• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщення КНП «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області, вул. Соборна, 53 Б, село Софіївська Борщагівка під встановлення рентгенологічного обладнання та вхідної групи з пандусом, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Торги відмінено

4 954 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 770.80 UAH
Період оскарження: 14.05.2025 15:21 - 26.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на рішення про відміну відкритих торгів

Номер: b00af250cf474419851fb1eb2c0d13b7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-14-010315-a.a2
Назва: СКАРГА на рішення про відміну відкритих торгів
Скарга:
КП Комунальне некомерційне підприємство « Медичний центр Борщагівської сільської ради » Бучанського району Київської області (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-010315-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщення КНП «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області, вул. Соборна, 53 Б, село Софіївська Борщагівка під встановлення рентгенологічного обладнання та вхідної групи з пандусом, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». 16 липня 2025 р. Замовником було відмінено торги відповідно до наступного (витяг з протоколу №74):
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.07.2025 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ», Володимир Лихіцький 380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3984c84aba6483eab0e571402450c99
Заголовок пункту скарги: Під час розгляду першого питання порядку денного
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Під час розгляду першого питання порядку денного:
В ході проведення тендерної закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення КНП «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області, вул. Соборна, 53 Б, село Софіївська Борщагівка під встановлення рентгенологічного обладнання та вхідної групи з пандусом» було виявлено, що проект має недоліки у розділі електропостачання, які необхідно усунути та внести зміни до розділів проекту для можливості виконання підключення рентген апарату та проведення капітального ремонту.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене. Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
На виконання вищезазначеного я. Уповноважена особа,
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Вважаємо, що рішення Замовника по відміні торгів прийнято з порушенням норм чинного законодавства.

Слід відмітити, що Замовником 02 червня 2025 року вже було відмінено торги, на що Скаржником було подано скаргу, яка відповідно до рішення Уповноваженого органу №9930-р/пк-пз від 23.06.2025 була задоволена.

Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Скаржник матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на відміну закупівлі

Номер: 24bc872c56304e08ad2ce42f35c3e53c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-14-010315-a.c1
Назва: скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Заперечення на відміну
Дата розгляду скарги: 23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2025 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2025 12:45
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2025 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.06.2025 р. № 9930-р/пк-пз рішення про відміну процедури закупівлі UA-2025-05-14-010315-a від 02.06.2025 року № 62 скасоване.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ», Володимир Лихіцький 380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4a78091332c64527a652944c92b4ef80
Заголовок пункту скарги: скарга на рішення про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: КП Комунальне некомерційне підприємство « Медичний центр Борщагівської сільської ради » Бучанського району Київської області (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-010315-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщення КНП «Медичний центр Борщагівської сільської ради» Бучанського району Київської області, вул. Соборна, 53 Б, село Софіївська Борщагівка під встановлення рентгенологічного обладнання та вхідної групи з пандусом, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
02 червня 2025 р. Замовником було відмінено торги відповідно до наступного (витяг з протоколу №62):
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі була допущена технічна помилка, а саме - помилково було оприлюднене протокольне рішення уповноваженої особи від 30.05.2025р. № 60, яке стосується іншої процедури закупівлі та визначає іншого учасника переможцем Закупівлі. Через технічний функціонал електронного майданчика, на якому працює замовник, наразі жодним чином неможливо виправити зазначену технічну помилку.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
На виконання вищезазначеного я, Уповноважена особа,
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.

Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Скаржник матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення