-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Мішки та пакети» код ДК 021:2015 – 18930000-7 (рюкзаки дитячі для закладів управління освіти Краматорської міської ради)
Завершена
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
Період уточнення:
09.05.2025 09:28 - 22.05.2025 00:00
Відповідь надана
Порушення принципу недискримінації
Номер:
dfbdc9fc85c544f7aaf388a0ee83fb69
Дата опублікування:
16.05.2025 16:10
Опис:
У тендерній документації Замовником встановлено вимогу:
«Учасник повинен надати у складі пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії, дійсні на момент розкриття, дозволені в використанні дітям, видані виробнику або офіційному представнику виробника з зазначенням виробника».
Зазначена вимога є невиправдано дискримінаційною з таких причин:
Формулювання «дозволені в використанні дітям» не є обов’язковим або типовим реквізитом Висновку СЕС. У більшості чинних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи така фраза не використовується. Зазвичай у висновку зазначено лише відповідність продукції вимогам санітарного законодавства України.
Можливість використання продукції дітьми підтверджується іншим видом документації, зокрема:
декларацією відповідності;
технічною документацією або інструкцією виробника;
відповідністю до технічного регламенту.
Таким чином, вимога наявності саме такого формулювання в документі, який його не передбачає за формою, є недосяжною для учасника і штучно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Порушення принципу пропорційності. Надання висновку СЕС — це обґрунтована вимога, однак вимагати наявності в ньому специфічного формулювання, яке туди зазвичай не вноситься, є непропорційною вимогою, яка не впливає безпосередньо на якість чи безпечність продукції, якщо така можливість вже підтверджена іншими документами.Враховуючи зазначене, пропонуємо внести зміни до вимоги документації та дозволити підтвердження факту можливості використання продукції дітьми шляхом надання інших офіційних документів, зокрема декларації відповідності, інструкції виробника або сертифікатів, де така інформація дійсно зазначається.
У разі відмови внести обґрунтовані зміни до тендерної документації ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою про дискримінаційні умови закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.05.2025 11:00
Відповідь надана
Порушення принципу недискримінації
Номер:
16ef2b6783114a48811bfa4e34ea2182
Дата опублікування:
16.05.2025 14:15
Опис:
Враховуючи зазначене, пропонуємо внести зміни до вимоги документації та дозволити підтвердження факту можливості використання продукції дітьми шляхом надання інших офіційних документів, зокрема декларації відповідності, інструкції виробника або сертифікатів, де така інформація дійсно зазначається.
Заздалегідь дякуємо за відповідь та врахування пропозиції. Вимога тендерної документації щодо обов’язкової наявності у Висновку СЕС фрази «дозволені в використанні дітям» є дискримінаційною, такою, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло учасників на підставі формального критерію, який не є об'єктивно необхідним.Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до вимоги документації та дозволити підтвердження факту можливості використання продукції дітьми шляхом надання інших офіційних документів, зокрема декларації відповідності, інструкції виробника або сертифікатів, де така інформація дійсно зазначається.
Відповідь:
Добрий день. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.05.2025 11:00
Відповідь надана
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
07576ddd3d98488eb63fc29e5ed6dc2b
Дата опублікування:
16.05.2025 13:56
Опис:
У відповіді на наше звернення Замовник зазначив, що вимога надати посилання на сайт виробника або дистриб'ютора необхідна для підтвердження характеристик товару та переконання у достовірності запропонованої продукції.
Звертаємо увагу, що така вимога є дискримінаційною та суперечить принципам публічних закупівель, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципам недискримінації учасників та пропорційності.
Технічні характеристики товару, які цікавлять Замовника, у переважній більшості випадків зазначаються в паспорті якості, сертифікаті якості або іншій офіційній технічній документації виробника, яка додається до продукції. Ці документи є загальноприйнятим і достатнім підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника.
Вимога ж надати саме посилання на сайт виробника або дистриб’ютора:
є необґрунтованою та надмірною, оскільки не всі виробники мають офіційні сайти або не публікують на них повні технічні характеристики продукції;
створює необґрунтовані бар’єри для участі в процедурі закупівлі, зокрема для постачальників, які працюють з офіційною документацією, але не мають можливості надати саме гіперпосилання на сайт;
не відповідає принципу пропорційності, оскільки існують інші, не менш достовірні способи підтвердження якості та характеристик продукції.
Таким чином, дана вимога обмежує конкуренцію, порушує права учасників та може бути розцінена як така, що дискримінує потенційних постачальників.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, дозволивши учасникам надавати підтвердження характеристик товару через сертифікати якості, паспорти якості, технічні описи або іншу офіційну документацію, без обов’язкового надання посилання на сайт виробника чи дистриб’ютора.
У разі відсутності змін залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження відповідно до чинного законодавства.
Відповідь:
Замовником встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції гіперпосилання на товар на офіційному сайті виробника або дистриб’ютора виключно з міркувань забезпечення максимальної прозорості, достовірності та об’єктивності інформації про запропонований товар.
