будівель і споруд, що є невід'ємною частиною цих систем. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі: «Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань» надання вищезгаданих сертифікатів вимагається у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій оскільки виконання робіт (послуг) буде здійснюватися саме у цій сфері. Згідно вище викладеного внесення додаткових змін до тендерної документації та додатків не є обґрунтованим..».
Дата відповіді: 22.05.2025 13:48