-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Завершена
310 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 103.33 UAH
мін. крок: 1% або 3 103.33 UAH
Період оскарження:
19.05.2025 15:23 - 06.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
b6587b0f694343b189aacb92090563c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-010088-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на неправомірне рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток 1 14.06.2025 16:54
- скарга 14.06.2025 16:54
- скарга 14.06.2025 16:54
- sign.p7s 14.06.2025 16:57
- рішення від 17.06.2025 № 9588.pdf 17.06.2025 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2025 № 10126.pdf 26.06.2025 13:55
- рішення від 25.06.2025 № 10126.pdf 30.06.2025 12:03
- Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги (нова редакція) .doc 19.06.2025 14:17
- Додаток 3 до ТД - Проєкт договору (нова редакція) .doc 19.06.2025 14:17
- Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 1)..pdf 19.06.2025 14:17
- Протокол №133 заземлення про внесення змін до тендерної документації та оголошення скарга .PDF 19.06.2025 14:17
- Тендерна документація (нова редакція) 04.06.2025.docx 19.06.2025 14:17
- Додаток 4 до ТД - Форма цінової пропозиції (нова редакція) .doc 19.06.2025 14:17
- Протокол №143 про надання відповіді на запит АМКУ.docx 19.06.2025 14:17
- Протокол №143 про надання відповіді на запит АМКУ.pdf 19.06.2025 14:17
- Протокол 139.PDF 19.06.2025 14:17
- Додаток 5 до ТД - Перелік докум. учасника (нова редакція) .docx 19.06.2025 14:17
- Додаток 1 до ТД - Кваліфікаційні критерії (нова редакція) .docx 19.06.2025 14:17
- Пояснення щодо скарги (Додаток 1 до Протоколу № 143).pdf 19.06.2025 14:18
- Додаток 6 до ТД - Перелік докум.переможця (нова редакція) .docx 19.06.2025 14:18
- Пояснення щодо скарги (Додаток 1 до Протоколу № 143).docx 19.06.2025 14:18
- Дод. 1 до протоколу № 133 (перелік змін до Т.Д.).docx 19.06.2025 14:18
- Дод. 1 до протоколу № 133 (перелік змін до Т.Д.).PDF 19.06.2025 14:18
- Протокол №133 заземлення про внесення змін до тендерної документації та оголошення скарга .docx 19.06.2025 14:18
- Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 2)..pdf 19.06.2025 14:18
- Протокол 148.PDF 01.07.2025 13:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2025 17:00
Дата розгляду скарги:
25.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2025 12:04
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2025 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом №148 від 01.07.2025 замовник скасувує рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
479b3bad10714828bac9d3fcb50be5d7
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Надана форма “Загальновиробничі витрати на будову” не є “Розрахунком загальновиробничих витрат”
2. Надана договірна ціна не у відповідності до Настанови визначення вартості будівництва
3. Кількість послуг не відповідає
2. Надана договірна ціна не у відповідності до Настанови визначення вартості будівництва
3. Кількість послуг не відповідає
×
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. У відповідності вимог до додатку 2 тендерної документації вимагалось п.3 Надати розрахунок вартості послуг (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальна записка, тощо) складений у кошторисному комплексі АВК-5 у версії не нижче 3.10.1. з актуальними кошторисними коефіцієнтами, дійсними на момент подачі пропозиції. Скаржник надав необхідний розрахунок загальновиробничих витрат (файл “документи до пропозиції.pdf” сторінка 11, 12). В розрахунку зазначено розраховані витрати за статтями витрат і наведена розрахована вартість разом. Даний документ взятий з програми АВК з пункту Загальні вихідні документи --- Розрахунок загальновиробничих витрат. Програма АВК розраховує даний розрахунок автоматично і формує сама цей документ. 2. Замовник чітко не визначив яка форма документу з розрахунку загальновиробничих витрат йому потрібна, Замовник не висував окремих вимог до формування документу та/або змісту розрахунку. 3. Скаржник не розуміє, що може бути для Замовника не так, якщо наданий розрахунок містить все необхідне по кожній статті витрат. 1. Скаржник надав договірну ціну з програми АВК (файл “документи до пропозиції.pdf”) 2. Замовник не встановлював окремих вимог до форми Договірної ціни або ще якихось її положень. Договірна ціна дійсна на дату подання пропозиції Скаржника і протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ствердження Замовника, що ціни можуть бути не дійсними і т.