• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи пожежної безпеки (внутрішній протипожежний водопровід та автоматизація) адміністративної будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 134»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Торги відмінено

1 901 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 507.50 UAH
Період уточнення: 02.05.2025 14:17 - 06.06.2025 00:00
Відповідь надана

щодо надання кошторисних розрахунків

Номер: a305d5af6e33405da117e390dbdf6689
Дата опублікування: 03.06.2025 18:50
Опис: Згідно вимог Додатку 9 до ТД Вами встановлено наступну вимогу: "Учасники у складі пропозиції надають договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 або 31 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та обов’язково включають кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунок відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» та згідно графіку виконання робіт." Тобто, у складі пропозиції від учасника ви вимагаєте надати лише договірну ціну. Вважаємо, що дана вимога є некоректною, крім договірної ціни доцільно вимагати від учасників надання також локальних кошторисів, відомості ресурсів до локальних кошторисів, зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складених згідно технічного завдання Додатку 3 до ТД. Адже договірна ціна не містить найменування робіт і витрат, кількості, вартості і тд. Надання у складі пропозиції учасником виключно договірної ціни не дасть змоги перевірити весь обєм робіт та матеріалів згідно технічного завдання
Відповідь: Учасники у складі пропозиції надають договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 або 31 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та обов’язково включають кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунок відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» та згідно графіку виконання робіт.
Дата відповіді: 06.06.2025 14:58
Відповідь надана

Зміни до тендерної документації

Номер: f3d553157b6d49f4907a06d2d5eb5de8
Дата опублікування: 03.06.2025 15:02
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Відповідно до переліку змін до тендерної документації (файл «Докладно про зміни.docx») в Додатку № 9 до тендерної документації вимагається надати: «Учасники у складі пропозиції надають договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 або 31 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та обов’язково включають кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунок відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» та згідно графіку виконання робіт.». Але при цьому в тексті самої тендерної документації (файл «16Т ТД зміни.docx») в Додатку № 9 до тендерної документації дана вимога відсутня. Просимо внести зміни до тендерної документації та додати дану вимогу в текст тендерної документації. Дякуємо!!!
Відповідь: Внесено зміни
Дата відповіді: 04.06.2025 15:38
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: 1729fd81c15446518755fa0517787af9
Дата опублікування: 15.05.2025 15:33
Опис: Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Вимога тендерної документації щодо надання відгуку з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є для нас дискримінаційною у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, а також такою, що порушує норми статті 16 Закону. Отримати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є доволі складним процесом, оскільки в замовника може бути зміна керівництва і новий керівник не зможе підтвердити виконання робіт за договором, або замовник може знаходитись на стадії ліквідації чи банкрутства. Крім того, ні Законом, ні Особливостями не встановлено вимог чи обмежень щодо дати або періоду надання відгуку до аналогічного договору. Таким чином, дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та незаконною, оскільки нормами чинного законодавства не передбачені вимоги до дати надання відгуку до аналогічного договору.
Відповідь: Подано скаргу до АМКУ
Дата відповіді: 16.05.2025 15:11
Відповідь надана

щодо локалізації товарів

Номер: 791389ea76aa447e81159530b301c7ff
Дата опублікування: 15.05.2025 13:34
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, в технічному завданні Додатку 3 до тендерної документації здійснюється монтаж насосної станції ВПВ у комплекті Q=18 м3/год, Н=43,3 м, N=4 кВт Ebara в кількості 1 шт. та насосу дренажного Q=12 м3/год, Н=13 м, N=1,1 кВт DELTA 10-10-1.1 в кількості 1 шт. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених пунктом 6-1. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. В тендерній документації не зазначено інформацію щодо локалізації товарів. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити локалізацію товарів у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідь: Наявна скарга до АМКУ
Дата відповіді: 16.05.2025 15:10
Відповідь надана

виробник обладнання

Номер: 681d9b0f05c94b799041ec9b8d4d225b
Дата опублікування: 09.05.2025 14:36
Опис: Прохання надати виробників Насосної станція пожежогасіння. Ця інформацію необхідна для коректного розрахунку вартості пропозиції
Відповідь: Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом.
Дата відповіді: 12.05.2025 16:42
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: f0245d70ded647538b568b2279eea373
Дата опублікування: 09.05.2025 14:35
Опис: Згідно умов ТД Учасник повинен надати: «Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.». Вважаємо, що надання відгуку виданого не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, є дискримінаційною. Прохання видалити вимогу.
Відповідь: Вимагається для відображення інформації в реальному часі.
Дата відповіді: 12.05.2025 16:44
Відповідь надана

обстеження об’єкту

Номер: ff800fb89c584cc2b8ba8fe2d433c6b5
Дата опублікування: 09.05.2025 14:35
Опис: Шановний Замовник. Згідно умов тендерної документації Учасник повинен: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника». Звертаємо Вашу увагу, що обстеження об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту та ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією. За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише довідку обстеження об’єкту, а також надасть можливість обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією, та які зможуть надати такий акт огляду в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Крім того, встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єктів з підписанням у Замовника актів огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 06.09.2022 №5702. Прохання видалити дискримінаційні вимогу.
Відповідь: Вимагається для відображення інформації в реальному часі.
Дата відповіді: 12.05.2025 16:45
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: df8ac74541ed4e6f9995a4d82bf296a8
Дата опублікування: 05.05.2025 09:50
Опис: Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Звертаємо увагу на те,що вимога про надання листа-відгуку, який повинен бути датований не раніше оголошення про проведення закупівлі в системі prozorro.gov.ua, є дискримінаційною та такою, що не відповідає статті 16 Закону та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі .
Відповідь: Вимога підтверджує що у Замовника відсутні зауваження щодо виконання робіт договору в реальному часі .
Дата відповіді: 08.05.2025 16:27