-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (напівбрикети торф’яні, вугілля кам’яне, дрова)
Завершена
798 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 994.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 994.00 UAH
Період уточнення:
12.05.2025 10:53 - 08.06.2025 00:00
Відповідь надана
Встановлені вами вимоги до вугілля марки Г(Г2) (13-100) або ДГ (13-100) за своїми характеристиками порушують державний стандарт ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"
Номер:
ae14c94992c6491aafe9fb99015edb20
Дата опублікування:
06.06.2025 13:22
Опис:
Встановлені вами вимоги до вугілля марки Г(Г2) (13-100) або ДГ (13-100) за своїми характеристиками порушують показники визначені державним стандартом ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"
1. Зольність на сухий стан палива не більше 14 % (для вугілля марки Г (Г2) 13- 100 граничний показник по ДСТУ становить до 24 %
2. Загальна волога на робочий стан палива не більше 8 % (для вугілля марки Г (Г2) 13- 100 та ДГ 13-100 граничний показник по ДСТУ становить до 14 %
3. Нижча теплота згорання на робочий стан палива не менше 5300 ккал/кг
4. потрібно вказати також кількість дрібних частинок розміром менше нижчої границі які регламентовані державним стандартом ДСТУ 7146:2010
З урахуванням наведеного прошу привести вимоги тендерної документації для вугілля кам’яного Г(Г2) (13-100) або ДГ (13-100), у відповідність діючому державному стандарту ДСТУ 7146:2010,
Без звернення до органу оскарження.
Відповідь:
Доводимо до Вашого відому, що вимоги встановлені в Тендерній документації відповідно до національних стандартів ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб". Технічні умови для вугілля кам’яного Г(Г2) (13-100) або ДГ (13-100) та не порушують їх жодним чином
Дата відповіді:
09.06.2025 11:29
Відповідь надана
неякісний товар
Номер:
ea06136771b94c958e87b5cbe09fd3c2
Дата опублікування:
12.05.2025 13:39
Опис:
Додаток 2 до тендерної документації містить наступне формулювання: Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Учасник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку.
Просимо надати роз’яснення, яким саме чином замовник визначає, що товар є неякісним, та на підставі яких об’єктивних критеріїв або документів це встановлюється, адже формулювання у тендерній документації створює враження, що замовник залишає за собою право на власний розсуд визнавати товар неякісним, що, своєю чергою, може призвести до відхилення продукції виключно з огляду на те, що вона надана у часником який не є "завчасно обраним" ?
Відповідь:
Ваше звернення розглянуте, просимо звернути увагу, що у відповідності до Тендерної документації на кожну партію при поставці учасник зобов’язаний надавати документи про якість напівбрикетів торф’яних, встановленої форми відповідно до діючого державного стандарту, те саме стосується і інших видів твердого палива, яке закуповується Замовником, тобто у разі поставки товару, який не буде відповідати технічним, якісним характеристикам, які зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації, відповідно до поданих документів, Замовником буде вважатись як неякісний товар.
Дата відповіді:
15.05.2025 14:10
Відповідь надана
Неякісний товар
Номер:
006d6f4000664cc59756667f97229f53
Дата опублікування:
12.05.2025 13:35
Опис:
Додаток 2 до тендерної документації містить наступне формулювання:
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Учасник.
ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку.
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто, проте воно не містить запитання.
Дата відповіді:
15.05.2025 14:12
Відповідь надана
Сертифікат на систему управління якістю
Номер:
06571a31a612451d83699752c918e5a6
Дата опублікування:
12.05.2025 13:34
Опис:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Замовник в Додатку 2 зазначає:
"необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання."
Зважаючи на те, що пунктом 29 визначено : замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом", жоден з стандартів, зокрема: ДСТУ 3472:2015, ДСТУ 7146:2010, РСТ УРСР 1297-82, ТУ на дрова не містять такої вимоги, просимо зазначити у якому саме стандарті до предмет закупівлі Уповноважена особа замовника знайшла таку вимогу?
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто. Прийнято рішення внести зміни в цю частину Тендерної документації
Дата відповіді:
15.05.2025 14:13
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги напівбрикет торф'яний
Номер:
57265895c7b340e18f3e68c7dcbefcbd
Дата опублікування:
12.05.2025 13:23
Опис:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель.
Замовник в Додатку 2 зазначає: "Якість напівбрикетів торф’яних, що будуть постачатися замовнику, повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності, теплоті згорання, розмірам, що вказані, та повинна відповідати діючим РСТУРСР 1297-82"
Відповідно до п.2.1. Вказаного документа: “2.1. Приемку полубрикетов у изготовителя производит инепекция «Укринсторфудобренне» партиями по ГОСТ 13674-78. На каждую партию продукции выдается паспорт”.
Тобто, як можна побачити, єдиний документ, який на сьогодні передбачний РСТ УРСР 1297- 82 є саме паспорт якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «УКРІНСПАЛИВО».
Враховуючи наведене замовник безпідставно встановив наступну вимогу
надання в складі тендерної пропозиції дійсного станом на дату подання сертифікату якості торф’яної продукції, виданих Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «УКРІНСПАЛИВО», виданих на виробника
Отже РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови», та ГОСТ 13674-78 не встановлюють вимогищодо надання сертифікату якості як описує це уоповноважена особа в тендерній документаціїї.