д. не відповідають дійсності. 1. Замовник визначив, що Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг згідно оголошення та електронної форми Прозорро - 1 послуга 2. В складі послуг Скаржник надав необхідні матеріали для їх надання за відповідними статтями матеріалів, необхідних для виконання робіт 3. Замовник чітко не визначив, які саме матеріали необхідні для надання послуг, технічне завдання не містить якихось окремих вимог з цього приводу. Таким чином, хочемо наголосити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг. Замовник не повинен був відхилити пропозицію Скаржника, що є порушенням охоронюваних Законом прав і інтересів Скаржника (ст.5 Закону). Скаржник має право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження вимог тендерної документації
Номер:
d39bf26a47c841098f2a09ea35695f3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-010088-a.a1
Назва:
Оскарження вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1 ISO 9001-2018.pdf 20.05.2025 17:06
- Скарга для редагування.docx 20.05.2025 17:06
- Скарга на умови 0088.pdf 20.05.2025 17:06
- Доказ 2 .rar 20.05.2025 17:06
- sign.p7s 20.05.2025 17:09
- Рішення від 22.05.2025 №8157.pdf 22.05.2025 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2025 №8585.pdf 30.05.2025 13:05
- Рішення від 29.05.2025 №8585.pdf 03.06.2025 14:13
- Додаток 4. Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 1)..pdf 26.05.2025 11:01
- Додаток 1. Рішення АМКУ від 18.09.2019 № 13208.pdf 26.05.2025 11:01
- Пояснення щодо скарги № UA-2025-05-19-010088-a.a1 .docx 26.05.2025 11:01
- Додаток 2. Рішення АМКУ від 27.08.2021 № 19485.pdf 26.05.2025 11:01
- Додаток 5. Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 2)..pdf 26.05.2025 11:01
- Пояснення щодо скарги № UA-2025-05-19-010088-a.a1 .pdf 26.05.2025 11:01
- Додаток 3. Правила улаштування електроустановок.pdf 26.05.2025 11:01
- Дод. 1 до протоколу № 133 (перелік змін до Т.Д.).docx 04.06.2025 14:53
- Протокол №133 заземлення про внесення змін до тендерної документації та оголошення скарга .docx 04.06.2025 14:53
- Додаток 4 до ТД - Форма цінової пропозиції (нова редакція) .doc 04.06.2025 14:53
- Додаток 5 до ТД - Перелік докум. учасника (нова редакція) .docx 04.06.2025 14:53
- Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги (нова редакція) .doc 04.06.2025 14:53
- Протокол №133 заземлення про внесення змін до тендерної документації та оголошення скарга .PDF 04.06.2025 14:53
- Тендерна документація (нова редакція) 04.06.2025.docx 04.06.2025 14:53
- Додаток 6 до ТД - Перелік докум.переможця (нова редакція) .docx 04.06.2025 14:53
- Додаток 1 до ТД - Кваліфікаційні критерії (нова редакція) .docx 04.06.2025 14:53
- Дод. 1 до протоколу № 133 (перелік змін до Т.Д.).PDF 04.06.2025 14:53
- Додаток 3 до ТД - Проєкт договору (нова редакція) .doc 04.06.2025 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 06:02
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.06.2025 14:14
Дата виконання рішення Замовником:
04.06.2025 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи викладене та виконуючи рішення АМКУ №8585-р/пк-пз від 29.05.2025, внесли зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eb385bfdbf5e4a428d75be9a96651df9
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації вимагається надання:
«Якість послуг повинна відповідати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.21 Електромонтажні роботи, стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації з наданням до тендерної пропозиції копії відповідного дійсного сертифікату.».
Скаржник вважає вищезазначені вимоги дискримінуючими та такими, що не узгоджуються із чинним законодавством у сфері публічних закупівель, такими, що у відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник має Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якості. Вимоги», виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Сертифікат Скаржника виданий у сферах, що підтверджено кодами ДКПП 42.22 та 43.21, але не містить і не має містити інформацію щодо напису «Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій» та не мстить і не має містити інформації «стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації.» Вимога Замовника щодо наявності інформації на сертифікаті щодо підтвердження у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій не узгоджується із технічним завданням щодо даної процедури закупівлі. Технічним завданням (додаток 2) не передбачено Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.
