• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщення КНП «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області, вул. Соборна, 53 Б, село Софіївська Борщагівка під встановлення рентгенологічного обладнання та вхідної групи з пандусом, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Торги відмінено

4 954 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 770.80 UAH
Період уточнення: 14.05.2025 15:21 - 26.05.2025 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення стосовно тендерної документації

Номер: 4207b7f2a2e2475e8cf9d5887cf7f199
Дата опублікування: 20.05.2025 10:29
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно тендерної документації, а саме до «Додаток 2. Відомість ресурсів», де зазначено в п.425 «Матерiали, врахованi в текстових позицiях i локальних кошторисах, що заданi в явному видi». Згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова) п.1.1. Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Також в Настанові зауважено п.2.1. Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів, п.2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН) та укрупнені кошторисні норми (далі — УКН), які розробляються на підставі відповідних КНУ РЕКН, та п.2.4. При визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств, індивідуальні кошторисні норми. А також, РОЗДІЛ V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови зазначає що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби з використанням діючих РЕКН або УКН. Згідно вищезазначеного, «Текстові позиції», а також до них «Матерiали, врахованi в текстових позицiях i локальних кошторисах, що заданi в явному видi» не відносятся до кошторисних норм України і не можуть бути враховані в тендерній документації.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що проектно-кошторисна документація замовника складена та затверджена у відповідності до чинного законодавства України, зокрема відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року (далі-Настанова) та відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (Експертиза №07/732-05/25 від 07.05.2025 року видана ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096)). В інвесторській кошторисній документації на даний об’єкт будівництва відсутні індивідуальні кошторисні норми. Всі кошториси складені із застосуванням затверджених ресурсних кошторисних норм згідно Настанови. В локальному кошторисі №02-01-015 на електроосвітлення в п.20 програмним комплексом АВК-5 (3.10.0) автоматично виставлено обґрунтування "Т-2405-.." на врахування вартості установчої коробочки для прихованої проводки д-60мм на суму 34,00 грн. Тобто в даному випадку «Матеріали, враховані в текстових позиціях і локальних кошторисах, що задані в явному виді» - це тільки вартість матеріалу, яка не впливає на інші показники кошторису – витрати людино-годин, витрати на керування та обслуговування будівельних машин та механізмів, нормативні витрати матеріалів. Також зауважуємо, що під час розроблення та затвердження тендерної документації щодо даної закупівлі замовником повністю дотримано вимоги законодавства з питань публічних закупівель, а також вимоги Настанови, зокрема п. 5.1 Настанови, яким встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Дата відповіді: 23.05.2025 15:54