• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Завершена

5 147 030.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 470.00 UAH
Номер: 4c36b277f16246e99123bbc5811a450a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-30-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.05.2025 16:39 - 21.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2025 №84-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року №003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.05.2025 №84-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-05-02-008310-a, 02.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.l.sosliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.05.2025 № 117), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЄГОРКІНА МАКСИМА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі – ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.05.2025 10:29, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2025 № 147, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.05.2025 № ТН/НБ-ДЛ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 27.05.2025 №1 та пояснення Замовника, отримані 06.06.2025, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпунктів 1.1.1., 1.1.2. Додатку № 1 тендерної документації Замовником установлено вимоги щодо надання учасником оригіналу довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази учасника. Водночас, до довідки необхідно обов’язково включити наступні обладнання/ машини/механізми/техніку тощо, зокрема: комп’ютер (ноутбук) – не менше 3 одиниць. Крім того, підпунктом 1.1.3. Додатку № 1 тендерної документації визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання/машин/механізмів/техніки тощо, що відображені учасником в довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт/надання послуг тощо, документально підтверджуються чинними договорами оренди/лізингу/ виконання робіт/надання послуг тощо (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). Однак, учасник ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав оригінал довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16.05.2025 № 16/05-1 (файл «Матеріально-технічна база.pdf» від 17.05.2025), а також договір оренди обладнання від 14.05.2025 № 17 (файл «Договір оренди мат.техн.бази.PDF»), в яких зазначив наявність лише одного ноутбуку HP Pavilion x360. Отже, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» не підтвердив наявність комп’ютерів (ноутбуків) у кількості не менше 3 одиниць, чим порушив вимоги підпункту 1.1.2. Додатку № 1 тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного, Замовник повідомив, що «Замовником було проаналізовано тендерну пропозицію учасника ФОП «Єгоркін Максим Володимирович» (далі – учасник), яка визнана найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Але в повідомленні помилково не враховано невідповідність стосовно наявності комп’ютера (ноутбук) – не менше 3 одиниць (пункт 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації), а в договорі оренди обладнання від 14.05.2025 №14 передбачено лише один ноутбук HP Pavilion x360…». Отже, надане Замовником пояснення не спростовує виявленого порушення. Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 Замовник під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ», не врахував вказану невідповідність та, тим самим, не надав можливість цьому учаснику її усунути.
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:48 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності та в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту: 16.06.2025 14:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 20.06.2025 10:42

Запити/Пояснення