• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Завершена

9 949 716 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 704 780.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2025 18:47 - 21.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: f4fd9b41b55f407f81a6dbe09f4144ff
Дата опублікування: 20.05.2025 23:31
Опис: У пункті 3 Додатку 4 до Оголошення, зазначено: "Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за попередній календарний рік, що передує поточному або останній проміжний період поточного року на суму не менше 10 % очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини)". Просимо надати відповідь за яким саме рядком фінансової звітності Замовник буде встановлювати наявність доходу (виручки)?
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник встановлює наявність доходу (виручки) за статтею "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" за кодом 2000.
Дата відповіді: 21.05.2025 14:04
Відповідь надана

Щодо додатків до оголошення

Номер: 16de14b3ac5541b286fa02f7da21526e
Дата опублікування: 20.05.2025 23:26
Опис: У Додатку 13 до Оголошення, Замовником наведена орієнтовна питома вага кожної пропозиції у загальному обсязі замовлень у розрізі областей (лотів). Просимо надати відповідь, яким чином Замовником було встановлено (вираховано) відсоткові значення кожного продукту (позиції)? Чому перелік продуктів та їх кількість не відповідають Каталогу продуктів харчування, затвердженому наказом Міністерства оборони України від 15 листопада 2019 року № 591 “Про затвердження Каталогу продуктів харчування” (зі змінами)?
Відповідь: Інформація наведена в додатку 13 відображає середньостатистичну питому вагу окремих найменувань в розрізі окремих місяців з врахуванням ретростективних замовлень військових частин. Проте інформація наведена в даному додатку є орієнтовною, і може відрізнятися від реальних даних в залежності від заявок військових частин.
Дата відповіді: 21.05.2025 14:09
Відповідь надана

щодо тендерної документації

Номер: 544a1fd775c5490f8e42c0b3416591fd
Дата опублікування: 20.05.2025 19:36
Опис: Учасником даної процедури закупівлі у запитаннях було запропоновано заретушовувати ПІБ працівників під час виконання вимоги підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника про наявність працівників в довідці та документах, що підтверджують прийняття останніх на роботу з достатньо вмотивованою аргументацією. Водночас, Замовником у відповіді зазначив, що відповідно до статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. В той же час, пункт 16 Закону передбачає і підтвердження учасником кваліфікаційного критерію наявності матеріально- технічної бази, де Замовником встановлено вимогу заретушовувати адреси складів продуктів харчування. Тому, з метою забезпечення безперебійного постачання продуктів харчування та мінімізації ризиків зриву такого постачання, просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги заретушовувати інформацію про ПІБ працівників у довідці про працівників та наказах про призначення.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що Замовник не вимагає, а рекомендує заретушовувати всю інформацію, що стосується адреси виробництва та/або адреси виробника та/або місць зберігання продукції на території України, адреси складських/виробничих приміщень, адреси військових частин, місць/адрес поставок товарів за наданими у складі пропозиції аналогічними договорами тощо заштриховувати/затушовувати або іншим чином приховувати у документах, що надаються в складі пропозиції в безпекових цілях.
Дата відповіді: 21.05.2025 13:56
Відповідь надана

Щодо умов проекту Договору

Номер: 6847795241f24ef795292cf9367acec8
Дата опублікування: 20.05.2025 18:04
Опис: Абзац третій п.11.1. проекту Договору встановлює, що Сторони дійшли згоди, що належним підтвердженням одержання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ електронного документу (повідомлення) є дані про факт і дату відправлення електронного документу (повідомлення) ЗАМОВНИКОМ на електронну адресу вказану у розділі 15 Договору. В зв’язку з тим, що раніше вже були непоодинокі випадки, коли дата в документі відрізняється від дати направлення. Враховуючи, що умовами проекту договору зазначені короткі строки (протягом 24 годин, протягом одного, трьох робочих днів) для надання відповідей та встановлена відповідальність Постачальника за порушення таких строків, прохання надати уточнення по третьому абзацу п.11.1. , а саме: датою одержання буде вважатися вихідна дата зазначена в електронному документі чи саме дані з електронної пошти, дата фактичного направлення документа?
Відповідь: Добрий день, шановний учасник, дякую за Ваше звернення. Датою одержання електронного документу є дата відправки даного документа ЗАМОВНИКОМ на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Дата відповіді: 21.05.2025 13:55
Відповідь надана

