• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигаз з фільтром)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Мова тендерної пропозиції українська.Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).

Завершена

190 657.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 906.58 UAH
Період уточнення: 14.05.2025 14:25 - 23.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)

Номер: 302ee90fe12448448b6019cfb950b879
Дата опублікування: 22.05.2025 10:50
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману. Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!). Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника вимагати обов'язкове надання у складі конкурсної пропозиції "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від Бойових отруйних речовин типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші"
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за надане звернення та роз’яснення. Щодо Вашої вимоги про обов’язкове включення до складу тендерної пропозиції Сертифікату якості Виробника фільтру, який підтверджує захист від бойових отруйних речовин (БОР), повідомляємо наступне: 1. У Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації чітко зазначено: "Захисні властивості фільтра від бойових отруйних та небезпечних хімічних речовин, радіоактивного пилу повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 14387:2017 або ДСТУ EN 14387: 2021 за параметрами типу і класу не гірше ніж А2В2Е2К2SXP3." Ці стандарти є національною адаптацією європейських норм EN 14387, які встановлюють чіткі технічні вимоги до фільтрувальних засобів індивідуального захисту органів дихання, зокрема щодо типів забруднюючих речовин, в т.ч. і бойових отруйних речовин, з якими вони мають справлятися, і класифікації їхнього захисту. 2. Як визначено у тендерній документації п.3.2 розділ ІІІ “Документи на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) тендерної документації» Додатку №2, Учасник повинен надати «Копію діючого сертифікату про експертизу зразка та декларації про відповідність (з додатками – у разі наявності) ДСТУ EN 14387 та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ, затвердженого ПКМУ від 21.08.2019 №771на фільтр. Тобто, підтвердження захисних властивостей фільтрів має бути задеклароване у Сертифікаті експертизи зразка, який є офіційним, обов’язковим та уніфікованим документом відповідно до законодавства України. Його видає уповноважений орган з оцінки відповідності, а не виробник фільтра. 3. Ваше посилання на необхідність включення до тендерної пропозиції “Сертифіката якості від виробника”, з описом випробувань саме на БОР (зарин, зоман, VX, іприт тощо), не відповідає ні вимогам чинного Технічного регламенту ЗІЗ, ні встановленим стандартам ДСТУ EN 14387. Сертифікат якості виробника, навіть якщо він містить певну інформацію про додаткові випробування, не є документом, передбаченим законодавством у сфері технічного регулювання, і не може бути використаний як єдине або обов’язкове підтвердження відповідності засобу індивідуального захисту вимогам закупівлі. 4. Відповідно до пункту 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закон. Згідно ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закупівлі здійснюються з дотриманням принципів публічних закупівель, що визначені у статті 5 згаданого Закону, зокрема: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, вимога надання Сертифікату якості Виробника фільтру у складі тендерної пропозиції: - не є обов’язковою відповідно до Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ від 21.08.2019 №771); - не передбачена положеннями ДСТУ EN 14387:2017/2021; - не визначена як критерій відповідності у тендерній документації; - може створити дискримінаційні умови, якщо буде нав’язана усім учасникам у вигляді обов’язкової вимоги. Підтвердження захисних властивостей фільтра здійснюється виключно за допомогою чинного Сертифіката експертизи зразка, виданого акредитованим органом сертифікації відповідно до Технічного регламенту. З огляду на вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації або для включення додаткової вимоги у вигляді Сертифіката якості виробника – немає.
Дата відповіді: 23.05.2025 15:04
Відповідь надана

Технічні вимоги до протигазової маски

Номер: 719ce0f29b3e40f1ae842645c1405e57
Дата опублікування: 16.05.2025 21:02
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що в Додатку №1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Ви не зазначили необхідних характеристик захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати! Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? Яка Вага маски має бути!? Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!? Таким чином, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію!
Відповідь: Стосовно вашого звернення повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 19.05.2025 16:06
Відповідь надана

тип SX

Номер: 32f6bb872beb4585a94e5279ac27159c
Дата опублікування: 16.05.2025 20:59
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що згідно пункту 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 тип SX - застосовний проти спеціально позначених газів і парів, визначених виробником. Оскільки в маркуванні типу затребуваного Вами фільтру присутній тип SX (різні товаровиробники під маркуванням SX можуть позначати різні речовини, з різним захисними властивостями), а ми як Учасник плануємо надати еквівалент заявленого Вами фільтра, тому просимо Замовника, все надати уточнення : 1. Згідно вимог ДСТУ EN 14387:2017 зазначити допустиму концентрацію у повітрі для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші); 2. Згідно пункту 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 зазначити час захисної дії для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші); 3. Зазначити просококову концентрацію для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші). Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначене прохання щодо уточнення, це не наша примха, а обов'язкова вимога державного стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)" для надання еквіваленту фільтру з типом SX.
Відповідь: Стосовно вашого звернення повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 19.05.2025 16:05
Відповідь надана

Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, VХ-ГAЗІВ ТA СІРЧАНОГО IПPИТУ)

Номер: 25f63f0c9cf740229a72d66e236499d5
Дата опублікування: 16.05.2025 20:59
Опис: Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості протигазового фільтру від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, VХ-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу сірчаний іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 вітчизняного стандарту ДСТУ 9296:2024) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь: «Шановний Користувачу! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість в участі в закупівлі. Щодо порушеного питання повідомляємо наступне: у пункті 3.2. частини ІІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації вказано, що захисні властивості фільтра повинні підтверджуватися Копією діючого сертифікату про експертизу зразка та декларацією про відповідність (з додатками – у разі наявності) ДСТУ EN 14387 та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ, затвердженого ПКМУ від 21.08.2019 №771 на фільтр.
Дата відповіді: 19.05.2025 16:04
Відповідь надана

Щодо призначення протигазів

Номер: fd29d44b632e44faa1832bfeeeb5d477
Дата опублікування: 16.05.2025 20:58
Опис: Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Відповідь: Шановний Користувачу! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість в участі в закупівлі. Щодо порушеного питання повідомляємо наступне: протигази у Товаристві закупляються для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200
Дата відповіді: 19.05.2025 16:03
Відповідь надана

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження

Номер: 069dc8bbab584601881f5181a63e299b
Дата опублікування: 16.05.2025 20:57
Опис: Повідомляємо Вам, що за період 2014-2025 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вам, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь: Шановний Користувачу! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість в участі в закупівлі. Щодо порушеного питання повідомляємо наступне: замовником будуть вжиті всі необхідні заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження
Дата відповіді: 19.05.2025 16:03