• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт та технічне обслуговування легкового автотранспорту: ремонт автомобілів - 50112100-4; технічне обслуговування автомобілів - 50112200-5; шиноремонт, у тому числі шиномонтаж та балансування коліс - 50116500-6

Загальна кількість транспортних засобів (автомобілів), яким необхідно здійснювати ремонт та технічне обслуговування зазначено в Додатку 2 «Кількість та місцезнаходження стоянки вантажного автотранспорту (автомобілів) підрозділів Національного банку України» до тендерної документації. Місце надання послуг: власний або орендований об’єкт нерухомого майна підприємства технічного сервісу Учасника, який розташований в межах міста Києва на відстані не більше 20 км дорогами загального користування від місцезнаходження стоянки автомобілів підрозділу Національного банку України (м. Київ, вул. Інститутська, 9) та власний або орендований об’єкт нерухомого майна підприємства технічного сервісу Учасника, або об’єкт нерухомого майна підприємства технічного сервісу субпідрядника, який розташований на відстані не більше 20 км дорогами загального користування від місцезнаходження регіонального підрозділу (ів) Національного банку України (м. Дніпро, вул. Вознесенська, 13; м. Львів, вул. Коперника, 4). Строк надання послуг з технічного обслуговування, шиномонтажних та діагностично-регулювальних робіт одного автомобіля не повинен перевищувати 3 (трьох) робочих днів з дати приймання Виконавцем автомобіля за актом про приймання-передавання автомобіля для надання послуг. Строк надання послуг з ремонту одного автомобіля не повинен перевищувати 28 (двадцяти восьми) календарних дні з дати відкриття Виконавцем наряду-замовлення, за винятком відновлювального ремонту автомобіля, який потрапив у дорожньо-транспортну пригоду, який узгоджується представниками Сторін окремо та зазначається в окремому наряд-замовлені. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Омелянчук Руслан, начальник транспортного управління Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02660; телефон: (099)000-50-24, електронна адреса: Ruslan.Omelianchuk@bank.gov.ua; Разуменко Дмитро, старший менеджер транспортного управління Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02660; телефон: +380507456276, електронна адреса: Dmytro.Razumenko@bank.gov.ua з організаційних питань: Скічко Ольга, начальник управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (067) 790-85-65, електронна адреса: Olha.Skichko@bank.gov.ua

Завершена

3 831 514.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2025 13:16 - 20.05.2025 00:00
Відповідь надана

умови догову

Номер: d91a1b995beb40f3b43c6775c6740ed4
Дата опублікування: 19.05.2025 18:16
Опис: Шановний Замовнику! Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що умови закупівлі, викладені в тендерній документації, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», і звертаємося до Замовника з вимогою про усунення порушень. Підставою для звернення до Замовника стало виявлення дискримінаційних вимог у проекті договору про закупівлю, якими Замовник заздалегідь ставить учасників у нерівне становище, штучно ускладнюючи умови договору та обмежуючи конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. В окремих випадках у процесі виконання, ускладнюючи умови договору, Замовник може зловживати становищем. Пунктом 3.11 Договору Замовник порушує ст. 5 частину 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. В умовах договору результати маркетингового дослідження надаються у вигляді електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису та мають ознаку дискримінації учасників, впливає об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже згідно з пунктами 3.15., 3.18., 3.19, 6.2.2., 10.2. надання інформації здійснюється у письмовій формі (у вигляді паперового документу з власноручними підписами). 2. Вимога Замовника щодо надання Контрагентом до початку послуг додаткових результатів маркетингового дослідження на роботи або запчастини вартість не є обґрунтованою та у будь який час може бути відхилена Замовником з метою отримання штрафу у розмірі 500,00 грн за кожний день прострочення до дня, що передує дню фактичного виконання зобов’язань, адже в умовах договору зазначено, що при розрахунку ринкової вартості Контрагентом використовується порівняльний підхід, який проводиться на підставі їх цін продажу та поточних цін пропозиції до продажу та визначається статистичними методами еквівалентна найбільш вірогідній вартості продажу (пропозиції до продажу) з відповідними строком експлуатації і пробігом у період дій гарантійних умов. Вважаємо, що Замовником вказані вище вимоги у проекті договору потрібно прибрати та внести відповідні зміни з метою виконання Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь: 1. Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, інформуємо, що умови проєкту договору в складі тендерної документації розроблено відповідно до умов діючого законодавства України та не містять жодних дискримінаційних вимог. Умовами договору передбачено підписання додаткових договорів, листів у письмовій формі (у вигляді паперового документу з власноручними підписами або електронного документу з електронними підписами уповноважених осіб Сторін). З метою пришвидшення документообігу та запобігання затримки термінів надання послуг, використовується саме електронний документообіг. Стосовно веб-платформи, яку використовує Національний банк – це веб-платформа ВЧАСНО, на даній платформі здійснюється і підписання Договору, і додаткових договорів до Договору, і первинних документів з усіма контрагентами Національного банку та не потребує наявності жодних додаткових можливостей у Контрагента, крім електронного підпису, який всі учасники закупівлі накладають на документи у Прозорро для участі у закупівлі, тобто, у жодного з потенційних переможців не може виникати проблем з накладенням електронного підпису. 2. Щодо штрафних санкцій за порушення строку надання маркетингових досліджень - Національний банк як замовник послуг має контролювати ефективність використання публічних коштів, у зв’язку з чим, п.3.11 проєкту договору і передбачено необхідність проведення Контрагентом маркетингових досліджень, у разі необхідності надання послуг, закупівлі нових складових частин (систем) або матеріалів для надання послуг, які не зазначені в додатках до договору, вартість яких перевищує 10 000,00 грн (десять тисяч гривень 00 коп.), з метою контролю неперевищення середньоринкових цін. Національний банк зацікавлений у вчасному отриманні послуг, а штраф, визначений у п.8.3 Договору, є достатнім для стимулювання Контрагента щодо вчасного надання маркетингових досліджень і складає не більше 0,01 % очікуваної вартості за день прострочення. Згідно з п.3.11 договору, до маркетингового дослідження додаються цінові пропозиції (інформація щодо вартості нових складових частин (систем) або вузлів за однаковим каталожним номером (шифрів заводу-виробника) серед основних постачальників запчастин з інтернет-ресурсів: https://exist.ua, https://eshop.elit.ua, http://www.mercedes-benz.kiev.ua, https://toyota.com.ua, інформація з каталогів, комп’ютерних програм та прайс-листів дилерів, виробників, постачальників (торговельних фірм) з використанням інших ресурсів мережі Інтернет) не менше ніж від 3 (трьох) потенційних постачальників/надавачів, які використовувались при підготовці маркетингового дослідження. Відповідно, Замовник, користуючись такими ж джерелами інформації, перевіряє надані результати маркетингових досліджень. Проте, розуміючи, що певні запчастини можуть бути ексклюзивними і їх може поставляти лише 1 постачальник, що унеможливлює виконання п.3.11, для таких випадків передбачено виключення, яке наведене у п.3.11.1, яким надано можливість, у виключних випадках (відсутність конкуренції на ринку тощо), надавши відповідне обґрунтування Замовнику та за погодження останнього, надавати цінові пропозиції менше ніж від 3 (трьох) потенційних постачальників/надавачів послуг або здійснити надання послуг/закупівлю складових частин (систем) або матеріалів для надання послуг без проведення маркетингового дослідження.
Дата відповіді: 20.05.2025 15:46
Відповідь надана

