• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» «або еквівалент»

Завершена

443 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 430.00 UAH
Період уточнення: 06.05.2025 11:26 - 30.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією

Номер: 8b57c43c6e2e43e2945c7f9d83471049
Дата опублікування: 07.05.2025 12:01
Опис: Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю, код ДК 021:2015 «35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту»» Засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» (або еквівалент)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004782-a, передбачено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно з цим пунктом додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.» Листом Національного агентства з акредитації України повідомлено, що НААУ не здійснює атестацію лабораторій відповідно до вимог ДСТУ 10012:2005. Така вимога є дискримінаційною щодо інших учасників процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників. Статтею 3 вказаного закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частина 4 ст. 22 закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що Додатком 2 до Тендерної документації встановлена вимога: Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно з цим пунктом додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. Отже, протокол випробувань може бути виданий або акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. Звертаємо увагу, що умовами Тендерної документації не вимагається надання протоколу випробувань виданого саме акредитованою НААУ лабораторією за ДСТУ 10012:2005. З огляду на викладене, Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства з дотриманням всіх принципів закріплених в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Дата відповіді: 07.05.2025 14:14
Відповідь надана

Просимо виключити вимогу щодо надання протоколу випробувань виданого акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.

Номер: c4ba2809c54a46b8ae042e03595d98cf
Дата опублікування: 06.05.2025 15:40
Опис: Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю, код ДК 021:2015 «35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту»» Засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» (або еквівалент)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004782-a, передбачено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно з цим пунктом додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.» Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням чинного законодавства в цілому. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, замовник зобов’язаний вживати вираз «або еквівалент». У разі якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати, то вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Отже, наведені вище умови тендерної документації обмежують коло суб’єктів лише тими, які на момент подачі тендерних пропозицій вже мають протоколи випробувань або мають змогу отримати їх в зазначений Замовником проміжок часу. Така вимога є дискримінаційною щодо інших учасників процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників. Крім того, просимо взяти до уваги, що учасник не зобов’язаний мати в наявності готовий товар на етапі подання пропозицій. А відповідно за таких умов і не має змоги провести їх випробування. Статтею 3 вказаного закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частина 4 ст. 22 закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись вище викладеним, зважаючи на те, що строк отримання протоколу випробувань перевищує кінцевий строк подання пропозицій, а для оцінки відповідності пропозицій вимогам тендерної документації достатньою є інформація згідно технічного паспорту наданого учасником, просимо виключити вимогу щодо надання протоколу випробувань виданого акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. На підтвердження додаємо лист Національного агентства з акредитації України.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що придбання Замовником даного виду є необхідним, оскільки існує потреба в укомплектуванні, забезпеченні матеріально-технічної бази військової частини для виконання службових (бойових) завдань, товар даного виду за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам військових формувань. Тому, для максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду товару. Однак, задля дотримання чинного законодавства, Замовником передбачена можливість пропонувати Учасникам еквіваленти, які мають за своїми властивостями повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками, або бути з кращими характеристиками. Саме з метою підтвердження характеристик товару Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником, який пропонує еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, протоколу випробувань виданого акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. Також звертаємо увагу, що відповідно до умов оголошення закупівлі строк поставки товарів встановлений до 30 травня 2025р. З огляду на викладене, Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства з дотриманням всіх принципів закріплених в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Дата відповіді: 07.05.2025 09:49