щодо граничної ціни

Номер: 101019066a854d46a873ff3312b3296b
Дата опублікування: 20.05.2025 18:00
Опис: Замовник 14.05.2025 провів аукціон UA-2025-05-09-012742-a на «капусту білоголову свіжу» у рамках закупівлі капусти на військові частини Київа та Київської області і зазначив граничну ціну капусти 52,60 грн. Просимо пояснити, чому в даній процедурі закупівлі ця ж капуста має граничну ціну 28,00 грн? Додатково зазначаємо, що ринкова ціна капусти складає 51,60 грн. (за результатами проведеного тендеру ДП «ДОТ» також ціна 51,60 грн.)
Відповідь: Граничні ціни встановлено відповідно до прогнозів середньої ціни до 31.12.2025р. Додатково постачання відповідно до укладених договорів буде відбуватися починаючи з початку ІІІ кварталу. А Ціна відповідно до аналізу ринку визначено на термін до 01.06.2025р
Дата відповіді: 21.05.2025 12:21
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 4506150bf9c44b21b4e2c93e9aeea416
Дата опублікування: 20.05.2025 17:10
Опис: Чи можна дізнатися конкретне число з якого здійснюється постачання, якщо буде укладено договір.
Відповідь: Постачальник має бути готовий розпочати поставки із 23 червня.
Дата відповіді: 21.05.2025 11:51
Відповідь надана

щодо проєкту договору

Номер: 80be2438e89a4aaa9873f8ed211bed26
Дата опублікування: 20.05.2025 15:24
Опис: У відповідь на питання учасника від 19.05.2025 року о 19:11 Замовник зазначає, що: «Каталог продуктів харчування не є додатком до договору, відповідно підписання чи не підписання змін до розцінених каталогів не є зміною істотних умов договору.» В той же час, за умовами Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити ЗАМОВНИКУ продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік. Проєкт Договору містить і інші посилання на Каталог продуктів, в тому числі стосовно вимог до калорійності. Враховуючи викладене, просимо виправити вказані невідповідності в проєкті Договору.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 7 Додатку № 9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, регламентовано, що Переможець надає розцінений Каталог продуктів харчування за формою згідно з ДОДАТКОМ № 14 до Оголошення. У разі ненадання або надання розціненого каталогу з порушенням вимог щодо розцінки, встановлених цим пунктом, Переможець вважається таким, що відмовився від укладення договору. Розцінений Каталог продуктів харчування підписується та скріплюється печатками обома Сторонами із зазначенням реквізитів Договору. Розцінений Каталог відповідає ціновій пропозиції учасника, форма є затвердженою діючим законодавством України, застосування регламентовано Наказом Міністерства оборони України 29.04.2020 № 140 від 29.04.2020 "Про затвердження Порядку застосування Каталогу продуктів харчування". Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє відмінності між умовами укладеного договору та змістом тендерної пропозиції переможця (окрім дозволених випадків, як-от зменшення ціни без зменшення обсягів). Таке ж правило закріплене й в особливому порядку воєнного часу (п.18 Особливостей, затверджено постановою КМУ №1178 від 12.10.2022). Відповідно, тендерна пропозиція переможця фактично повинна є частиною його договірних зобов’язань. Проте, законодавець не визначає обов'язок Замовника робити всю тендерну пропозицію додатком до Договору, не зважаючи на те що саме на підставі неї встановлюються всі умови договірних зобов'язань.
Дата відповіді: 21.05.2025 11:50
Відповідь надана

