-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
конструкції
Завершена
498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період уточнення:
09.05.2025 13:57 - 01.06.2025 00:00
Відповідь надана
аналогічні договори
Номер:
27f431c07a7145e480ec291e2995c983
Дата опублікування:
15.05.2025 13:49
Опис:
доброго дня, ТД передбачено надання довідки щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договорів які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів та які укладені із медичними закладами протягом 2025 року. Вимога надання аналогічних договорів лише з медичними закладами і виконаних лише в 2025 році, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Просимо внести зміни до ТД в частині виконання аналогічних договорів з медичними закладами та лише в 2025 році
Відповідь:
Відповідно до п.28 ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Відповідно до ч.1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Чинним законодавством України чітко передбачена можливість застосування такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником даної закупівлі являється медичний заклад, тому і аналогічні договори вимагаються з медичними закладами. Будь які законодавчі обмеження щодо того, що аналогічні договори не повинні бути з медичними закладами відсутні. Тому, для забезпечення виконання договору про закупівлю товару, вимога щодо виконання аналогічних договорів встановлена саме в такій формі.
Дата відповіді:
16.05.2025 14:16
Відповідь надана
Монтаж
Номер:
c8c52163d6e44a9a980a3d22ca72d669
Дата опублікування:
13.05.2025 22:44
Опис:
Чи передбачає закупівля відновлення відкосів,
Відповідь:
Доброго дня. Не передбачає
Дата відповіді:
14.05.2025 14:57
Відповідь надана
40 працівників
Номер:
a837b70af9b7407baa4353aca91c99d3
Дата опублікування:
12.05.2025 17:33
Опис:
Шановний Замовнику, Ви встановили наступну вимогу:
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників.
За такої вимоги участь в закупівлі зможуть звяти виключно виробники товару, адже постачальники чи дистрибʼютори не мають такої кількості робітників, та й для них це не є необхідністю. Ми є офіційним Дистрибʼютором виробника - ФОП без найманих працівників і це жодним чином не впливає на можливість поставки товару згідно вашого технічного завдання. Це буде підтверджено і аналогічними договорами і фінансовою звітністю. Даною вимогою ви лише обмежили потенційних учасників, адже, участь в даній закупівлі зможуть взяти лише виробники зі штатними працівниками.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу з ТД, для створення рівних можливостей для участь в даній закупівлі.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто. За результатом розгляду внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.05.2025 14:55
Відповідь надана
Акт здійснення попередніх замірів
Номер:
8639ed7e4a414432a8da06b8c823a4e6
Дата опублікування:
12.05.2025 17:24
Опис:
Шановний Замовнику, Ви встановили наступну вимогу:
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників. Вона створює переваги для учасників, які знаходяться поблизу об’єкта закупівлі та мають можливість оперативно його відвідати. Водночас, вона обмежує участь інших потенційних учасників, зокрема з інших регіонів України або з-за кордону, що суперечить принципу рівного доступу до участі в закупівлі.
Також, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону), приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції/пропозиції та перерахована за математичною формулою з урахуванням показників інших критеріїв оцінки, визначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тобто, учасники процедури закупівлі, розраховують і подають ціну відповідно до показників та критеріїв визначених замовником у тендерній документації, а дана вимога приводить до субʼєктивної оцінки вартості та зменшення прозорості закупівлі.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про необхідність особистого відвідування та огляду місця надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Ми розуміємо, що скоріше за все, ви встановили дану вимогу, лише для того щоб уникнути неточностей у розмірах та отримати якісний, відповідний товар, проте, ви можете включити вимогу щодо проведення обовʼязкових замірів переможцем закупівлі до моменту виготовлення та поставки товару. Таким чином ви не будете дискримінувати потенційних учасників і зможете отримати уточнені заміри вже безпосередньо переможцем.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто. За результатом розгляду внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.05.2025 14:55
Відповідь надана
Сертифікат ISO
Номер:
bb1d05164aeb402d8336c8a39c94b2e5
Дата опублікування:
12.05.2025 17:16
Опис:
Шановний Замовнику, Ви встановили наступну вимогу:
Для підтвердження якості запропонованого товару Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на імʼя учасника;
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників. Не кожен потенційний учасник є виробником товару але за такого формулювання участь в даній закупівлі зможуть взяти лише виробники які змоужть надати сертифікат виданий на них (як учасників). Ми є офіційним дистрибʼютором виробника металопластикових конструкцій і хочемо взяти участь в даній закупівлі, та надамо на підтвердження якості товару сертифікат ISO 9001:2015 виробника, проте, за такого формулювання це не можливо.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу, що Сертифікат ISO 9001:2015, повинен бути виданий на імʼя учасника.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто. За результатом розгляду внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.05.2025 14:55