-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Завершена
5 147 030.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 470.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 470.00 UAH
Номер:
4c36b277f16246e99123bbc5811a450a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 16:39 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2025 №84-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-05-02-008310-a, 02.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.05.2025 № 117), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЄГОРКІНА МАКСИМА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі – ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.05.2025 10:29, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2025 № 147, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.05.2025 № ТН/НБ-ДЛ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 27.05.2025 №1 та пояснення Замовника, отримані 06.06.2025, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпунктів 1.1.1., 1.1.2. Додатку № 1 тендерної документації Замовником установлено вимоги щодо надання учасником оригіналу довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази учасника. Водночас, до довідки необхідно обов’язково включити наступні обладнання/ машини/механізми/техніку тощо, зокрема: комп’ютер (ноутбук) – не менше 3 одиниць.
Крім того, підпунктом 1.1.3. Додатку № 1 тендерної документації визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання/машин/механізмів/техніки тощо, що відображені учасником в довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт/надання послуг тощо, документально підтверджуються чинними договорами оренди/лізингу/ виконання робіт/надання послуг тощо (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством).
Однак, учасник ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав оригінал довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16.05.2025 № 16/05-1 (файл «Матеріально-технічна база.pdf» від 17.05.2025), а також договір оренди обладнання від 14.05.2025 № 17 (файл «Договір оренди мат.техн.бази.PDF»), в яких зазначив наявність лише одного ноутбуку HP Pavilion x360.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ» не підтвердив наявність комп’ютерів (ноутбуків) у кількості не менше 3 одиниць, чим порушив вимоги підпункту 1.1.2. Додатку № 1 тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного, Замовник повідомив, що «Замовником було проаналізовано тендерну пропозицію учасника ФОП «Єгоркін Максим Володимирович» (далі – учасник), яка визнана найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Але в повідомленні помилково не враховано невідповідність стосовно наявності комп’ютера (ноутбук) – не менше 3 одиниць (пункт 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації), а в договорі оренди обладнання від 14.05.2025 №14 передбачено лише один ноутбук HP Pavilion x360…».
Отже, надане Замовником пояснення не спростовує виявленого порушення.
Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 Замовник під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ», не врахував вказану невідповідність та, тим самим, не надав можливість цьому учаснику її усунути.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:48 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності та в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту:
16.06.2025 14:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
20.06.2025 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
9254384cfe49414485191ea66fb30c21
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-02-008310-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Просимо пояснити, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Просимо надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
5. Яким чином учасником ФОП «Єгоркін Максим Володимирович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно наявності комп’ютера (ноутбук) – не менше 3 одиниць (пункт 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації), оскільки договором оренди обладнання від 14.05.2025 №14 передбачено лише один ноутбук HP Pavilion x360?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3d27a90576b44d38d79c5a79049fed6
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-05-30-000070
Дата опублікування:
06.06.2025 15:25
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України управління Північного офісу у Вінницькій області про надання пояснень від 2025-06-03 16:39:00, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-05-30-000070, опублікованого від 30 травня 2025 16:39, стосовно закупівлі робіт зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-02-008310-a (далі – Закупівля).
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 5147030,40 грн ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
3. На теперішній час до ДП «МДЗО» не доведено, що фінансування даної Закупівлі здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Для фінансування робіт по об’єкту: «Нове будівництво корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР з протирадіаційним укриттям за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/вулиця Дніпровська/вулиця Олександрівська, 70/21/47» у 2025 році, ДП «МДЗО, як одержувачу коштів (в рамках виконання заходів Регіональної програми будівництва, реконструкції, модернізації об’єктів інфраструктури, соціально-культурного та екологічного призначення по Запорізькій області на період до 2025 року, затвердженої рішенням обласної ради від 18.03.2021 № 141, зі змінами та доповненнями) відповідно до розпоряджень голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації:
• від 05.02.2025 № 100 "Про перерозподіл видатків обласного бюджету";
• від 02.05.2025 № 500 " Про перерозподіл видатків обласного бюджету ";
були доведені кошти з місцевого (обласного) бюджету за КПКВК МБ 1212170 «Будівництво закладів охорони здоров’я».
5. Замовником було проаналізовано тендерну пропозицію учасника ФОП «Єгоркін Максим Володимирович» (далі – Учасник), яка визнана найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури Закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Але в повідомленні помилково не враховано невідповідність стосовно наявності комп’ютера (ноутбук) – не менше 3 одиниць (пункт 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації), а в договорі оренди обладнання від 14.05.2025 №14 передбачено лише один ноутбук HP Pavilion x360.
Згідно з аб. 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник звернувся до ПП "МОРЕНА СК" (ЄДРПОУ 43508227) з проханням надати інформацію щодо кількості наданих в оренду ноутбуків Учаснику.
ПП "МОРЕНА СК" підтвердило наявність у Учасника 4 ноутбуків. Три ноутбука надані в оренду за договором від 12.08.2024 №12, достовірність цього договору можна перевірити в тендерній пропозиції Учасника (файл: «3 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), поданої щодо закупівлі: Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії». Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-08-13-009262-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-13-009262-a). Та один ноутбук надано в оренду за договором від 14.05.2025 №14.
Отже, Учасника було визначено переможцем Закупівлі.
Додається:
1. Експертний звіт;
2. Технічне завдання;
3. Зведений кошторис;
4. Лист-звернення;
5. Лист-відповідь;
6. Договір від 12.08.2025 №12.