Відповідь:
На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість, який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості.
З метою отримання сертифікату якості торф’яної продукції зацікавлена особа повинна звернутись до Української інспекції по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Інспекція створена з метою забезпечення контролю за якістю паливних брикетів і напівфабрикатів, кускового і фрезерного торфу, торфу для потреб сільського господарства, горщечків торф’яних та всіх видів торф’яних та сапропелевих добрив, які виробляються підприємствами і брикетними заводами, що входять до складу концерну «Укрторф», що досягається шляхом проведення оцінки якості сировини та продукції, що відвантажується споживачам, видачі сертифікатів, паспортів, посвідчень, довідок про якість продукції у відповідності з діючими стандартами.
В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості зразок якого затверджений та розміщений на офіційному сайті Українського концерну торф’яної промисловості “Укрторф”.
Згідно затвердженого та розміщеного на офіційному сайті Українського концерну торф’яної промисловості “Укрторф” зразка сертифіката якості підписантами є директор Української інспекції «Укрінспаливо» та інженер-інспектор який проводив перевірку.
Враховуючи вищевикладене, замовником повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель так як вимоги до учасників визначені в тендерній документації однакові для всіх.
Дата відповіді:
15.05.2025 14:16
Відповідь надана
Вимоги до вугілля
Номер:
01baa89fab164c8dbfbb2c73d915715a
Дата опублікування:
12.05.2025 13:18
Опис:
Шановний Замовнику,
В тендерній документації, зокрема додатку 2, що передбачає технічні якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, зазначено:
Вугілля кам’яне Г(Г2) 0-200 або ДГ 0-200 за своїми характеристиками має відповідати діючим державним стандартам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", а також зазначені наступні показники: Зольність - не більше 24%, Загальна волога - не більше 8%, Нижча теплота згорання - не менше 5300 ккал-кг
Однак зазначені марки вугілля (Г(Г2) 0-200, ДГ 0-200) не передбачені ні одним із вказаних стандартів, і, відповідно, жодних характеристик чи технічних показників щодо них ці стандарти не містять.
У зв’язку з цим просимо вас надати роз’яснення:
1. На підставі яких нормативних документів або досліджень ви визначили технічні показники (зольність ≤ 24%, волога ≤ 8%, теплота згорання ≥ 5300 ккал/кг) саме для марок вугілля Г(Г2) 0-200 або ДГ 0-200?
2. Чим обґрунтовано застосування вимог до марок, які не регламентуються зазначеними ДСТУ?
3. Чи не вважаєте ви, що встановлення технічних вимог, які не відповідають жодному чинному стандарту, може призвести до обмеження кола потенційних учасників, а отже — до порушення принципу недискримінації учасників, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
Вугілля кам’яне Г(Г2) 0-200 або ДГ 0-200 передбачено національними стандартами, в тому числі, ДСТУ 4083:2012.
Так, національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" передбачено, що для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Однак, відповідно до наказу № 185 ДП "УкрНДНЦ" від 14.12.2015, ГОСТ 19242-73, який встановлює розмір кусків вугілля для рядового класу – 0-200 скасовано з 01.01.2019. Розмір кусків вугільної продукції на сьогоднішній день нормативно не врегульовано, оскільки ГОСТ 19242-73, який встановлював розмір кусків, втратив чинність. Тому, при проведенні закупівлі, ми виходимо із фактичних потреб та особливостей котла. Отже, при визначенні марки вугілля Г(Г2) та ДГ під час проведення закупівлі Замовник керувався діючими стандартами ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472-15.
Вимоги ДСТУ 4083:2012 "ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЯХ. Технічні умови" є чинні для підприємств, установ і організацій, що діють на території України, а також для громадян-суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності. Пунктом 3.1 даного стандарту передбачено застосування марки вугілля Г(Г2) та ДГ з фракцією (розміром кусків) 0-200. Пунктом 4.1 встановлено технічні вимоги до вугілля марки Г та ДГ, а саме: - загальна волога на робочий стан палива W r t повинна бути не більше 12%; - нижча теплота згорання на робочий стан палива повинна становити від 4000 ккал/кг, тобто наші вимоги входять в дані рамки.
З вищевикладеного слідує, що в Україні марка вугілля Г(Г2) та ДГ з розмірами кусків 0-200 передбачена ДСТУ 3472-15, ДСТУ 4083:2012 та ДСТУ 7146:2010. Більш того, вказане вугілля марки Г 0-200 є одним із найпоширеніших при здійсненні закупівель. Крім того для збільшення конкуренції на закупівлі та для забезпечення вугіллям Замовником визначено предмет закупівлі таким чином, щоб потенційний учасник міг би запропонувати аналог (альтернативу), не обмежуватись однією маркою - вугілля кам’яне марки Г (Г2) (0-200) або ДГ (0-200)). Отже, при визначенні предмету закупівлі, в тому числі, при складені технічної специфікації Документації Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України в сфері закупівель в повній мірі. Замовником прийнято рішення встановити в Документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідатимуть вимогам Замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії спрямовані на сприяння конкуренції на торгах для того, щоб участь змогли прийняти більша кількість учасників. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення Процедури відкритих торгів Пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді:
15.05.2025 14:16