-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
конструкції
Завершена
498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період оскарження:
09.05.2025 13:57 - 01.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Номер:
bb38fe3d96d2402ab01eb7f4fe1539a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-008418-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ
Селедець Олег Володимирович
ІПН 2400703671
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Прирогова, будинок 4
Тел.: +380334449171
e-mail: seledec65@gmail.com
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ: 02004580
32120, Україна, Хмельницька область, село Скаржинці, Розсошанська ТГ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-008418-a
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ оголосило закупівлю товару «код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (конструкції)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-008418-a
Кінцевий термін подання пропозицій 17.05.2025 року.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Фізична особа – підриємець Селедець Олег Володимирович, виявив умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ФОП Селедець О.В. на участь у цій закупівлі а саме:
1)
відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Для підтвердження якості запропонованого товару Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на імʼя учасника.
За такої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти виключно виробники товару, які зможуть підтвердити якість запропонованого товару даним Сертифікатом, виданим на імʼя учасника, що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
Також, Замовник передбачив можливість подання Сертифікату виключно на відповідність якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), не врахувавши, що відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» (посилання на даний Наказ - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0454774-18#Text ) були прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року, в тому числі і ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - Вперше.
Вимоги Національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) гармонізовані з європейським стандартом EN ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements» (ISO 9001:2015) і міжнародним стандартом ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements», зазначений стандарт прийнятий у відповідності до статті 17 Закону України «Про стандартизацію» № 1315- VII від 05.06.2014 р. із забезпеченням ідентичності вимог національного стандарту вимогам вищезазначених міжнародних стандартів.
За встановленої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що є виробниками товару і володіють Сертифікатом виключно щодо ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
ФОП Селедець О.В. не є виробником товару, проте є офіційним дилером виробника металопластикових конструкцій – ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», який має Сертифікат EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги» (Сертифікат та дилерський договір додається).
Проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», в частині того, що він повинен бути виданий на імʼя учасника. А також, внести зміни до тендерної документації включивши вимогу щодо можливості подання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги».
Перелік доказів:
1. Сертифікат EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги» ТОВ «ЗАВОД СТЕКО»
2. Дилерський договір
2) відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, адже, участь в даній закупівлі зможуть прийняти виключно учасники, що мають 40 працівників, та ще й штатних та з можливістю підтвердження виключно за ІV квартал 2024 року. Нам як потенційному учаснику взагалі не зрозуміла для чого Замовнику необхідне підтвердження щодо наявності працівників, в кількості аж 40 осіб.
Відповідно до Тендерної документації та інформації опублікованої в електронній системі закупівель, Предметом закупівлі є – «код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (конструкції)», видом предмету закупівлі – закупівля товарів.
Для поставки товару, згідно даної закупівлі, учаснику не потрібно мати 40 Штатних працівників. ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, здійснюю свою діяльність без найманих працівників (на підтвердження надаю податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2024 рік, в графі 9 якої зазначено, що фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді (осіб) дорівнює 0 (нулю)). Відсутність штатних працівників, жодним чином не впливає на можливість/не можливість постачання товару чи тим паче на якість товару.
ФОП Селедець О.В., є активним учасником закупівель згідно даного предмету закупівлі (на підтвердження надаємо карточку учасника з bi.prozorro.org за договорами ФОП Селедець О.В., щодо закупівель за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби протягом 2024-2025 рр.).
За наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.».
Перелік доказів:
1. Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2024 рік.
2. Дилерський договір.
3. Карточка учасника з bi.prozorro.org
4. Свідоцтво про реєстрацію.
3) відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а також, відповідно до п. 2.1.5. частини 1 Розділу ІІ Тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Вимога про відвідування та огляд місця надання послуг Учасником і складання акту здійснення попередніх замірів, який має бути підписаний уповноваженою особою замовника штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі залежність від волі Замовника - підпише Замовник акт здійснення попередніх замірів чи не підпише, що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги, оскільки у разі не підписання такого акту, це стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, з незалежних від нього підстав
Також, дана умова створює переваги для учасників, які знаходяться поблизу об’єкта закупівлі та мають можливість оперативно його відвідати і водночас, вона обмежує участь інших потенційних учасників, зокрема з інших регіонів України або з-за кордону, що суперечить принципу рівного доступу до участі в закупівлі.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, та потенційним учасником даної закупівлі, проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник може відмовити в підписанні акту здійснення попередніх замірів, з незалежних від учасника підстав.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Перелік доказів:
1. Дилерський договір.