Так в технічній специфікації передбачені наступні послуги:
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
- Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
- Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
- Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
- Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
- Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Сертифікат Скаржника, виданий у відповідності до чинного законодавства та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий щодо сфери 43.21 Електромонтажні роботи, щодо інженерних послуг, щодо технічних випробувань та досліджень – відповідає вимогам технічного завдання щодо коду ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
При цьому вимогою тендерною документації не передбачена можливість надання Сертифікату за оновленим стандартом ISO 9001:2018. Обидва стандарти ISO 9001:2015 та ISO 9001:2018 діють в Україні та є важливими для підприємств, які хочуть підвищити свою репутацію, довіру партнерів та клієнтів. Скаржник запроваджував систему управління якістю згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відтак, маючи чинний, виданий у відповідності до норм чинного законодавства, Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якості. Вимоги», Скаржник не може прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на дискримінаційні вимоги.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації. А саме надання можливості надати Сертифікат за оновленим стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, також виключення вимоги щодо підтвердження інформації у сфері сертифікації «42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій» та «стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації».
Доказ до п.1 Скарги – Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
«Якість послуг повинна відповідати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, 43.21 Електромонтажні роботи, стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації з наданням до тендерної пропозиції копії відповідного дійсного сертифікату.».
Скаржник вважає вищезазначені вимоги дискримінуючими та такими, що не узгоджуються із чинним законодавством у сфері публічних закупівель, такими, що у відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник має Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якості. Вимоги», виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Сертифікат Скаржника виданий у сферах, що підтверджено кодами ДКПП 42.22 та 43.21, але не містить і не має містити інформацію щодо напису «Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій» та не мстить і не має містити інформації «стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації.» Вимога Замовника щодо наявності інформації на сертифікаті щодо підтвердження у сфері сертифікації 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій не узгоджується із технічним завданням щодо даної процедури закупівлі. Технічним завданням (додаток 2) не передбачено Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.
Так в технічній специфікації передбачені наступні послуги:
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
- Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
- Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
- Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
- Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
- Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Сертифікат Скаржника, виданий у відповідності до чинного законодавства та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий щодо сфери 43.21 Електромонтажні роботи, щодо інженерних послуг, щодо технічних випробувань та досліджень – відповідає вимогам технічного завдання щодо коду ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
При цьому вимогою тендерною документації не передбачена можливість надання Сертифікату за оновленим стандартом ISO 9001:2018. Обидва стандарти ISO 9001:2015 та ISO 9001:2018 діють в Україні та є важливими для підприємств, які хочуть підвищити свою репутацію, довіру партнерів та клієнтів. Скаржник запроваджував систему управління якістю згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відтак, маючи чинний, виданий у відповідності до норм чинного законодавства, Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якості. Вимоги», Скаржник не може прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на дискримінаційні вимоги.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації. А саме надання можливості надати Сертифікат за оновленим стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, також виключення вимоги щодо підтвердження інформації у сфері сертифікації «42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій» та «стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації».
Доказ до п.1 Скарги – Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 ISO 9001-2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації. А саме надання можливості надати Сертифікат за оновленим стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, також виключення вимоги щодо підтвердження інформації у сфері сертифікації «42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій» та «стосовно надання послуг зазначених в технічній специфікації».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
eac7aeca346c4890abc3dae58e0c6579
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання:
«атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)»
Скаржник вважає вищезазначену вимогу щодо наявності такого фахівця дискримінуючими та такими, що не узгоджуються із технічним завданням. Скаржник маючи досвід виконання робіт/послуг згідно технічного завдання підтверджує, що для виконання даних робіт не потрібен таких фахівець як електро-газозварювальник.
Так, в технічній специфікації передбачені наступні послуги:
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
- Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
- Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
- Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
- Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
- Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Технічним завданням не передбачено та конкретно не визначено ремонтів зварювальних з’єднань контуру заземлення. Технічне завдання не містить зварювальних робіт.
