• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт, технічне обслуговування та метрологічна повірка (калібрування) приладів обліку теплової енергії з видачею необхідної документації (свідоцтва про повірку)

Торги не відбулися

4 125 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 253.00 UAH
Період уточнення: 16.05.2025 13:33 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо обов’язкового огляду об’єктів Замовника (Пункт 10 Додаток 4 до ТД)

Номер: 6160136df4df431cb17ffb22c0b6192b
Дата опублікування: 22.05.2025 22:16
Опис: Вимога щодо обов’язкового огляду об’єктів Замовника (Пункт 10 Додаток 4 до ТД) «Для правильного визначення обсягу послуг Учасник повинен відвідати об’єкти Замовника та надати Довідку про відвідування та огляд об’єктів за підписом представника Замовника.» Виходячи з кількості заявлених в закупівлі лічильників, можна припустити що кількість об’єктів які необхідно відвідати перевищує 200 (двісті) локацій. На нашу думку, ця вимога є надмірною, непропорційною, дискримінаційною та такою, що створює бар’єри для участі у закупівлі: • Фізичне відвідування понад 200 об’єктів у стислі строки неможливе без суттєвих ресурсних витрат. • Вимога фаворизує місцевих постачальників послуг та фактично унеможливлює участь компаній, що не знаходяться в безпосередній близькості до Замовника • Замовник не надає детальної інформації щодо об’єктів, яку Учасники могли б використати замість відвідування. • Не визначено, які саме дії мають бути виконані під час огляду, хто забезпечує доступ, і в який спосіб оформлюється акт огляду. З урахуванням цього, просимо Замовника: • або виключити вимогу про обов’язкове відвідування всіх об’єктів, • або замінити її на вимогу відвідування обмеженої кількості типових об’єктів (5–10), • або надати альтернативні способи ознайомлення (опис, фото, технічна документація)
Відповідь: Вимога щодо обов’язкового огляду об’єктів Замовника є необхідною для уникнення ситуації, коли Учасник як виконавець відмовляється від виконання взятих на себе зобов’язань у зв’язку з неправильним визначенням обсягу послуг, чим порушуються терміни підготовки до опалювального сезону. Враховуючи велику кількість об’єктів, на яких встановлені прилади обліку теплової енергії, Учасникам пропонується відвідати до 10 типових об’єктів. У разі, коли Учасник відмовляється оглянути об’єкти Замовника з будь-яких причин, він надає гарантійний лист про те, що він повністю погоджується з обсягом необхідних послуг, терміном їх виконання, їх вартістю та запевняє, що всі ризики та відповідальність щодо неправильного визначення обсягу послуг бере на себе. Відповідні зміни відображенні у новій редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:33
Відповідь надана

Уточнення щодо предмета закупівлі: лічильники води (пункт 3 Додатку 4)

Номер: c6b72b63b92a4eea8f33a60511678708
Дата опублікування: 22.05.2025 10:19
Опис: У пункті 3 Додатку 4 тендерної документації вказано, що: "Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників води — законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) — надаються на матеріально-технічній базі Виконавця." Однак у пункті 1 цього ж Додатку, в переліку засобів вимірювальної техніки, лічильники води не зазначені, а предмет закупівлі, як вбачається з тендерної документації, стосується лише лічильників теплової енергії. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення: 1. Чи є лічильники води частиною предмету цієї закупівлі? 2. Якщо ні — просимо внести зміни до тендерної документації з метою її приведення у відповідність до фактичного обсягу послуг та переліку обладнання, яке підлягає обслуговуванню/повірці.
Відповідь: У пункті 3 Додатку 4 тендерної документації допущено неточність, слова «лічильників води» буде замінено на «приладів обліку теплової енергії».
Дата відповіді: 23.05.2025 19:32
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації (пункт 6 Додатку 4 та пункт 9 Додатку 3)