2. Карточка учасника з bi.prozorro.org
3. Свідоцтво про реєстрацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Карточка учасника з bi.prozorro.org.pdf 13.05.2025 22:48
- ІСО якість 16.09.27.pdf 13.05.2025 22:48
- Фін. звітність.pdf 13.05.2025 22:48
- Дилерський договір.PDF 13.05.2025 22:48
- Свідоцтво про реєстрацію.pdf 13.05.2025 22:48
- Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації.docx 13.05.2025 22:48
- sign.p7s 13.05.2025 22:50
- рішення від 15.05.2025 №7789.pdf 15.05.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2025 №8264.pdf 26.05.2025 13:15
- рішення від 23.05.2025 №8264.pdf 28.05.2025 12:49
- пояснення.pdf 19.05.2025 13:59
- Пояснення АМК.doc 19.05.2025 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 22:59
Дата розгляду скарги:
23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2025 12:50
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2025 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення шляхом внесення змін до ТД
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
829f654abb20474eac9eb09dabcdc6d5
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат ДСТУ 9001:2015 виданий на імʼя учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Для підтвердження якості запропонованого товару Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на імʼя учасника.
За такої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти виключно виробники товару, які зможуть підтвердити якість запропонованого товару даним Сертифікатом, виданим на імʼя учасника, що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
Також, Замовник передбачив можливість подання Сертифікату виключно на відповідність якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), не врахувавши, що відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» (посилання на даний Наказ - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0454774-18#Text ) були прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року, в тому числі і ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - Вперше.
Вимоги Національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) гармонізовані з європейським стандартом EN ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements» (ISO 9001:2015) і міжнародним стандартом ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements», зазначений стандарт прийнятий у відповідності до статті 17 Закону України «Про стандартизацію» № 1315- VII від 05.06.2014 р. із забезпеченням ідентичності вимог національного стандарту вимогам вищезазначених міжнародних стандартів.
За встановленої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що є виробниками товару і володіють Сертифікатом виключно щодо ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
ФОП Селедець О.В. не є виробником товару, проте є офіційним дилером виробника металопластикових конструкцій – ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», який має Сертифікат EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги» (Сертифікат та дилерський договір додається).
Проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
Для підтвердження якості запропонованого товару Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на імʼя учасника.
За такої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти виключно виробники товару, які зможуть підтвердити якість запропонованого товару даним Сертифікатом, виданим на імʼя учасника, що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
Також, Замовник передбачив можливість подання Сертифікату виключно на відповідність якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), не врахувавши, що відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» (посилання на даний Наказ - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0454774-18#Text ) були прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року, в тому числі і ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - Вперше.
Вимоги Національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) гармонізовані з європейським стандартом EN ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements» (ISO 9001:2015) і міжнародним стандартом ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements», зазначений стандарт прийнятий у відповідності до статті 17 Закону України «Про стандартизацію» № 1315- VII від 05.06.2014 р. із забезпеченням ідентичності вимог національного стандарту вимогам вищезазначених міжнародних стандартів.
За встановленої вимоги, участь в даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що є виробниками товару і володіють Сертифікатом виключно щодо ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), що є дискримінаційним та таким, що штучно звужує коло потенційних Учасників.
ФОП Селедець О.В. не є виробником товару, проте є офіційним дилером виробника металопластикових конструкцій – ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», який має Сертифікат EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги» (Сертифікат та дилерський договір додається).
Проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Дилерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дилерський договір.PDF
-
-
Назва доказу:
Сертифікат EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги» ТОВ «ЗАВОД СТЕКО»
-
Повʼязаний документ:
ІСО якість 16.09.27.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги», в частині того, що він повинен бути виданий на імʼя учасника. А також, внести зміни до тендерної документації включивши вимогу щодо можливості подання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD; ISO 9001:2015, ITD ) «Системи управління якістю. Вимоги».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2367aa2a9f4149529ae07d19158aa048
Заголовок пункту скарги:
40 штатних працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, адже, участь в даній закупівлі зможуть прийняти виключно учасники, що мають 40 працівників, та ще й штатних та з можливістю підтвердження виключно за ІV квартал 2024 року. Нам як потенційному учаснику взагалі не зрозуміла для чого Замовнику необхідне підтвердження щодо наявності працівників, в кількості аж 40 осіб.
Відповідно до Тендерної документації та інформації опублікованої в електронній системі закупівель, Предметом закупівлі є – «код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (конструкції)», видом предмету закупівлі – закупівля товарів.
