• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення містобудівної документації: «Внесення змін до генерального плану с.Вільне Криворізького району Дніпропетровської області»

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період уточнення: 14.05.2025 11:21 - 20.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 5cd39fdaa4d9453ab1377e5c319ddbbf
Дата опублікування: 15.05.2025 16:29
Опис: Згідно з додатком 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен, у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність наступних працівників: - інженер-проектувальник в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту; - працівник який володіє достатнім рівнем знань для роботи із інформаційними системами для внесення геопросторових даних; - інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища. Дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призводить до неможливості участі та створює додаткові перешкоди для участі потенційних учасників у процедурі закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з виготовлення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Вільне Криворізького району Дніпропетровської області». Порядок надання вищевказаних послуг регламентується Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Порядком №926. Таким чином, нормами чинного законодавства України встановлено, що надання послуг передбачених предметом закупівлі здійснюється суб’єктами господарювання, які повинні мати у складі наступних працівників: - архітектора проекту із чинним кваліфікаційним сертифікатом за напрямом «розроблення містобудівної документації»; - сертифікованого інженера-землевпорядника; - сертифікованого інженера-геодезиста. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Потенційний учасник, який має значний досвід розроблення генеральних планів населених пунктів, не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних та необґрунтованих вимог. Враховуючи вищезазначене, Замовнику необхідно усунути порушення тендерної документації в цій частині, з метою дотримання вимог статті 5 Закону та можливості участі у процедурі закупівлі всіх потенційних учасників на рівних умовах.
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Одним із кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст. 16 Закону є, в тому числі, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги щодо наявності необхідної кількості працівників ґрунтуються на підставі вимог технічного завдання, яке є додатком 3 до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім того, замовником не встановлюються обмеження щодо конкретного виду взаємовідносин між працівниками та учасником. Допускається наявність як штатних працівників, так і працівників за цивільно-правовими договорами. Таким чином, учасники не є обмеженими даною вимогою та можуть прийняти участь у процедурі закупівлі на законних підставах.
Дата відповіді: 16.05.2025 15:19
Відповідь надана

Про отримання згоди

Номер: 2fc5e2641e1946d6a31d42d7a2b21205
Дата опублікування: 15.05.2025 11:23
Опис: Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати з вимог тендерної документації вимощу щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції згоду від автора містобудівної документації ДП «Містобудівний кадастр» на внесення змін до генерального плану с. Вільне Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області. Дана вимога є дискримінаційна. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови (при прийнятті рішення про про моніторинг містобудівної документації та при прийнятті рішення про розроблення «Внесення змін до генерального плану с.Вільне Криворізького району Дніпропетровської області» до публікації відкритих торгів Замовник, відповідно чинного законодавства, мав взяти згоду у попереднього виконавця, або укласти угоду без використання електронної системи). За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати згоду від автора містобудівної документації ДП «Містобудівний кадастр» на внесення змін до генерального плану с. Вільне Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області., що є дискримінаційним щодо інших учасників. З незалежних від учасника підстав автора містобудівної документації ДП «Містобудівний кадастр» на внесення змін до генерального плану с. Вільне Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області можуть не надати згоду, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати згоду, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Стаття 22 Закону вказує на перелік відомостей, які зазнаються у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Результатом надання послуг, які є предметом закупівлі, є містобудівна документація – генеральний план населеного пункту, який повинен бути створений у результаті внесення змін до вже існуючої проектної документації. Генеральний план населеного пункту є твором архітектури в розумінні Закону України «Про авторське право та суміжні права», - твір у галузі спорудження будівель, містобудування, садово-паркового мистецтва, ландшафтних утворень у формі креслення, ескізів, моделей, збудованих будівель чи споруд, планів населених пунктів тощо та є об’єктом авторського права. Відповідно, автор даного твору володіє особистими немайновими правами, визначеними ст. 11 Закону України «Про авторське право та суміжні права», зокрема: 1) право вимагати визнання свого авторства шляхом зазначення належним чином імені автора в оригіналі і копіях твору і за будь-якого використання твору, якщо це практично можливо; 2) право забороняти під час будь-якого використання твору згадування свого імені, якщо автор твору бажає залишитися анонімом; 3) право обирати псевдонім, зазначати і вимагати зазначення псевдоніма замість справжнього імені автора в оригіналі і копіях твору і за будь-якого використання твору; 4) право вимагати збереження цілісності твору, протидіяти будь-якому перекрученню, спотворенню чи іншій зміні твору, у тому числі супроводження твору ілюстраціями, передмовами, післямовами, коментарями тощо без згоди автора; 5) право надати назву твору або залишити його без назви; 6) право присвятити твір особі (особам), події або даті. Особисті немайнові права належать лише автору та не можуть бути передані (відчужені) іншим особам і не переходять у спадщину. Для уникнення можливих порушень авторських прав автора вже існуючого твору, встановлена вимога щодо отримання від нього попередньої згоди на внесення змін до містобудівної документації. Окремо зазначаємо, що під час розробки містобудівної документації – «Генеральний план с. Вільне Вільненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області. Корегування» на підставі договору укладеного між замовником та розробником, передача авторських прав не була передбачена. Відповідно до п. 49 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2021 р. № 926, авторські та суміжні права на містобудівну документацію, проекти містобудівної документації та інші матеріали, створені під час розроблення, оновлення, внесення змін до містобудівної документації, визначаються відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права». Вимога пп. 8.2. розділу 8 додатку 1 тендерної документації встановлена на підставі положень нормативних актів, вказаних вище.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:02