Замовник оголосив дану процедуру відкритих торгів з особливостями за кодом ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Відтак, згідно Єдиного Закупівельного Словника за даним кодом передбачено виключно послуги з технічного огляду та випробовувань, жодних ремонтних робіт, інших зварювальних робіт за таким кодом ДК Замовник не має право закуповувати, адже для ремонтних робіт передбачений інший код ДК ЄЗС. Тому, вимога щодо наявності «атестованого електро-газозварювальника не узгоджується із технічним завданням згідно предмету закупівлі та підлягає видаленю.
Для виконання даних робіт потрібні такі фахівці як електромонтер з випробувань та вимірювань та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, що передбачено їхніми посадовими стандартами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Скаржник має кваліфікованих працівників, що можуть виконати вимоги технічного завдання якісно і у відповідності до вимог технічної специфікації. При цьому скаржник не може прийняти участь у процедурі з огляді на те, що не може і не зобов’язаний підтвердити наявність такого спеціалісті як атестований електро-газозварювальник для виконання послуг за предметом закупівлі.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме виключення вимоги ««атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)» із тендерної документації.
Доказ до п.2 Скарги – Технічне завдання – Додаток2, кваліфікаційні посвідчення працівників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації.
«атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)»
Скаржник вважає вищезазначену вимогу щодо наявності такого фахівця дискримінуючими та такими, що не узгоджуються із технічним завданням. Скаржник маючи досвід виконання робіт/послуг згідно технічного завдання підтверджує, що для виконання даних робіт не потрібен таких фахівець як електро-газозварювальник.
Так, в технічній специфікації передбачені наступні послуги:
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань.
- Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
- Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
- Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
- Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
- Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Технічним завданням не передбачено та конкретно не визначено ремонтів зварювальних з’єднань контуру заземлення. Технічне завдання не містить зварювальних робіт.
Замовник оголосив дану процедуру відкритих торгів з особливостями за кодом ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Відтак, згідно Єдиного Закупівельного Словника за даним кодом передбачено виключно послуги з технічного огляду та випробовувань, жодних ремонтних робіт, інших зварювальних робіт за таким кодом ДК Замовник не має право закуповувати, адже для ремонтних робіт передбачений інший код ДК ЄЗС. Тому, вимога щодо наявності «атестованого електро-газозварювальника не узгоджується із технічним завданням згідно предмету закупівлі та підлягає видаленю.
Для виконання даних робіт потрібні такі фахівці як електромонтер з випробувань та вимірювань та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, що передбачено їхніми посадовими стандартами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Скаржник має кваліфікованих працівників, що можуть виконати вимоги технічного завдання якісно і у відповідності до вимог технічної специфікації. При цьому скаржник не може прийняти участь у процедурі з огляді на те, що не може і не зобов’язаний підтвердити наявність такого спеціалісті як атестований електро-газозварювальник для виконання послуг за предметом закупівлі.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме виключення вимоги ««атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)» із тендерної документації.
Доказ до п.2 Скарги – Технічне завдання – Додаток2, кваліфікаційні посвідчення працівників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Доказ 2
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 .rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме виключення вимоги ««атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо)» із тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
1a4bb28248ab4b9ea11032f26e23e5f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-19-010088-a.b3
Назва:
скарга
Скарга:
на рішення уповноваженої особи про відміну закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №151.PDF 13.08.2025 08:30
- Додаток 1 до Протоколу №134 від 09.07.2025.pdf 09.07.2025 15:00
- Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 1)..pdf 09.07.2025 15:00
- Протокол №134 про надання відповіді на запит АМКУ.docx 09.07.2025 15:00
- Пояснення щодо скарги (Додаток 1 до Протоколу № 134).docx 09.07.2025 15:00
- Документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі (Частина 2)..pdf 09.07.2025 15:00
- Протокол №134 від 09.07.2025.pdf 09.07.2025 15:00
- Рішення від 08.07.2025 №10651.pdf 08.07.2025 16:53
- Рішення від 15.07.2025 №11080.pdf 17.07.2025 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2025 №11080.pdf 16.07.2025 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2025 14:53
Дата розгляду скарги:
15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2025 17:40
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2025 08:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 03.07.2025 №150.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3cd59c32109c46b494f1d449dac28b02
Заголовок пункту скарги:
скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, ознайомившись з Протоколом відміни, доповідною запискою від 03.07.2025 року та дефектним актом від 03.07.2025 року вважає рішення Замовника про відміну закупівлі незаконним та необгрунтованим, надуманим, таким що порушує права та законні інтереси Скаржника, прийнятого з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
1. В доповідній записці вказано, що після ознайомлення з рішенням АМКУ, Замовник вирішив внести зміни в технічне завдання. Рішення АМКУ, з яким ознайомився Замовник, по своїй юридичній площині, відмінило рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника і не могло бути підставою та мотивом для внесення змін в технічні вимоги.
2. Закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2025 рік з виділеним розміром фінансування. Кошти були передбачені у відповідності до технічної специфікації - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі та їх кількості. Отже, оголосивши процедуру Закупівлі, Замовник розраховував на проведення процедури Закупівлі на відповідну вартість, кількість (обсяг) послуг, з урахуванням відповідної кількості. Вказана кількість робіт не могла бути не обгрунтованою.
3. Змінювати кількість Замовник вирішив вже після рішення АМКУ про скасування протоколу про відхилення пропозиції Скаржника. Чомусь Замовник на протязі 2024 року при формуванні бюджету на 2025 рік, на протязі часу до оголошення закупівлі в 2025 році, під час оголошення процедури закупівлі, розгляду та відхилення пропозиції Скаржника не задавався цим питанням. Вже на стадії повторного розгляду пропозиції Скаржника і відсутності підстав для її відхилення, Замовник вирішив вносити якість зміни в технічне завдання.
4. Якщо звернутися до доповідної записки:
4.1 наявність прихованих дефектів у системі заземлення, які потребують розширеного комплексу ремонтно-налагоджувальних заходів
Замовник, згідно даної закупівлі, закуповує послуги з перевірки контурів заземлення сертифікованою електротехнічною лабораторією. Замовник сам не має такої лабораторії і кваліфікованого атестованого персоналу. Тоді яким чином Замовник сам визначив якісь дефекти у системі заземлення і чому він почав їх сам визначати, якщо природою цієї закупівлі Замовник і замовляє визначення стану заземлення від сертифікованої ЕТЛ, яка має право робити якісь висновки по цьому??
- необхідність виготовлення і надання паспортів контурів заземлення
Дана закупівля відноситься згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з виготовлення паспортів належать до проектувальних (архітектурних) робіт і визначаються за іншим кодом ДК, а не як до цих робіт. Замовник може провести іншу закупівлю на виготовлення паспортів заземлення.
- потребу в додаткових видах випробувань та перевірок, які не були передбачені початковим технічним завданням
- відсутність актуальності частини первинно запланованих послуг через зміну конфігурації енергосистеми
ЗАМОВНИК САМ СОБІ ПРОТИРІЧИТЬ. В одній підставі він зазначає, що існує потреба в додаткових перевірках, а в іншій підставі зазначає відсутність актуальності……
До того ж твердження про зміну конфігурації енергосистеми Замовника є необгрунтованими, так як такі зміни не відбуваються за якийсь короткий та не запланований час.
Таким чином, Скаржник вважає, що зазначені Замовником доводи у доповідній записці та Протоколі відміни не можуть бути підставою для скасування Закупівлі, тому що Замовник має повноваження оголосити нові торги (нову закупівлю) на додаткові види перевірок та виготовлення паспортів заземлення, а не відміняти існуючу Закупівлю, у якій вже прийняли участь учасники і мають змогу надати послуги, які є предметом Закупівлі за вже сформованими в результаті аукціону цінами. Зазначені підстави є надуманими, які самі собі протирічать та/або не відносяться до предмету закупівлі
5. Під час проведення процедури Закупівлі Замовник повинен був категорично підійти до питання правильності проведення процедури Закупівлі, належним чином установивши та визначивши необхідність у наданні йому послуг із розрахунками на весь обсяг послуг.
6. Скаржник вважає, що Замовник не хоче визначати переможцем закупівлі саме Скаржника. Скаржник вважає, що Замовник формально виніс Протокол відміни з метою відмінити процедуру Закупівлі, а отже рішення Замовника є безпідставним, надуманим, таким, що суперечить нормам Закону.
7. Зазначене Замовником в Протоколі відміни жодним чином не вказує на причину «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», оскільки, насправді «порушення» як такого, що впливає на реальну відміну Закупівлі – не вказано у Протоколі, оскільки Замовник може провести ще одну закупівлю згідно доповідної записки. Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
1. В доповідній записці вказано, що після ознайомлення з рішенням АМКУ, Замовник вирішив внести зміни в технічне завдання. Рішення АМКУ, з яким ознайомився Замовник, по своїй юридичній площині, відмінило рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника і не могло бути підставою та мотивом для внесення змін в технічні вимоги.
2. Закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2025 рік з виділеним розміром фінансування. Кошти були передбачені у відповідності до технічної специфікації - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі та їх кількості. Отже, оголосивши процедуру Закупівлі, Замовник розраховував на проведення процедури Закупівлі на відповідну вартість, кількість (обсяг) послуг, з урахуванням відповідної кількості. Вказана кількість робіт не могла бути не обгрунтованою.
3. Змінювати кількість Замовник вирішив вже після рішення АМКУ про скасування протоколу про відхилення пропозиції Скаржника. Чомусь Замовник на протязі 2024 року при формуванні бюджету на 2025 рік, на протязі часу до оголошення закупівлі в 2025 році, під час оголошення процедури закупівлі, розгляду та відхилення пропозиції Скаржника не задавався цим питанням. Вже на стадії повторного розгляду пропозиції Скаржника і відсутності підстав для її відхилення, Замовник вирішив вносити якість зміни в технічне завдання.
4. Якщо звернутися до доповідної записки:
4.1 наявність прихованих дефектів у системі заземлення, які потребують розширеного комплексу ремонтно-налагоджувальних заходів
Замовник, згідно даної закупівлі, закуповує послуги з перевірки контурів заземлення сертифікованою електротехнічною лабораторією. Замовник сам не має такої лабораторії і кваліфікованого атестованого персоналу. Тоді яким чином Замовник сам визначив якісь дефекти у системі заземлення і чому він почав їх сам визначати, якщо природою цієї закупівлі Замовник і замовляє визначення стану заземлення від сертифікованої ЕТЛ, яка має право робити якісь висновки по цьому??
- необхідність виготовлення і надання паспортів контурів заземлення
Дана закупівля відноситься згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з виготовлення паспортів належать до проектувальних (архітектурних) робіт і визначаються за іншим кодом ДК, а не як до цих робіт. Замовник може провести іншу закупівлю на виготовлення паспортів заземлення.
- потребу в додаткових видах випробувань та перевірок, які не були передбачені початковим технічним завданням
- відсутність актуальності частини первинно запланованих послуг через зміну конфігурації енергосистеми
ЗАМОВНИК САМ СОБІ ПРОТИРІЧИТЬ. В одній підставі він зазначає, що існує потреба в додаткових перевірках, а в іншій підставі зазначає відсутність актуальності……
До того ж твердження про зміну конфігурації енергосистеми Замовника є необгрунтованими, так як такі зміни не відбуваються за якийсь короткий та не запланований час.
Таким чином, Скаржник вважає, що зазначені Замовником доводи у доповідній записці та Протоколі відміни не можуть бути підставою для скасування Закупівлі, тому що Замовник має повноваження оголосити нові торги (нову закупівлю) на додаткові види перевірок та виготовлення паспортів заземлення, а не відміняти існуючу Закупівлю, у якій вже прийняли участь учасники і мають змогу надати послуги, які є предметом Закупівлі за вже сформованими в результаті аукціону цінами. Зазначені підстави є надуманими, які самі собі протирічать та/або не відносяться до предмету закупівлі
5. Під час проведення процедури Закупівлі Замовник повинен був категорично підійти до питання правильності проведення процедури Закупівлі, належним чином установивши та визначивши необхідність у наданні йому послуг із розрахунками на весь обсяг послуг.
6. Скаржник вважає, що Замовник не хоче визначати переможцем закупівлі саме Скаржника. Скаржник вважає, що Замовник формально виніс Протокол відміни з метою відмінити процедуру Закупівлі, а отже рішення Замовника є безпідставним, надуманим, таким, що суперечить нормам Закону.
7. Зазначене Замовником в Протоколі відміни жодним чином не вказує на причину «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», оскільки, насправді «порушення» як такого, що впливає на реальну відміну Закупівлі – не вказано у Протоколі, оскільки Замовник може провести ще одну закупівлю згідно доповідної записки. Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради відмінити протокол №150 від 03.07.2025 року про відміну закупівлі