щодо умов проєкту договору

Номер: 0b0fa6c65406405e9a0b0a005930cb78
Дата опублікування: 20.05.2025 15:21
Опис: Пунктом 5.8. проєкту Договору передбачено, що у випадку відсутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА під час передачі Товару ОТРИМУВАЧУ, ОТРИМУВАЧ підписує відповідні документи на приймання товару лише в частині майна, щодо якого відсутні зауваження, а уразі виявлення недоліків по кількості, якості, пакуванню, маркуванню Товару, тощо вказує про це в Акті приймання Товару, а ПОСТАЧАЛЬНИК вважається таким, що погоджується з виявленими недоліками та зобов’язується їх усунути у вказаний ЗАМОВНИКОМ строк. Вважаємо цю умову такою, що порушує засади справедливості, на яких має ґрунтуватися будь-яке зобов’язання, адже йдеться про автоматичне визнання вини Постачальника. Тим більше, що Постачальник фізично може не мати можливості бути присутнім при прийманні товару в кожній з точок постачання. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Проєкту Договору, виключивши це положення.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. ПОСТАЧАЛЬНИК має право передоручити повноваження представництва перевізнику ТОВАРУ, шляхом видачі доручення експедитору та/ або водію автотранспортного засобу, проте представництво є обов'язковою умовою здійснення умов даного Договору.
Дата відповіді: 21.05.2025 11:49
Відповідь надана

щодо умов проєкту договору

Номер: a9303248bbaf496db232712d2ba58f6d
Дата опублікування: 20.05.2025 15:19
Опис: Пунктом 3.5. проєкту Договору передбачена зміна ціни на продукти харчування з урахуванням поточної середньої ціни за попередній період продукту харчування у продуктових супермаркетах. Водночас відповідно до розпорядження Кабінет Міністрів України від 12 січня 2022 р. № 32-р «Про заходи щодо моніторингу та аналізу цін і стану товарних ринків» на Державну службу статистики України покладено завдання забезпечити щодня проведення моніторингу споживчих цін на товари. Таким чином, відбувається недоцільне дублювання функції державного органу. Окрім того, моніторинг цін у супермаркетах не враховує вимог Замовника щодо якості Товару. Просимо внести зміни до проєкту Договору, виключивши з нього пункти про моніторинг цін у супермаркетах.
Відповідь: Відповідно до згаданого розпорядження в запитані, моніторинг проводиться на 21 позицію, які відносяться до продуктів харчування. А відповідно до моніторингу передбаченого пунктом 3.5 проводиться моніторинг на понад 100 першорядних найменувань продуктів харчування.
Дата відповіді: 21.05.2025 11:47
Відповідь надана

щодо умов проєкту договору

Номер: 248db3b42d3e4c77b089022e167d13a2
Дата опублікування: 20.05.2025 15:18
Опис: Пунктом 7.2. проєкту Договору передбачено, що у разі порушення строку поставки, непередачу (несвоєчасну передачу, повернення з підстав, встановлених цим Договором) Товару за окремим найменуванням продукту згідно з Каталогом понад 1 (один) календарний день, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1 % (нуль цілих одна десята) відсотка від вартості Товару за окремим найменуванням продукту згідно з Каталогом, строк поставки якого порушено або ціни не переданого (несвоєчасно переданого, повернутого) Товару за окремим найменуванням продукту згідно з Каталогом, за кожний день затримки передачі, але не менше 500 грн (сумарно в розрізі Замовлення) за кожний день прострочення у випадку прострочення поставки до 3 (трьох) календарних днів, та 0,5 % (нуль цілих п'ять десятих) відсотка, але не менше 1000 грн (сумарно в розрізі Замовлення) за кожен день прострочення поставки Товару у випадку прострочення поставки більше ніж на 3 (три) календарні дні. Пеня нараховується протягом строку порушення виконання зобов’язань за Договором за кожен повний день прострочення виконання таких зобов’язань включаючи день виконання зобов’язання. Таке формулювання цього пункту може мати наслідком застосування непропорційно високої неустойки за несвоєчасну поставку товару. Так, при умовній недопоставці товару на 30 грн. сума пені може бути в сотні разів більшою. Керуючись принципом добросовісності та розумності просимо внести зміни до пункту 7.2. проєкту Договору, залишивши пеню тільки у відсотках від вартості товару, не прив’язуючись до абсолютних величин.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Прошу звернути увагу, що метою ЗАМОВНИКА є забезпечення Сил Оборони усіма необхідними засобами, що забезпечують обороноздатність Держави. Доцільність розміру застосування господарських санкцій обумовлена стримуванням ПОСТАЧАЛЬНИКА від наміру недобросовісності виконання умов Договору.
Дата відповіді: 21.05.2025 11:46