-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги пов’язані з утилізацією непридатних до використання фармацевтичних препаратів та медичних відходів
Завершена
122 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 613.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 613.50 UAH
Період уточнення:
08.05.2025 09:45 - 18.05.2025 00:00
Відповідь надана
щодо висновку
Номер:
8a785069e5de449688944109947703b2
Дата опублікування:
12.05.2025 22:02
Опис:
Відповідно до п.2.7. Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
По-перше, даний Висновок з оцінки впливу на довкілля видається одноразово.
Також відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Нам зокрема було видано еколого-експертну оцінку аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року, тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана нам еколого-експертна оцінка є чинною. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами щодо відходів, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278. Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додаток 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою «Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами щодо відходів, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»» або «висновок державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).». Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами.
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами Учасником щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» або висновок державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників. Аналогічні висновки зокрема містяться в рішеннях АМКУ № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024, № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Ісо
Номер:
491ad02e96b0496985c4b6a42baab547
Дата опублікування:
12.05.2025 22:02
Опис:
Відповідно до п.2.1, 2.2, 2.3. Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
2.1. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено);
2.2. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
2.3 Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці».
Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015, ISO 14001:2015 IDT, ISO 45001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У нас наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Разом з цим, маючи еквівалентні сертифікат ми позбавлені права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015
Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішеннями АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Атестат виробництва
Номер:
36060b7aaff04028bee436f74dd5e22a
Дата опублікування:
12.05.2025 22:02
Опис:
Відповідно до п.1.5. Додатку 2 до тендерної документації вимагається копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»).
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», а також ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища» не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення.
Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення».
За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»).
Ми маємо власний атестат виробництва.
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку).
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278, не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Дискримінаційність такої вимоги додатково підтверджується рішеннями АМКУ №15169-р/пк-пз від 11.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Дозвіл
Номер:
e122b785554a4baf816939077d09ce66
Дата опублікування:
12.05.2025 22:01
Опис:
Відповідно до п.1.5. Додатку 2 до тендерної документації вимагається копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить інформацію щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/
У нас наявний еквівалентний документ, який має статус дозволу – Декларація, яка містить Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Зазначаємо, що Декларація формується автоматично, а суб’єкти господарювання не мають змоги впливати на зміст такої Декларації, як і на зміст інформації, що відображена у вищезазначеному реєстрі дозволів та ліцензій. Оскільки у зазначеній декларації не міститься деталізації щодо конкретних кодів або видів відходів, що свідчить про відсутність вимоги щодо зазначення таких кодів або видів відходів у Декларації.
Крім цього, лист Міндовкілля №36/36-02/69-25 від 12.03.2025 року, який був наданий на наш запит, чітко свідчить про те, що суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами можуть здійснювати свою діяльність на підстав Декларації, а у змісті Декларації не відображаються коди чи види небезпечних відходів і зміст Декларації є встановленої форми.
З огляду на це, у даному пункті потрібно було б передбачити, що при наданні іншого документу, який має статус дозволу, у такому документі конкретний вид та код відходів відповідно до Національного переліку відходів повинні бути наявні в дозволі, якщо така наявність передбачена чинним законодавством або формою документу.
Крім цього, відповідно до п.3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності.
Тобто відповідно до статті 30 Закону України "Про управління відходами" та Постанови КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з оброблення відходів, зобов’язані отримати відповідний дозвіл до початку своєї діяльності. Однак, здійснення господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами як ліцензійної діяльності без ліцензії неможливе. Таким чином, отримання ліцензії є фактичним початком діяльності підприємства у сфері управління небезпечними відходами.
Відповідно до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 та постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
Таким чином, на даний час суб’єкти господарювання мають змогу вести свою діяльність як на підставі Декларації, так і на і підставі Дозволу.
З огляду на вищезазначене, просимо внести відповідні зміни в умови ТД.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Щодо ліцензії
Номер:
916d0a32ea9d435fbd525145acdc0028
Дата опублікування:
12.05.2025 22:01
Опис:
Відповідно до п.1.3. Додатку 2 тендерної документації вимагається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
У нас наявний витяг про видачу ліцензії Державною службою України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Разом з цим, умови тендерної документації вимагають, щоб у складі тендерної пропозиції була надана сама ліцензія, що унеможливлює надання витягу про видачу ліцензії.
Таким чином, Замовник унеможливлює надання учасником витягу про видачу ліцензії, що є аналогічним документом до ліцензії і також засвідчує право на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, але не тотожним.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Учасників на участь в Процедурі закупівлі.
Для усунення дискримінаційності вимоги Замовник повинен був би викласти цей пункт наступним чином: Копія ліцензії/витягу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг що є предметом закупівлі.
Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Підтвердження техічної документації виробника
Номер:
94d97bab0bc441c9afa4660962ab4e82
Дата опублікування:
12.05.2025 22:00
Опис:
Відповідно до п.6 розділу ІІІ 1. учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2. (Учасник надає документи, які вимагаються замовником у Додатку № 2. Учасник заповнює таблицю «Технічна специфікація» з обов’язковим заповненням та внесенням інформації в стовпчик «Відповідність (так/ні) з обов’язковим посиланням на сторінку з технічної документації виробника».)
Разом з цим необґрунтованим є зазначення стосовно того, що технічні характеристики повинні підтверджуватися обов’язковим посиланням на сторінку з технічної документації виробника. Оскільки закуповуються послуги, а не товар. Тому стосовно послуг такі поняття як технічна документація та виробник відсутні. Крім цього, така вимога суперечить вимогам додатку 3 до тендерної документації стосовно підтвердження відповідності технічним характеристикам, де зазначено «Учасник заповнює таблицю «Технічна специфікація» з обов’язковим внесенням інформації в стовпчик «Відповідність (так/ні)».
Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Щодо ISO
Номер:
ae9a85c581d64e92a77ecba59263cacf
Дата опублікування:
12.05.2025 18:08
Опис:
Шановний, Замовник, наша компанія має сертифікати:
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимог та настанови щодо застосування»;
-ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»;
- ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
В свою чергу в тендерній документації передбачено необхідність надання:
2.1. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено);
2.2. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
2.3 Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці».
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання еквівалентів ISO.
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33
Відповідь надана
Щодо дозволу
Номер:
2c8cb253bdac43d6b8a7004e70018467
Дата опублікування:
12.05.2025 18:06
Опис:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, в умовах воєнного стану, який діє на підставі Указу президента України №64/2022 року від 24.02.2022 року, зі змінами, задля можливості здійснювати господарську діяльність, суб’єкти господарювання можуть здійснювати операції з оброблення відходів на підставі декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Тому, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, та викласти абз, щодо дозвільних документів в наступній редакції:
« Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус) відповідно до Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1328, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі або декларацію про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відході»
Відповідь:
Шановний ! Встановлення в тендерній документації вимог до надання окремих документальних підтверджень наявності у Учасників необхідних дозвільних документів, підтвердження технічних можливостей до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, здійснено виключно з метою дотримання принципів проведення процедури визначеною Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» та інших нормативних документів, що регламентують питання поводження з небезпечними відходами. Вказані дії ДУ ТМО, як замовника в даному випадку в жодному разу не містили, не містять і не можуть містити дискримінаційних принципів.
З метою недопущення у створенні в Учасників підстав для трактування окремих вимог у тендерній документації, як дискримінаційних, ДУ ТМО враховані та будуть внесені відповідні уточнення (зміни) до Тендерної документації за закупівлею UA-2025-05-08-001372-a.
Дата відповіді:
13.05.2025 11:33