• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Волинської області. Дорожня розмітка і герметизація тріщин

Торги не відбулися

7 433 513.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 335.13 UAH
Період уточнення: 12.05.2025 10:51 - 12.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»

Номер: 85be5ec7e0f6407bb813278dea47a325
Дата опублікування: 11.06.2025 15:59
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу надати роз’яснення щодо вимоги тендерної документації, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник процедури закупівлі додатково у складі тендерної пропозиції, повинен надати чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний (і) кран (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції. Слід зазначити, що вантажопідіймальний (і) кран (и) не застосовується при надані послуг, що є предметом закупівлі та також такий від техніки відсутній в «Переліку основної (обов’язкової) техніки в учасника закупівлі». У разі відсутності обґрунтування необхідності використання цієї техніки, прошу внести відповідні зміни у тендерну документацію, шляхом виключення цієї вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та інформуємо про таке. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» у розділі 1 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» встановлено: «додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларація, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний (і) кран (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції», у разі, якщо такі крани заявлені учасником у складі тендерної пропозиції. Вказана вимога не є обов’язковою для всіх учасників процедури закупівлі. Вона поширюється виключно на ті випадки, коли учасник у складі тендерної пропозиції заявляє наявність вантажопідіймальних механізмів, як частину своєї матеріально-технічної бази, яка буде задіяна при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Таким чином, Замовник не вимагає від кожного учасника безумовного надання такого дозволу чи декларації, а лише у разі декларування у пропозиції відповідного обладнання, експлуатація якого відповідно до чинного законодавства потребує отримання дозволу чи реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Ця вимога встановлена з метою перевірки відповідності заявленої техніки вимогам безпеки праці, а також для недопущення використання в процесі виконання робіт потенційно небезпечного обладнання без належного оформлення, що може створити ризики для життя та здоров’я працівників і третіх осіб. Враховуючи вищевикладене, встановлення такої вимоги є правомірним, обґрунтованим і таким, що не порушує права чи законні інтереси учасників, відповідно, немає доцільності виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Дата відповіді: 13.06.2025 13:50
Відповідь надана

Щодо досвіду виконання аналогічного договору

Номер: 9cb943eab50840eea111ed860f6163f9
Дата опублікування: 16.05.2025 18:08
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, в частині підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору передбачено, що аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього, середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Виходячи із назви тендеру, коду ДК 021:2015: 63712200-5 та предмету проекту договору (Додаток № 3 тендерної документації) послуги, які повинен надати виконавець в рамка цієї закупівлі – це «послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Волинської області. Дорожня розмітка і герметизація тріщин.». Проте, не зважаючи на те, що фактично Закупівля стосується послуг з експлуатаційного утримання, в переліку аналогічних договорів відсутній такий досвід виконання, як договір з надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення. Також, вважаємо дискримінаційною умовою, встановлення періодів укладання аналогічних договорів, а саме укладання протягом останніх 5ти, та протягом останніх 3х років, тому що Учасник, який має досвід виконання аналогічного договору до 2020-2022 року, має такі ж саме можливості виконання цих робіт як і Учасник, який має досвід виконання аналогічного договору після 2020-2022 року. Враховуючи викладене, задля розширення кола потенційних учасників та усунення дискримінаційних умов, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати, що аналогічним буде вважатись також договір з надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення та прибрати періоди укладання аналогічних договорів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та інформуємо про таке. Замовником у тендерній документації встановлено чіткий перелік вимог до підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, визначено види робіт, які вважаються аналогічними предмету закупівлі, а також період їх укладення. Разом з тим, беручи до уваги предмет цієї закупівлі, а саме: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Дорожня розмітка і герметизація тріщин», Замовником було прийнято рішення частково врахувати Ваші зауваження. Зокрема, до тендерної документації буде внесено зміни, а саме: до переліку аналогічних договорів буде додано можливість підтвердження досвіду договором на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення. Щодо запропонованого Вами вилучення обмеження щодо строків укладення аналогічних договорів, повідомляємо, що відповідні вимоги залишаються чинними. При формуванні вимог щодо строку укладення аналогічних договорів Замовник керувався принципами, визначеними наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2020 № 1572, яким затверджено Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства. Відповідно до зазначених рекомендацій, умови закупівлі мають бути спрямовані на забезпечення якісного та ефективного виконання робіт, а також не повинні створювати необґрунтованих бар'єрів для участі. Встановлення періодів укладення аналогічних договорів (останні 3 або 5 років) є обґрунтованим кроком, спрямованим на перевірку актуального досвіду учасників та їх відповідності сучасним технологічним і нормативним вимогам, що є критично важливим у сфері дорожнього господарства. Оновлена тендерна документація буде оприлюднена в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата відповіді: 19.05.2025 15:14
Відповідь надана

Шановний Замовник!