Зазначене посилання дозволяє Замовнику:
• Візуально перевірити зовнішній вигляд запропонованого товару (кольори, дизайн, фасон, форма, конструктивні елементи);
• Оцінити відповідність технічним характеристикам, визначеним у тендерній документації, через відкриті джерела інформації;
• Уникнути маніпуляцій з технічною документацією, яка не завжди містить фото- і відеоматеріали, а іноді формується учасником або імпортером у довільний спосіб.
Надання такого посилання не виключає можливість подання інших документів на підтвердження якості продукції (паспортів, сертифікатів тощо), а є додатковим інструментом верифікації реальної наявності товару на ринку, а також достовірності його опису.
Вимога не є дискримінаційною, оскільки:
• Не обмежує коло учасників, а встановлює єдиний для всіх підхід до подання інформації;
• Не вимагає виключно надання інформації з сайту виробника – достатньо надати посилання також на сайт офіційного дистриб’ютора, що значно розширює можливості підтвердження;
• Погоджується з практикою оскаржень АМКУ, де було зазначено, що замовник має право вимагати документи, які унеможливлюють підміну товару або маніпуляції з його візуальним чи функціональним виглядом .
З огляду на викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації щодо зазначеного питання.
Дата відповіді:
19.05.2025 19:03
Відповідь надана
щодо підтвердження відкриття рахунків
Номер:
9a0c8a8db9f642a88cf65311bd6885f6
Дата опублікування:
15.05.2025 13:25
Опис:
шановний Замовник! чи буде вважатись відповідністю до умов п.5.12. замість довідки ПДС надання учасником Витягу з електронного кабінету платника податків щодо наявності відкритих рахунків?
Відповідь:
Добрий день. В ТД будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2025 11:01
Відповідь надана
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
8894e4d37d1349cd9fe83d9d0f61adc8
Дата опублікування:
13.05.2025 16:54
Опис:
У тендерній документації Замовником передбачено вимогу:
«Також надати посилання на сайт виробника, або представника виробника на товар, що запропонований учасником».
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам публічних закупівель, встановленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципам недискримінації учасників, прозорості, та пропорційності.
Ця вимога штучно обмежує коло потенційних учасників, оскільки:
не всі виробники мають офіційні сайти або представництва в Україні;
багато дистриб’юторів і постачальників можуть реалізовувати якісну продукцію, але не мають можливості надати посилання саме на офіційний сайт виробника чи його представника;
достовірність та автентичність товару може бути підтверджена іншими способами, зокрема технічною документацією, сертифікатами, інструкціями, офіційними каталогами тощо.
Окрім того, зазначена вимога не є об'єктивно необхідною для підтвердження якості чи відповідності товару, а отже є непропорційною меті закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання посилання саме на сайт виробника або його представника, як таку, що порушує норми чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня. Замовнику для підтвердження харктеристики товару, необхідне посилання на сайт виробників, дистриб'ютерів, щоб переконатися в достовірності запропонованої продукції до поставки товару
Дата відповіді:
16.05.2025 11:03
Відповідь надана
Додаток 5
Номер:
9a82e94f34d84eac9cdd2b860ac34888
Дата опублікування:
13.05.2025 16:47
Опис:
Добрий день! У Додатку 5 немає де заповнити суму без ПДВ, форма розрахована тільки на поатників ПДВ або не коректно складена, бо у цінах є можливість обрати ціна з/без пдв, а загальну суму неможливо.
Відповідь:
Добрий день. У додатку 5 зазначається: *у разі якщо учасник процедури закупівлі не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, то такий розрахунок подається без урахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку;
Дата відповіді:
16.05.2025 11:04
Відповідь надана
Невідповідність в документах
Номер:
333ae1190028406b96cf1196f2960e26
Дата опублікування:
13.05.2025 16:36
Опис:
Добрий день! У вас у вимогах до документів зазначено "Учасник повинен надати у складі пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття, дозволені в використанні дітям, видані виробнику або офіційному представнику виробника з зазначенням виробника.", але у виснавках НЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ "дозволені в використанні дітям", бо це не той орган. Такая інформація зазначається у документах виробника, а саме сертифікаті/декларації відповідності та у документах підтверджуючих ТУ або ДСТУ, але не у Висновках! Висновки підтверджують відповідність вимогах діючого санітарного законодавства, а не дозвіл використання дітям. Просимо внести зміни та прибрати цю вимогу із пункта 4.1, підпункта 2 про дозвіл в використанні дітям!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за звернення, ваше питання буде розглянуто більш детально
Дата відповіді:
16.05.2025 11:06
Відповідь надана
вимога щодо п. 5.12 додатку 1
Номер:
26099d9d0e134c82acc5dc4d628d27fc
Дата опублікування:
13.05.2025 12:33
Опис:
Шановний Замовник! умова п. 5.12 додатку 1 "Довідка (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не більше місячної давнини до дати оприлюднення даної закупівлі" є незаконною та дискримінаційною для учасників, оскільки податкова служба надає таку довідку протягом 30 днів і учасник може не встигнути взяти таку довідку. Також податкова служба не є першоджерелом такої інформації, оскільки першоджерелом є банк, у якому відкритий рахунок. Таким чином, учасник міг би надати довідку про відкриття рахунку, видану саме банком, який є першоджерелом такої інформації. Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни у ТД та вилучити вказану вище умову.
Відповідь:
Добрий день. До ТД будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2025 11:07