• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони матеріальних цінностей та об’єктів нерухомості ПрАТ «Закарпаттяобленерго» (2 лоти)

Торги відмінено

7 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 13 000.00 UAH
Період уточнення: 12.05.2025 17:05 - 07.06.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога усунення невідповідностей згідно чинного законодавства України

Номер: 89a270b44922485f8f623a6b99aa3d38
Дата опублікування: 06.06.2025 10:14
Опис: Шановний замовнику. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Додаток №4 Перелік документів які подаються учасником в складі тендерної пропозиції та Додаток 2 – Інформація технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі.) в частині надання документів на підтвердження щодо ЗБРОЇ. Предметом закупівлі відповідно до класифікатора ДК 021:2015:79710000-4: є надання охоронних послуг. Надання таких послуг регламентується Законом України «Про охоронну діяльність». Відповідно до ст. 9 Вказаного Закону: Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: 1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 лютого 2013 р. № 97 регламентовано ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності: - Бронежилети - Захисні каски - Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії - Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії - Гумові кийки - Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання - Електрошокові пристрої* - Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* __________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Вимога, що міститься у ДОДАТКУ №4 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надання документів, а саме у п. 1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: п.п 1.1.5. Надати Довідку про наявність приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів. На підтвердження необхідно надати витяг з реєстру зброї про наявність дозволу на відкриття та функціонування підприємств (майстерень), установ, організацій, суб’єктів господарської діяльності, зберігання (виготовлення) предметів і матеріалів. Строк чинності витягу не повинен бути меншим строку виконання цієї закупівлі. НЕ УЗГОДЖУЄТЬСЯ З ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ТАКИМИ ЩО ОБМЕЖУТЬ КОЛО УЧАСНИКІВ. Вимога що міститься у Додатку 2 до тендерної документації, а саме у розділі III. «.. наявність спеціальних засобів травматичної дії» не узгоджується з чинним законодавством України що регламентують перелік можливих до застосування спеціальних засобів співробітниками Учасника. Спеціальні засоби травматичної дії відсутні в переліку спеціальних засобів дозволених для придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності в Україні. На підставі викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, прибрати вимогу щодо наявності приміщень для зберігання зброї (підтвердження Витягом з реєстру Зброї) та застосування її в процесі виконання договору охорони.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що дана вимога є законною, що в тому числі підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №8314-р/пк-пз від 26.05.2025 по даній закупівлі.
Дата відповіді: 06.06.2025 15:21
Відповідь надана

Щодо граничного віку охоронця

Номер: 808ea84ebc0a4a1aa7396704bf94a5e6
Дата опублікування: 15.05.2025 10:13
Опис: Шановний Замовнику, Добрий день! У Додатку 2 тендерної документації п. 2.8. Групи охоронців повинні бути екіпіровані формою (охайний вигляд), мати на озброєнні спецзасоби активної та пасивної самооборони, засоби мобільного та радіозв’язку та інші засоби дозволені та передбачені чинним законодавством. Вік охоронця не старше 40 років. Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. І ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягай 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні і кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності. п.17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягай 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Таким чином, Законом України «Про охоронну діяльність», а також Ліцензійними умовами не передбачено обмежень щодо віку персоналу охорони - не старше 40 років, який встановлений Замовником у тендерній документації. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога порушує конституційне та трудове законодавство. Зокрема ст. 43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Також, ст. 2-1 Кодексу Законів про працю України визначає: Рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, тощо. Вимагаємо виключити вимогу щодо граничного віку охоронників. З повагою, Завчасно вдячні!
Відповідь: Вікова вимога (до 40 років) встановлена з огляду на необхідність забезпечення максимальної фізичної та психоемоційної готовності персоналу до дій у надзвичайних ситуаціях, що підтверджується внесенням товариства згідно Постанови КМУ № 1109 до Переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно -енергетичного сектору . Ця вимога є об’єктивною та пропорційною, враховуючи стратегічну важливість об’єкта та вищі ризики для суспільної безпеки.
Дата відповіді: 16.05.2025 15:28
Відповідь надана

Щодо вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв

Номер: 2eba458f5dac4af081a74a667a36d180
Дата опублікування: 15.05.2025 09:30
Опис: Шановний Замовник, Добрий день! 1) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 1-2) п. 1.1.1. передбачається вимога про наявність в учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування та дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Слід зауважити, що суб’єкт господарювання охоронної діяльності може наймати транспортні засоби в найм (оренду), що не суперечить чинному законодавству України. Крім цього, в Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає вже надати копії документів на право власності чи користування транспортними засобами, що суперечить прямій вимозі п. 1.1.1. Додатку 4. Таким чином дану вимогу рахуємо дискримінаційною. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». 2) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 1.1.2. передбачається вимога наявність в межах м. Мукачево чи м.Хуст приміщення/офісу із зазначенням адреси розташування (на підтвердження до довідки додається: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо). Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-УІ та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати офіс, гараж, територіальний підрозділ, групи швидкого реагування, або власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України. Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення у м. Хуст і Мукачево. Кожен суб'єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення, перевезти туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони. Ці питання є господарською діяльністю самого виконавця, і він сам вирішує як її організувати. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». 3) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 1.1.3. передбачається вимога про наявність в учасника цілодобової чергової служби охорони у межах м. Мукачево чи м.Хуст з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту (вказати контактні номери телефонів), на підтвердження зазначеного необхідно надати підтверджуючі документи. Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-УІ та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати власний пульт централізованого нагляду, чергову службу охорони у всіх регіонах України. Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають чергову службу охорони у м. Хуст і Мукачево. Слід зауважити, чергова служба охорони з пультом централізованого спостереження може ефективно працювати з любого кутка України, оскільки це питання виключно технічне. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». 4) У Додатку 2 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 2.3. передбачається вимога про Наявність власних груп реагування з цілодобовим графіком роботи (не менше двох) в населених пунктах зазначених в пунктах Хуст чи Мукачево, цих технічних вимог, які призначені для оперативного реагування на загрози, що виникають на об’єктах, що охороняються. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист/довідку Учасника з зазначенням адреси дислокації груп реагування та копії документів на право власності чи користування транспортними засобами. Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати групи швидкого реагування у всіх регіонах України. Дана вимога має дискримінаційний характер, так як взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають групи оперативного реагування, де розташований об’єкт охорони Замовника (Хуст, Мукачево) та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які мають такі групи в інших регіонах України. Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріальнотехнічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони. Ці питання є господарською діяльністю самого виконавця, і він сам вирішує як її організувати. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Завчасно вдячні!
Відповідь: Замовником прийняте відповідне рішення про скасування закупівлі у частині Лоту 2 , щодо Лоту 1 повідомляємо наступне : дана вимога є послідовною , оскільки без власного транспортного засобу неможливо виконати вимоги п. 5.8. Додатку 4 щодо Лоту 1 до Тендерної документації, а саме забезпечити оперативне швидке реагування на можливі загрози об'єкту охорони. Власний транспорт гарантує, що охорона може діяти 24/7 без залежності від сторонніх послуг (таксі , оренда ). Також дана вимога є правом Замовника передбаченим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівліі ", а саме : . "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: в т.ч. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій".
Дата відповіді: 16.05.2025 15:41