Номер: c2cc9ed6484a47b6b53bf39968150096
Дата опублікування: 22.05.2025 10:14
Опис: У пункті 6 Додатку 4 тендерної документації вказано, що у вартість послуг має входити, зокрема, "незначний ремонт (у разі необхідності)" засобів вимірювальної техніки (ЗВТ). Просимо надати визначення терміну «незначний ремонт» у контексті предмету закупівлі та конкретизувати, які саме види робіт Замовник вважає такими. Зокрема, чи маються на увазі прості технічні втручання — наприклад, заміна ущільнювачів, ремонт/заміна роз’ємів, дротів, контактів тощо? З огляду на те, що йдеться про незначний ремонт, просимо надати роз’яснення, чи є правомірною вимога пункту 9 Додатку 3 щодо наявності у Учасника документів, що підтверджують статус офіційного дилера виробника, навіть якщо такі втручання не передбачають втрати гарантії та не потребують спеціального авторизованого втручання. У разі відсутності технічної або нормативної необхідності бути офіційним представником виробника для виконання таких робіт, просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, щоб забезпечити її відповідність законодавству та принципам відкритої і добросовісної конкуренції.
Відповідь: Під незначним ремонтом Замовник має на увазі прості технічні втручання — заміна ущільнювачів, ремонт/заміна роз’ємів, дротів, контактів та інше, без заміни складових лічильника на нові, без модернізації компонентів тепло лічильника.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:32
Відповідь надана

Вимога щодо наявності ліцензії (Пункт 7 Додаток 3)

Номер: 34c28ad2821f444594747516e0aaeff8
Дата опублікування: 22.05.2025 09:13
Опис: "Інформацію про чинну ліцензію на право виконання послуг, за видами робіт: виконання пусконалагоджувальних робіт; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання. Замість інформації про ліцензію учасник може надати чинну ліцензію." Згідно зі статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII від 02.03.2015 року, ліцензуванню підлягають виключно ті види господарської діяльності, які прямо вказані в цьому переліку, і перелік є вичерпним. Жоден із видів діяльності, зазначених у предметі закупівлі (а саме – повірка, технічне обслуговування та ремонт лічильників теплової енергії), не входить до переліку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню. Відповідно, вимога надати ліцензію на такий вид робіт не має правової підстави. Просимо надати роз’яснення: • яка саме ліцензія малася на увазі в тендерній вимозі (що можливо отримати станом на 2025 рік); • яким нормативним актом встановлено обов’язок її наявності для учасника закупівлі за даним предметом; • для яких конкретно робіт у межах цього тендеру вимагається зазначена ліцензія; У разі відсутності такої правової підстави, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та уникнення дискримінації учасників.
Відповідь: Враховуючи, що на теперішній час діяльність з виконання пусконалагоджувальних робіт, монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання не вимагає обов’язкової наявності ліцензії, вимога про подання інформації про чинну ліцензію буде виключена.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:31
Відповідь надана

Щодо вимоги надати копію договору з ТО ЦОВМ або з акредитованим субпідрядником

Номер: 1f9d1115a765487eb43704b72bb1bf47
Дата опублікування: 21.05.2025 17:29
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "копію договору про співпрацю з територіальним органом виконавчої влади у сфері метрології (ТО ЦОВМ) або копію договору з субпідрядником, акредитованим в області забезпечення єдності вимірювань в установленому законодавством порядку." Повідомляємо, що відповідно до чинного Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) мають право здійснювати суб’єкти господарювання, уповноважені на це відповідно до рішення Міністерства економіки України. На сьогодні: Територіальні органи центрального органу виконавчої влади у сфері метрології (так звані "ТО ЦОВМ") більше не існують як юридичні особи, які виконують функції з повірки ЗВТ або укладають відповідні договори. Вимога про "акредитованого субпідрядника" є некоректною, оскільки акредитація не дає права проводити повірку ЗВТ — така діяльність здійснюється лише уповноваженими суб’єктами, внесеними до Реєстру уповноважених організацій. У зв’язку з викладеним просимо: Надати роз’яснення, якою нормою чинного законодавства передбачено обов’язковість надання договору з ТО ЦОВМ. Пояснити, на якій підставі вимагається договір з акредитованим суб’єктом, якщо повірка ЗВТ здійснюється виключно уповноваженими, а не акредитованими організаціями. У разі відсутності нормативного обґрунтування — змінити або вилучити відповідну вимогу з тендерної документації як таку, що не відповідає законодавству
Відповідь: Вимога про подання копії договору про співпрацю з територіальним органом виконавчої влади у сфері метрології (ТО ЦОВМ) або копії договору з субпідрядником, акредитованим в області забезпечення єдності вимірювань в установленому законодавством порядку буде виключена як застаріла.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:31
Відповідь надана