Для поставки товару, згідно даної закупівлі, учаснику не потрібно мати 40 Штатних працівників. ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, здійснюю свою діяльність без найманих працівників (на підтвердження надаю податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2024 рік, в графі 9 якої зазначено, що фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді (осіб) дорівнює 0 (нулю)). Відсутність штатних працівників, жодним чином не впливає на можливість/не можливість постачання товару чи тим паче на якість товару.
ФОП Селедець О.В., є активним учасником закупівель згідно даного предмету закупівлі (на підтвердження надаємо карточку учасника з bi.prozorro.org за договорами ФОП Селедець О.В., щодо закупівель за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби протягом 2024-2025 рр.).
За наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, адже, участь в даній закупівлі зможуть прийняти виключно учасники, що мають 40 працівників, та ще й штатних та з можливістю підтвердження виключно за ІV квартал 2024 року. Нам як потенційному учаснику взагалі не зрозуміла для чого Замовнику необхідне підтвердження щодо наявності працівників, в кількості аж 40 осіб.
Відповідно до Тендерної документації та інформації опублікованої в електронній системі закупівель, Предметом закупівлі є – «код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (конструкції)», видом предмету закупівлі – закупівля товарів.
Для поставки товару, згідно даної закупівлі, учаснику не потрібно мати 40 Штатних працівників. ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, здійснюю свою діяльність без найманих працівників (на підтвердження надаю податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2024 рік, в графі 9 якої зазначено, що фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді (осіб) дорівнює 0 (нулю)). Відсутність штатних працівників, жодним чином не впливає на можливість/не можливість постачання товару чи тим паче на якість товару.
ФОП Селедець О.В., є активним учасником закупівель згідно даного предмету закупівлі (на підтвердження надаємо карточку учасника з bi.prozorro.org за договорами ФОП Селедець О.В., щодо закупівель за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби протягом 2024-2025 рр.).
За наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Карточка учасника з bi.prozorro.org
-
Повʼязаний документ:
Карточка учасника з bi.prozorro.org.pdf
-
-
Назва доказу:
Дилерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дилерський договір.PDF
-
-
Назва доказу:
Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2024 рік
-
Повʼязаний документ:
Фін. звітність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
038030b5341d44a085ea8200c5292992
Заголовок пункту скарги:
Акт здійснення попередніх замірів за підписом Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а також, відповідно до п. 2.1.5. частини 1 Розділу ІІ Тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Вимога про відвідування та огляд місця надання послуг Учасником і складання акту здійснення попередніх замірів, який має бути підписаний уповноваженою особою замовника штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі залежність від волі Замовника - підпише Замовник акт здійснення попередніх замірів чи не підпише, що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги, оскільки у разі не підписання такого акту, це стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, з незалежних від нього підстав
Також, дана умова створює переваги для учасників, які знаходяться поблизу об’єкта закупівлі та мають можливість оперативно його відвідати і водночас, вона обмежує участь інших потенційних учасників, зокрема з інших регіонів України або з-за кордону, що суперечить принципу рівного доступу до участі в закупівлі.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, та потенційним учасником даної закупівлі, проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник може відмовити в підписанні акту здійснення попередніх замірів, з незалежних від учасника підстав.
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Вимога про відвідування та огляд місця надання послуг Учасником і складання акту здійснення попередніх замірів, який має бути підписаний уповноваженою особою замовника штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі залежність від волі Замовника - підпише Замовник акт здійснення попередніх замірів чи не підпише, що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги, оскільки у разі не підписання такого акту, це стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, з незалежних від нього підстав
Також, дана умова створює переваги для учасників, які знаходяться поблизу об’єкта закупівлі та мають можливість оперативно його відвідати і водночас, вона обмежує участь інших потенційних учасників, зокрема з інших регіонів України або з-за кордону, що суперечить принципу рівного доступу до участі в закупівлі.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Селедець О.В. зареєстрований як фізична особа підприємець ще з 2003 року, є офіційним дилером заводу-виробника, та потенційним учасником даної закупівлі, проте, за наявності даної дискримінаційної вимоги, що порушує частину першу та частину четверту статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містяться в тендерній документації, ФОП Селедець О.В. не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник може відмовити в підписанні акту здійснення попередніх замірів, з незалежних від учасника підстав.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Карточка учасника з bi.prozorro.org
-
Повʼязаний документ:
Карточка учасника з bi.prozorro.org.pdf
-
-
Назва доказу:
Дилерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дилерський договір.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання – Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.