• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

4 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 67 160.00 UAH
Період уточнення: 09.07.2018 11:08 - 30.09.2018 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 325503ee6af54d378b532a5b01391040
Дата опублікування: 13.07.2018 17:33
Опис: Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою усунення дискримінаційних умов під час проведення процедури закупівлі UA-2018-07-09-000292-c, з метою підвищення добросовісної конкуренції під час закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до Тендерної документації. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен завантажити документи з: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додатку 3), а також - документ, що підтверджує якість газу природного (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільчій мережі за місцем поставки, визначеним в тендерній документації (Додаток №3), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції». Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають можливості з об’єктивних причин виконати зазначену вимогу, оскільки перевірити якість газу за місцем поставки визначеним у тендерній документації має можливість лише діючий на сьогодні постачальник природного газу, з яким у Замовника існує договір постачання природного газу. 2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції": «Учасник до складу тендерної пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку в довільній формі, про наявність сформованого статутного фонду не менше 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі». Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, чий статутний фонд є меншим за 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. 3. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" учасники повинні: «мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення в м. Ужгороді (за місцем постачання предмета закупівлі ), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів ». Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають у власності чи користуванні будівлі та\або приміщення в м. Ужгороді, в яких вже (до проведення аукціону і укладання договору) організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів. 4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції: "Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою(за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні два роки, та договір який виконується, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі, обсягів та періоду поставки товару. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 4 договорів на постачання товару, укладеними з державними підприємствами, установами. Організаціями, та/або органами місцевого самоврядування, акти приймання-передачі природного газу, оригінал листа-відгука контрагента, тощо" Виходячи з наведеного, зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які станом на час надання пропозицій не мають досвіду виконання не менш як 4 договорів за останні два роки з державними підприємствами, установами, організаціями та\або органами місцевого самоврядування. Зазначені вище вимоги суттєво обмежують конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створюють бар’єри входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які їм не відповідають. Виходячи з наведеного вище просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені вище дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Надаємо наступну відповідь: По першому запитанню - щодо якості – вносимо зміни до пункту 1 Розділу ІІІ. "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" та викладаємо в наступній редакції: - Учасник повинен завантажити документ з інформацією про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 3), а також - документ, що підтверджує якість природного газу (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільній мережі Закарпатської області, визначеним в тендерній документації (Додаток 3), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції». Щодо питання другого: Пункту 2 РОЗДІЛУ V «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ » цю умову видаляємо. Питання 3 – Відповідно до підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції». За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача. Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. " Питання 4 - відповідно до тендерної документації, ми передбачили вимогу, згідно якої Учасник зобов’язаний надати довідку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою(за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні ДВА РОКИ. Щодо аналогічних договорів – підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається, оскільки ДВНЗ Ужгородський національний університет є розпорядником коштів Державного бюджету, є найбільшим освітнім закладом в області , саме за рахунок цього маємо гарантовано мати безперебійне газопостачання в опалювальний та неопалювальний період для опалення та гарячого водопостачання не тільки закладів, а й гуртожитків щоб забезпечити дотримання санітарно-гігієнічні умови , тому постачальник має бути надійний та такий що має досвід роботи зі споживачами бюджетної сфери.
Дата відповіді: 20.07.2018 11:46
Відповідь надана

Відповідальність замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації

Номер: 731ced545fc541b4a3139d8a80092981
Дата опублікування: 13.07.2018 17:31
Опис: За порушення вимог, встановленних Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
Відповідь: дякуємо за інформацію, щодо відповідальністі замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації.
Дата відповіді: 19.07.2018 09:17