Щодо сукупного дискримінаційного впливу вимог тендерної документації

Номер: 8c42f9b841534eee8e4ebff936fbed55
Дата опублікування: 21.05.2025 15:59
Опис: Вимоги, зазначені у п. 2 Додатку 2 та пп. 7, 8, 9 Додатку 3 тендерної документації, є, на нашу думку, надмірними та такими, що не відповідають предмету закупівлі. Їх сукупне встановлення без належного обґрунтування значно звужує коло потенційних учасників до одного або кількох попередньо визначених суб’єктів господарювання, що суперечить принципам відкритості, добросовісної конкуренції, недискримінації та пропорційності, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати обґрунтовану відповідь щодо доцільності зазначених вимог або внести зміни до тендерної документації. У разі залишення вимог без змін залишаємо за собою право звернутись зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Вимоги, зазначені у п. 2 Додатку 2 та пп. 7, 8, 9 Додатку 3 тендерної документації, переглянуті, що відображено у новій редакції тендерної документації. Принагідно звертаємо увагу на те, що під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:30
Відповідь надана

Вимога бути офіційним дилером усіх виробників (Пункт 9 Додаток 3)

Номер: a09e6080f5924fc2af445d7edf25d444
Дата опублікування: 21.05.2025 15:46
Опис: "Документ (и), що підтверджує (ють), що Учасник є офіційним дилером заводу виробника (офіційним дилером іноземних виробників тепловодолічильників на території України) та має повноваження на право проведення сервісного обслуговування, повірки, пусконалагоджування, гарантійного та післягарантійного обслуговування приладів обліку теплової енергії. З обов’язковим зазначенням інформації про навчання працівників на підприємствах, які є розробниками та надати сертифікати або інші документи дилерів." У тендерній документації зазначені прилади п’яти різних виробників, які, до того ж, є конкурентами на ринку. Таким чином, вимога бути одночасно офіційним дилером усіх п’яти виробників є нереалістичною, надмірною та дискримінаційною, оскільки фактично виключає участь переважної більшості потенційних Учасників. Крім того, основними роботами за предметом закупівлі є повірка, технічне обслуговування, очищення, заміна елементів живлення, які не потребують бути офіційним дилером жодного виробника. У тих випадках, коли може виникнути потреба в ремонті певних типів лічильників (наприклад, QALCO – 25 шт. або SHARKY – 7 шт.), відповідні послуги можуть бути виконані відповідними субпідрядними організаціями у межах до 20% від загального обсягу закупівлі, що допускається чинним законодавством. З урахуванням вищевикладеного просимо виключити або переглянути цю вимогу у відповідності до принципу пропорційності та забезпечення відкритої конкуренції.
Відповідь: Враховуючи, що закупівлею передбачається не тільки ремонт приладів обліку теплової енергії, а й їх технічне обслуговування, в тому числі калібрування, що передбачає обізнаність з методикою калібрування, наявністю спеціалізованого програмного забезпечення та спеціалізованого обладнання, тому тендерною документацією вимагається або надання документу, що підтверджує що Учасник є офіційним дилером виробника приладів обліку теплової енергії та працівники Учасника пройшли відповідне навчання, або надання документу, що підтверджує наявність діючих договірних відносин з виробником/офіційним дилером щодо ремонту/ технічного обслуговування/повірки відповідних приладів обліку теплової енергії. При цьому Учасник не обмежений у залученні будь-якої кількості співвиконавців, які є офіційними дилерами виробників/постачальників різних марок лічильників.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:30
Відповідь надана

Вимога мати чинний дозвіл та/або декларацію Держпраці (Пункт 8 Додаток 3)

Номер: 1b030f85b7234c5dafd726be28f8f42a
Дата опублікування: 21.05.2025 15:45
Опис: "Інформацію про чинний дозвіл та/або декларацію Держпраці на виконання робіт з підвищеною небезпекою: монтаж, налагодження, ремонт, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі. Замість інформації про документ дозвільного характеру учасник може надати чинний документ дозвільного характеру." Теплові лічильники та вузли обліку, як правило, не встановлюються в колекторах, замкнутих просторах чи інших місцях, що потребують спеціального дозволу Держпраці. Отже, дана вимога є надмірною, не обґрунтована предметом закупівлі, та порушує принципи недискримінації та пропорційності, передбачені ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо надати обґрунтування (з описом місць встановлення теплових лічильників), для яких саме робіт у межах цієї закупівлі необхідний відповідний дозвіл Держпраці, або виключити цю вимогу з тендерної документації як таку, що невиправдано обмежує коло потенційних учасників.
Відповідь: Вимога про подання інформації про чинний дозвіл та/або декларацію Держпраці на виконання робіт з підвищеною небезпекою: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі обґрунтована тим, що загально домові лічильнии тепла, ремонт, технічне обслуговування та повірка яких буде проведена за результатами закупівлі, встановлені у підвальних приміщеннях, доступ до яких ускладнений. Тому, враховуючи відповідальність підприємства за безпечні умови праці для виконавця робіт, вважаємо за необхідне подання учасником зазначеного дозволу та/або декларації Держпраці.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:29
Відповідь надана