Документація

Номер: 2cca7cc1df904ead83ba4c2286318a5f
Дата опублікування: 16.05.2025 15:25
Опис: Звертаємо увагу Замовника про наявні дискримінаційні вимоги в проекті договору про закупівлю, якими Замовник заздалегідь ставить учасників в нерівне становище маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, а саме: Виконавець до початку надання послуг або закупівлі запчастин зобов’язаний на погодження Замовнику надавати результати маркетингового дослідження за формою, визначеною у додатку до Договору у вигляді електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи Виконавця на програмну веб-платформу, що використовує Замовник. Наше підприємство у своєї господарській діяльності не використовує кваліфікований сертифікат електронного підпису з правом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису. Просимо Замовника у пункті 3.11. прибрати вимогу щодо обов’язкового накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, інформуємо, що умови проєкту договору в складі тендерної документації розроблено відповідно до умов діючого законодавства України та не містять жодних дискримінаційних вимог. Умовами договору передбачено підписання додаткових договорів, листів у письмовій формі (у вигляді паперового документу з власноручними підписами або електронного документу з електронними підписами уповноважених осіб Сторін). З метою пришвидшення документообігу та запобігання затримки термінів надання послуг, використовується саме електронний документообіг. Стосовно веб-платформи, яку використовує Національний банк – це веб-платформа ВЧАСНО, на даній платформі здійснюється і підписання Договору, і додаткових договорів до Договору, і первинних документів з усіма контрагентами Національного банку та не потребує наявності жодних додаткових можливостей у Контрагента, крім електронного підпису, який всі учасники закупівлі накладають на документи у Прозорро для участі у закупівлі, тобто, у жодного з потенційних переможців не може виникати проблем з накладенням електронного підпису.
Дата відповіді: 16.05.2025 15:43
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: c422174dd329409aa0768d7ba02279e9
Дата опублікування: 16.05.2025 12:59
Опис: Просимо прибрати дискримінаційну вимогу пункту 8.3 договору щодо нарахування штрафних санкцій у розмірі 500,00 грн (п’ятсот гривень 00 копійок) за кожний день прострочення у разі порушення Контрагентом строків надання маркетингового дослідження, визначеного в пункті 3.11. договору. Дана вимога не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності та впливає на строки виконання послуг, які передбачені пунктом 3.7
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, інформуємо, що умови проєкту договору в складі тендерної документації розроблено відповідно до умов діючого законодавства України та не містять жодних дискримінаційних вимог. Щодо штрафних санкцій за порушення строку надання маркетингових досліджень - Національний банк як замовник послуг має контролювати ефективність використання публічних коштів, у зв’язку з чим, п.3.11 проєкту договору і передбачено необхідність проведення Контрагентом маркетингових досліджень, у разі необхідності надання послуг, закупівлі нових складових частин (систем) або матеріалів для надання послуг, які не зазначені в додатках до договору, вартість яких перевищує 10 000,00 грн (десять тисяч гривень 00 коп.), з метою контролю неперевищення середньоринкових цін. Національний банк зацікавлений у вчасному отриманні послуг, а штраф, визначений у п.8.3 Договору, є достатнім для стимулювання Контрагента щодо вчасного надання маркетингових досліджень і складає не більше 0,01 % очікуваної вартості за день прострочення.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:54
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: 95fe337f5b95477ba00ed0b86fc7632a
Дата опублікування: 16.05.2025 11:12
Опис: Шановний Замовнику! Вимога замовника щодо надання результатів маркетингового дослідження до початку надання послуг або при закупівлі запчастин, вартість яких перевищує 10 000,00 грн, ускладнює виконання умов договору. Водночас звертаємо увагу, що відсутня детально визначена Замовником процедура розгляду результатів маркетингового дослідження. Адже, у договорі зазначено, що Замовник розглядає результати маркетингового дослідження, а у разі отримання зауважень до наданої інформації (у тому числі щодо встановлення перевищення середньоринкових цін) Виконавець не пізніше наступного робочого дня з дати отримання зауважень усуває їх та надає Національному банку інформацію про результати маркетингового дослідження у порядку, зазначеному в абзаці першому цього пункту. Яким чином або якою методикою Замовник буде здійснювати перевірку результатів маркетингового дослідження? З метою забезпечення ефективного та прозорого виконання договору просимо внести зміни до договору щодо здійснення перевірки результатів маркетингового дослідження та розтлумачити вирази: «У виключних випадках», «відсутність конкуренції на ринку», «тощо».
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п.3.11 договору, до маркетингового дослідження додаються цінові пропозиції (інформація щодо вартості нових складових частин (систем) або вузлів за однаковим каталожним номером (шифрів заводу-виробника) серед основних постачальників запчастин з інтернет-ресурсів: https://exist.ua, https://eshop.elit.ua, http://www.mercedes-benz.kiev.ua, https://toyota.com.ua, інформація з каталогів, комп’ютерних програм та прайс-листів дилерів, виробників, постачальників (торговельних фірм) з використанням інших ресурсів мережі Інтернет) не менше ніж від 3 (трьох) потенційних постачальників/надавачів, які використовувались при підготовці маркетингового дослідження. Відповідно, Замовник, користуючись такими ж джерелами інформації, перевіряє надані результати маркетингових досліджень. Проте, розуміючи, що певні запчастини можуть бути ексклюзивними і їх може поставляти лише 1 постачальник, що унеможливлює виконання п.3.11, для таких випадків передбачено виключення, яке наведене у п.3.11.1, яким надано можливість, у виключних випадках (відсутність конкуренції на ринку тощо), надавши відповідне обґрунтування Замовнику та за погодження останнього, надавати цінові пропозиції менше ніж від 3 (трьох) потенційних постачальників/надавачів послуг або здійснити надання послуг/закупівлю складових частин (систем) або матеріалів для надання послуг без проведення маркетингового дослідження.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:54