Номер: 780b24d697924be7b55b7292620b959e
Дата опублікування: 13.05.2025 16:00
Опис: Прохання зазначити перелік доріг, на яких передбачається надання послуг для можливості актуального прорахунку пропозиції. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваш запит щодо зазначення переліку доріг, на яких передбачається надання послуг для можливості актуального прорахунку пропозиції, повідомляємо наступне. Пунктом 4.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено: - місце надання послуг: автомобільні дороги загального користування місцевого значення у Волинської області; - обсяг робіт визначено в Додатку 2 до тендерної документації. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Волинській області, що перебувають на балансі державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» на підставі розпорядження голови Волинської обласної військової адміністрації, знаходиться у відкритому доступі на сайті Волинської обласної військової адміністрації за посиланням https://npa.voladm.gov.ua/search.php. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди та інших будівельних норм і правил. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця. Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу та ряд інших. Відтак, роботи з експлуатаційного утримання виконуються на підставі щомісячних планів-завдань замовника, актів дефектів та окремих доручень. Окрім того, роботи згідно укладеного договору виконуються підрядною організацією в межах фінансових ресурсів замовника згідно орієнтовного плану фінансування на поточний бюджетний рік. Як визначено Додатком №4 до тендерної документації «ВИМОГИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА», ціна тендерної пропозиції повинна бути складена у форматі Договірної ціни за укрупненими показниками вартості, який наведений у Додатку 29 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022. Розрахунок договірної ціни щодо об’ємів послуг, зазначених у технічній частині: учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання з врахуванням приміток. Договірна ціна розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Відомістю обсягів робіт (Додаток 2 до тендерної документації), технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Дякуємо за участь у закупівлі.
Дата відповіді: 16.05.2025 09:16
Відповідь надана

Вимоги Замовника, встановлені в Додатку 1 до ТД

Номер: a487036068a443ce997a76f37ca49502
Дата опублікування: 13.05.2025 14:54
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію повідомляємо наступне. По-перше, у Додатку 1 до тендерної документації, а саме у п.3 розділу 2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) встановлено вимогу щодо наявності в учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В свою чергу інформуємо, що предметом закупівлі є надання послуг, а не виконання робіт, які не відносяться до ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Дозволу, а також необхідна матеріально-технічна база, зазначена в п. 1.1. розділу 1 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону не відноситься до ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до ПОСТАНОВИ Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Враховуючи вищевикладе, просимо надати обгрунтовану відповідь встановлення даної вимоги на підстві чиннного законодавства України або привести тендерну документацію у відповідність згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, шлхяхом внесення відповідних змін. По-друге, у п. 6 розділу 2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) встановлені вимоги наявності в учасника, а саме: - Копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»; - Копії чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління безпекою дорожнього руху ISO 39001:2015 «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування». Отже, просимо надати обгрунтовану відповідь щодо встановлених вище вимог грунтуючись на нормативних документах на чинному законодавсті України. Чому наявність саме вказаних сертифікатів є обов'язкою для надання постуг згідно предмету закупівлі? Заздалегідь вдячні та гарного дня!
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваш запит щодо окремих положень тендерної документації повідомляємо наступне. 1. Щодо вимоги про наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (п.3 розділу 2 Додатку 1) Предмет закупівлі — експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, зокрема нанесення дорожньої розмітки та герметизація тріщин — передбачає використання спеціалізованої техніки, устаткування, засобів малої механізації та залучення працівників на об'єктах підвищеної небезпеки, зокрема в умовах дорожнього руху. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці», роботодавець зобов’язаний забезпечити створення безпечних умов праці на робочих місцях, зокрема при виконанні робіт, пов’язаних з дорожньо-будівельною технікою, машинами та механізмами. Вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази не є вимогою щодо обов’язкової наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а є формою підтвердження наявності в учасника організованої системи охорони праці, що дозволяє зменшити ризики для персоналу та третіх осіб під час надання послуг. 2. Щодо вимог надання сертифікатів ISO 23932:2018 та ISO 39001:2015 (п.6 розділу 2 Додатку 1) Враховуючи специфіку предмету закупівлі, Замовник встановив вимоги щодо наявності: Сертифіката ISO 23932:2018 («Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»), який підтверджує впровадження учасником відповідних принципів управління ризиками, зокрема при використанні горючих матеріалів (гарячі мастики, бітумні суміші) під час герметизації тріщин, що пов’язано з пожежонебезпекою. Сертифіката ISO 39001:2015 («Системи управління безпекою дорожнього руху»), який є вкрай релевантним у межах виконання робіт, що здійснюються на діючій проїзній частині доріг. Такий сертифікат підтверджує, що учасник впровадив системи мінімізації ризиків ДТП, збереження життя працівників, водіїв і третіх осіб. Встановлення відповідних вимог відповідає положенням частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» — замовник має право вимагати документи, що підтверджують відповідність послуг вимогам безпеки та якості. Аналогічна позиція викладена у рішенні Антимонопольного комітету України № 7909-р/пк-пз від 03.05.2024, зокрема стосовно вимог надання учасниками копій чинних сертифікатів ISO 23932:2018 та ISO 39001:2015 (п.6 розділу 2 Додатку 1), таким чином наведена вище умова документації не порушує права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для приведення тендерної документації у відповідність. На підставі викладеного, усі зазначені вимоги тендерної документації є пропорційними, об’єктивно обґрунтованими та необхідними для забезпечення належного, безпечного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. Вони спрямовані на захист інтересів держави, учасників дорожнього руху та виконавців робіт. Дякуємо за участь у закупівлі та конструктивний підхід.
Дата відповіді: 16.05.2025 09:16