Вимога щодо наявності ліцензії (Пункт 7 Додаток 3)

Номер: ebb3d7b7514c42ca91113088c9f415cf
Дата опублікування: 21.05.2025 15:44
Опис: "Інформацію про чинну ліцензію на право виконання послуг, за видами робіт: виконання пусконалагоджувальних робіт; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання. Замість інформації про ліцензію учасник може надати чинну ліцензію." На сьогодні чинним законодавством не передбачено обов’язкової наявності ліцензії на вказані види робіт, зокрема для монтажу/демонтажу або технічного обслуговування приладів обліку теплової енергії. Ліцензуванню згідно з Постановою КМУ №609 від 07.07.2010 року підлягають лише окремі спеціалізовані види робіт, що не охоплюють предмет цієї закупівлі. Просимо надати роз’яснення, яка саме ліцензія мається на увазі, чи може вона бути отримана станом на 2025 рік, які роботи саме її потребують, а також вказати нормативний документ, що встановлює обов’язковість її наявності. Якщо така ліцензія не передбачена чинним законодавством, просимо виключити відповідну вимогу як таку, що порушує принципи відкритої конкуренції та доступності.
Відповідь: Враховуючи, що на теперішній час діяльність з виконання пусконалагоджувальних робіт, монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання не вимагає обов’язкової наявності ліцензії, вимога про подання інформації про чинну ліцензію буде виключена
Дата відповіді: 23.05.2025 19:28
Відповідь надана

Надмірні вимоги до навчання та перевірки знань персоналу (Пункт 2 Додаток 2)

Номер: b8205912e55a4a73a1a0c07314bfa0e9
Дата опублікування: 21.05.2025 15:44
Опис: "Довідка про проходження працівниками, які будуть безпосередньо виконувати послуги за предметом закупівлі, навчання та перевірки знань з «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», «Правил користування тепловою енергією», «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)» та наявність у них групи електробезпеки не нижче 3-ої" Ці вимоги не відповідають предмету закупівлі, оскільки працівники Учасника: • не експлуатують теплові установки, • не працюють з обладнанням, яке перебуває під тиском (як визначено в НПАОП), • не здійснюють підготовку теплових господарств до опалювального періоду. Дана вимога є надлишковою з огляду на предмет закупівлі, оскільки: • повірка та обслуговування теплолічильників не потребують знання правил експлуатації теплових мереж або підготовки теплогосподарства; • роботи не передбачають експлуатації обладнання, що працює під тиском, тому НПАОП 0.00-1.81-18 не є релевантним; • єдиною виправданою вимогою є наявність групи з електробезпеки, що має сенс при виконанні робіт з живленням або електронікою.
Відповідь: Вимога про подання довідки про проходження працівниками, які будуть безпосередньо виконувати послуги за предметом закупівлі, певного навчання та перевірки знань з «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» та ін.. обумовлена потребою залучити до надання послуг, що є предметом даної закупівлі, спеціалістів, які володіють знаннями у відповідній галузі. Роботи з ремонту, технічного обслуговування та метрологічної повірки (калібрування) приладів обліку теплової енергії передбачають роботи по монтажу - демонтажу приладів обліку теплової енергії, включаючи гідравлічні випробування та пусконалагоджувальні роботи. Дані роботи регулюються пунктом 7.2 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України № 71 від 14.02.2007 р. (далі – Правила). Виконання даних робіт згідно розділу 5 вказаних Правил вимагає допуск до виконання даних робіт тільки відповідного, спеціально підготовленого персоналу, який має необхідну освіту, пройшов необхідне навчання та перевірку знань з видачею посвідчень, в т.ч. вказаних Правил. Виконання гідравлічних випробувань вимагає знання та дотримання Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18). Враховуючи викладене, в тендерній документації буде залишена вимога про подання довідки про проходження працівниками, які будуть безпосередньо виконувати послуги, перевірки знань з «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)» та наявність у них групи електробезпеки не нижче 3-ої.
Дата відповіді: 23.05.2025 19:28