• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Завершена

5 147 030.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 470.00 UAH
Період уточнення: 02.05.2025 13:48 - 16.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимірювач міцності буд. матеріалів

Номер: 1f28d343b2cb4c71bf58f62b9a5273f6
Дата опублікування: 05.05.2025 10:41
Опис: Шановний Замовнику, у вашому розумінні, чи є такий інструмент як «молоток Шмідта» вимірювачем міцності будівельних матеріалів? Питаємо з метою недопущення невідповідностей та різнотлумачень.
Відповідь: Так, «молоток Шмідта» є вимірювачем міцності будівельних матеріалів.
Дата відповіді: 08.05.2025 16:06
Відповідь надана

Нівелір

Номер: 93023b9663644810acc82287b36ceb69
Дата опублікування: 05.05.2025 10:33
Опис: Шановний Замовнику, просимо пояснити наступне: з якою метою встановлено наявність у учасника нівеліру, але при цьому не вимагається наявність сертифікованого інженера-геодезиста?
Відповідь: Наявність нівеліру у учасників вимагається для здійснення перевірки відповідності висотних відміток вимогам проєктної документації. Виконання цих робіт не потребує наявності сертифікованого інженера-геодезиста.
Дата відповіді: 08.05.2025 16:06
Відповідь надана

Лист-відгкук

Номер: 52f3cd4dd3154b0383c9d8616f90eed4
Дата опублікування: 05.05.2025 10:31
Опис: Добрий день, просимо пояснити на якій підставі у п.1.2.3. Додатку 1 встановлено надання лист-відгуку, дата якого повинна бути не раніше ніж за 5 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій? При цьому тендерною документацією не встановлено конкретні роки підписання/виконання договору, щоб він вважався «аналогічним». Тобто, «аналогічним» є виконаний договір і 5-ти, і 10-ти річної давнини, але при цьому лист-відгук має бути за 2025 рік… Зазвичай, всі підрядники отримують лист-відгук від замовників після виконання договору та введення об’єкта в експлуатацію. На наш погляд, ця вимога має дискримінаційний характер та покладає на потенційних учасників виконання необгрунтованих зусиль на отримання лист-відгуків від контрагентів в конкретні дати. А якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено, то учасник має отримати знову той самий лист-відгук, але від іншої дати? Ця вимога (в контексті дати відгуку) аж ніяк не забезпечує якість виконання робіт, дотримання зобов’язань тощо. Просимо надати роз’яснення або внести зміни до тендерної документації та прибрати цю вимогу в контексті дати лист-відгуку.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення потреб держави та територіальних громад. Відповідно до цього Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з частиною другою статті 16 Закону, замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: • наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; • наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); • наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Слід зазначити, що тендерна документація може містити як усі зазначені критерії, так і один або декілька з них. При цьому зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник підтверджує свою відповідність встановленим критеріям, замовник визначає самостійно – з урахуванням специфіки предмета закупівлі, статті 5 Закону та принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, законодавством не передбачено вичерпного переліку документів для підтвердження відповідності вимогам статті 16 Закону. Відповідно, замовник має право самостійно визначити перелік таких документів, дотримуючись вимог чинного законодавства. У нашому випадку, замовник самостійно визначив перелік документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам предмета закупівлі. Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 08.05.2025 16:05
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 972f0d7c1e4542e1841c87fe42ad7d00
Дата опублікування: 05.05.2025 10:04
Опис: Шановний Замовнику, добрий день! Ми, як потенційні учасники закупівлі, хочемо отримати роз’яснення щодо п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), а саме: як розуміти вимогу, встановлену у цьому пункті, що фактичне виконання кожного з наданих аналогічних договорів повинно складати не менше ніж 15 % від суми очікуваної вартості (далі – ОВ) даної закупівлі, але при цьому договори повинні бути виконані в повному обсязі? Окрім того, п.1.2.5. додатку 1 до ТД вимагається надання сертифікату про прийняття об’єкту в експлуатацію. А якщо договір виконаний повністю або на 15% від суми ОВ (не зрозуміло які саме договори вимагаються…), але об’єкт будівництва в експлуатацію не прийнятий через незалежні від технагляду обставини, то такий договір вважається «аналогічним» у розумінні вашої закупівлі? До речі, доступ до ЄДЕСБ, за допомогою якого можна ознайомитись з прийнятими в експлуатацію об'єктами, є вільним та безоплатним, таким чином вбачається порушення ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо надати роз'яснення на висунуті нами запитання або внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за проявлений інтерес до участі в закупівлі та Ваше звернення щодо положень тендерної документації. Щодо Вашого запиту, повідомляємо наступне. Щодо надання аналогічних договорів: замовником встановлена ця вимога з метою підтвердження наявності в учасника належного досвіду виконання аналогічних робіт відповідного масштабу. При цьому термін «виконання договору в повному обсязі» слід розуміти як завершення всіх зобов’язань за договором, передбачених його предметом, а саме виконання робіт зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту по об’єктах цивільного будівництва та/або по об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо) за класом наслідків не нижче СС2. Аналогічний договір не може бути виконаний повністю АБО на 15% від суми очікуваної вартості. Аналогічні договори повинні бути виконані повністю ТА сума фактичного виконання кожного договору повинно складати не менше ніж 15% від суми очікуваної вартості ДАНОЇ закупівлі. Щодо ЄДЕСБ: повідомляємо, що надання довідок або сертифікатів, які підтверджують введення об’єкта в експлуатацію, є стандартною та розповсюдженою практикою серед учасників, та не суперечить ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не створює дискримінаційних умов, а лише забезпечує належну перевірку інформації, поданої учасником, на відповідність умовам закупівлі. Щодо надання сертифіката про прийняття об’єкта в експлуатацію: звертаємо увагу, що такий документ необхідний виключно у разі, якщо його наявність є обов’язковою для об’єкта згідно чинного законодавства та підтверджує факт завершення будівництва як завершального етапу надання послуг з технічного нагляду. Якщо з об’єктивних причин, не залежних від виконавця технагляду, об’єкт не введений в експлуатацію, такий договір не може розглядатись як повністю виконаний у межах вимог цієї закупівлі. Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 08.05.2025 16:05