• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

4 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 67 160.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2018 11:08 - 06.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі! Дискримінаційна вимога!

Номер: 459e3c3266a14fb39a347bc97082da93
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-09-000292-c.b3
Назва: Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі! Дискримінаційна вимога!
Вимога:
Просимо внести зміни до тендеру та викласти очікувану вартість природного газу з врахуваням діючих цін на період проведення аукціону! Зверніть будь-ласка увагу, якщо довготривалий період тендер був заблокований і Ви вносите зміни, то переглядайте заодно і ціну яка діє станом на вересень місяць, а не на період оголошення тендеру - 09 липня 2018р. Ціни на газ оновлюються щомісячно і Ваша ціна вже не відповідає ринковим цінам на сьогоднішній день! Детальніше у вимозі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. нами було внесено зміни щодо очікуваної вартості закупівлі на природний газ згідно діючих тарифів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 92b7d04d20c74e518556f08ca9c04d21
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-09-000292-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державним вищим навчальним закладом «Ужгородський національний університет» ID UA-2018-07-09-000292-с на Газове паливо (ДК 021:2015 - 09120000-6). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, Закону «Про ринок природного газу», Закону "Про ліцензування видів господарської діяльності" та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Вимогами до учасника закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме у розділі Інша інформація висувається вимога щодо наявності у власності чи користуванні будівліта/або приміщення в м. Ужгороді(за місцем постачання предмета закупівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, дані вимоги прописані під конкретного учасника, що знаходиться в даному діапазоні. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним. Виходячи з вищевикладеного ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. дякуємо за запитання. Підпункт 1 пункту 2.5. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні господарської діяльності з постачання природного газу ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог: «мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів»; Підпункту 2 пункту 2.2. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат зобов’язаний дотримуватися таких організаційних вимог «створити точки контакту (які можуть знаходитись за місцезнаходженням ліцензіата) для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на сайті ліцензіата». Відтак, даний пункт не забороняє ліцензіату розміщувати точки контакту не тільки за місцем знаходження ліцензіата, а й за будь-яким іншим місцем, що забезпечувало б якісне надання послуг з постачання природного газу, що також відповідає положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога замовника послуг щодо наявності у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення в м. Ужгороді (за місцем постачання предмета закупівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів обумовлена специфікою діяльності замовника послуг як бюджетної установи, пов’язаної з особливістю процедури розрахунків із постачальником за надані послуги (ТУТ МОЖЕ ЩОСЬ РОЗШИРИТИ), а також необхідністю забезпечення ліцензіатом якісного та вчасного виконання відносно замовника послуг положень підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції». За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача. Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. "
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні вимоги документації

Номер: f3fe6c5168ca48caa5d6c381030a16e3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-09-000292-c.b2
Назва: Скарга на незаконні вимоги документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.08.2018 14:21
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2018 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: ДВНЗ "Ужгородським національним університетом", рішення Антимонопольного комітету України № 7999 –р/пк-пз від 07.08.2018 року виконано в повному обсязі
Автор: ООО "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Микола Маланій +380685887337 officeblagogaz@ukr.net http://www.blagogaz.com