-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021: 2015: 03410000-7 Деревина (деревина дров'яна промислового використання твердолистяних порід - береза, дуб, бук, ясен, граб, клен, в’яз, модрина, акація)
Завершена
685 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 426.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 426.50 UAH
Період уточнення:
09.05.2025 22:17 - 14.05.2025 00:00
Відповідь надана
Договір на 3 квартал
Номер:
232fcf22add54aefb42aeaace9f4d1de
Дата опублікування:
13.05.2025 16:22
Опис:
Шановний замовник! На момент проведення аукціону ще діє 2 квартал 2025 року, яким чином учасник має надати договір з виробником на 3 квартал 2025 року, якщо аукціони проводяться поквартально?
Відповідь:
Повідомляємо, що термін виконання умов договору встановлений до 31 липня 2025 року, таким чином під час участі у закупівлі учасник який не є власником/виробником товару в складі пропозиції повинен надати підтвердження наявності діючих договірних відносин (нотаріально завірений чинний договір) з виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору, на договірних засадах на користь такого учасника, чинного протягом 2-го стосовно 3-го кварталу 2025 року може бути наданий лист пояснення;
Дата відповіді:
14.05.2025 17:57
Відповідь надана
Декларація про провадження господарської діяльності згідно предмету договору
Номер:
36ad97659c2245b08259fc4dc9449e7b
Дата опублікування:
13.05.2025 16:08
Опис:
Шановний замовник! Предметом даної закупівлі є ДК 021: 2015: 03410000-7 Деревина (деревина дров'яна промислового використання твердолистяних порід - береза, дуб, бук, ясен, граб, клен, в’яз, модрина, акація). Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII продаж/постачання товару за предметом даної закупівлі не підлягає ліцензуванню в Україні. Посилання на офіційне джерело: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#n129. Таким чином дана вимога є безпідставна та не законна, Приберіть вимогу з тендерної документації та внесіть відповідні зміни
Відповідь:
Повідомляємо, що згідно діючого законодавства не заборонено отримання вищезазначеної декларації.
Дата відповіді:
14.05.2025 17:53
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
d530e5e2c4564f36967a06836de1d65d
Дата опублікування:
10.05.2025 18:26
Опис:
Шановний замовник! Проект договору містить вимоги, які прямо порушують чинне законодавтво України. Відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України чітко прописано розмір штрафних санкції для договорів, де однією стороною є державна установа, а саме: 2. У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Приберіть незаконні вимоги з проекту договору та внесіть зміни відповідно до чинного законодавства України
Відповідь:
За результатами вивчення Вашого звернення повідомляємо зміст ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України, зокрема: У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Звертаємо увагу, що Замовник Сучевенська сільська рада є адміністративно-територіальна одиниця та орган місцевого самоврядування у Глибоцькому районі Чернівецької області. Фінансування вищезазначеної статті видатків здійснюється за рахунок місцевого бюджету та за результатами проведення закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Таким чином, Ваше твердження про порушення чинного законодавства не в повній мірі відповідає дійсності. Крім того наводимо зміст ч. 4 ст. 231 Господарського кодексу України, яким керується Замовник під час оголошення публічної закупівлі, а саме: У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором.
Згідно п. 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Наголошуємо, що встановлені штрафні санкції передбачені до учасників/постачальників з урахуванням недобросовісного виконання умов договору. Зараз є поширена практика коли постачальники знімають з себе відповідальність посилаючись на тяжку ситуацію в країні, порушують строки виконання умов договору в частині поставки товару, пропонують неякісні аналоги або неналежної якості пропозицію посилаючись на форс-мажорні обставини, військовий стан, тощо. На підставі викладеного у постачальника, який має можливість якісно та у встановлені умовами тендерної документації строки не буде підстав для ознайомлення з механізмом застосування штрафних санкцій та додаткових фінансових втрат. Під час закупівлі більшість постачальників наголошує за справедливість, законність та принципи недискримінації, однак після підписання договору в багатьох випадках ігнорують умови закупівлі, враховуючи беззахисну позицію Замовника шляхом аналогічного тиску, погроз, відмов від належного виконання, ігнорування та в подальшому розривання умов договору в односторонньому порядку. Всі ці дії з боку постачальників допускаються у зв'язку з відсутністю механізму впливу на постачальника щодо застосування заходів відповідальності, в частині дотримання встановлених строків, технічний якісних вимог.
На підставі викладеного, Замовником встановлений розмір штрафних санкцій з метою попередження та забезпечення превентивної діяльності у разі порушення умов договору, що може бути причиною нанесення збитків Замовнику.
Дата відповіді:
13.05.2025 19:20