• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція комплексу будівель та споруд для створення відділення паліативної допомоги за адресою вул. Мушака, 54 у м.Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) CPV: 45454000-4 Restructuring work

Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією. Закупівля здійснюється для реалізації проекту Розвиток паліативної, геріатричної та лікувальної допомоги, а також підвищення якості медичних послуг онкохворим у лікарнях м. Львів, Тернопіль та Кросно PLUА.02.01.00-IP.01-0002/24-00 Закупівля здійснюється на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024 р. (далі – Угода), Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон) з урахування Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості).

Завершена

67 716 669.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338 583.35 UAH
Період уточнення: 01.05.2025 18:18 - 29.06.2025 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: 94e5c0e5717e44b3bde401e8e2980ccb
Дата опублікування: 27.06.2025 13:39
Опис: Шановний Замовнику! Згідно локального кошторису 02-01-011 на придбання устаткування кондиціонування передбачено наступні теплові насоси: GMV6 Тепловий насос (серія G) GMV-335WM/G-X та GMV6 Тепловий насос (серія G) GMV-504WM/G-X. Згідно локального кошторису 02-02-05 на придбання устаткування на електротехнічні рішення передбачено Дизель генератор 40кВА (30кВт), 400В, з АВР Згідно локального кошторису 02-02-010 на технологічне обладнання та меблі передбачено Дизель генератор Для коректного прорахунку договірної ціни просимо чітко вказати назву та більш детальні технічні характеристики вказаного обладнання згідно проекту .
Відповідь: Вітаємо. Технічна специфікація, згідно вимог Настанови з визначення вартості будівництва, повністю сформована з відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, які є частиною кошторисної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт. Замовник не має права додатково вказувати чи прибирати інформацію яка не вказана чи вказана в відомостях обсягів робіт та підсумковій відомості ресурсів. З повагою.
Дата відповіді: 30.06.2025 17:23
Відповідь надана

Питання до договірної ціни

Номер: 98524c3ee66a4594a7900e906477c130
Дата опублікування: 26.06.2025 13:15
Опис: Доброго дня, чи Учаснику потрібно в складі пропозиції надати Замовнику торгів договірну ціну; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат
Відповідь: Вітаємо. Тендерна документація не містить заборони надавати будь які документи в складі Тендерної пропозиції, у разі, якщо вимога щодо подання таких документів не міститься в складі Тендерної документації чи додатків до неї. Однак, відповідно до Розділу 3. Додатк №6 до Тендерної документації: Учасник-переможець до укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику торгів договірну ціну; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат. З повагою.
Дата відповіді: 27.06.2025 12:56
Відповідь надана

аналогічний досвід

Номер: f0fc74e7c01b4ee48e679f9b4ecb0343
Дата опублікування: 07.06.2025 15:01
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації передбачено, що аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (двосторонній або багатосторонній) на реконструкцію або капітальний ремонт приміщення/будинку/будівлі/споруди, незалежно від джерел фінансування. Повідомляємо, що у нашому досвіді наявний виконаний договір на нове будівництво, який за своїм обсягом, складністю, інженерно-будівельними характеристиками та технічним змістом є повністю співмірним із предметом даної закупівлі. З огляду на викладене, враховуючи, що технічне завдання до цієї закупівлі також включає роботи з нового будівництва, зокрема, укриття, просимо: надати роз’яснення, чи буде вважатися прийнятним подання як підтвердження аналогічного договору договору на нове будівництво, що супроводжується усіма підтверджувальними документами, передбаченими пунктами 3.3–3.5 тендерної документації (КБ-3, платіжні документи, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації).
Відповідь: Вітаємо. У відповідь на ваше звернення про надання пояснення повідомляємо про те, що чинне законодавство не містить визначення поняття аналогічний договір. Предметом даної закупівлі виступає саме реконструкція будівель та споруд. Згідно п. 3.2. Додатку №1 до Тендерної документації: Аналогічним договором є повністю виконаний договір, (двосторонній або декілька сторонній), на реконструкцію/капітальний ремонт приміщення/будинку/будівлі/споруди, незалежно від джерел фінансування. Відтак, замовником сформовано поняття аналогічного договору виходячи з предмету даної закупівлі та усталеної практики органів Державної аудиторської служби. Договір на нове будівництво не є аналогічним предмету даної закупівлі та згідно визначення поняття аналогічного договору Додатку №1 до Тендерної документації. З повагою.
Дата відповіді: 10.06.2025 13:54
Відповідь надана

Питання

Номер: 18b46d1d4d794932ab7765f1d3ca8d4e
Дата опублікування: 31.05.2025 12:07
Опис: Шановний Замовнику. В п. 1593 "На кожний 1 см зміни товщини шару до норм 27-22-1 виключати до товщини основи 26 см" - відноситься до асфальтування, а п. 1592 "Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см." Можливо в п. 1593 помилка і потрібно виправити на: "На кожний 1 см зміни товщини шару до норм 27-13-1 -27-13-3 виключати до товщини основи 26 см"
Відповідь: Вітаємо. У відповідь на ваше звернення повідомляємо про те, що технічна специфікація сформована з відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, які є частиною кошторисної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт. Замовник не має права на власний розсуд вносити зміни чи корективи до Технічної специфікації, адже у такому разі така специфікація не відповідатиме наявній кошторисній документації. З повагою.
Дата відповіді: 03.06.2025 11:14
Відповідь надана

Підтвердження кваліфікації

Номер: fb21bc9aee8e49e1b3dc90f48a49da44
Дата опублікування: 15.05.2025 11:09
Опис: Доброго дня! Чи буде вважатися для підтвердження кваліфікації : «Аналогічний договір повністю виконаний на будівництво чи ремонтно -реставраційні роботи будівлі?»
Відповідь: Вітаємо. У відповідь на ваше звернення про надання пояснення повідомляємо про те, що чинне законодавство не містить визначення поняття аналогічний договір. Відтак, замовником сформовано поняття аналогічного договору виходячи з предмету даної закупівлі, усталеної практики контролюючих органів та визначення терміну роботи встановленого ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі". Відтак, згідно. п. 3.2. Додатку №1 до Тендерної документації (Закупівельної документації) визначено про те, що Аналогічним договором є повністю виконаний договір, (двосторонній або декілька сторонній), на реконструкцію/капітальний ремонт приміщення/будинку/будівлі/споруди, незалежно від джерел фінансування. З повагою.
Дата відповіді: 16.05.2025 13:53
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: ed37bab9caa04efd998a6278e323e7fa
Дата опублікування: 02.05.2025 23:17
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерній документації, а саме в пункті 3.5 Критерію 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ/ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», міститься вимога щодо надання сертифіката, що підтверджує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації (надалі – «Сертифікат»), як доказу виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є дискримінаційною, надмірною та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема частині 3 статті 5, згідно з якою: «Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників закупівель. Тендерна документація не повинна містити умов, що обмежують конкуренцію». Вимога про надання Сертифіката також порушує принципи пропорційності та об’єктивної необхідності вимог, передбачені частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримання такого Сертифіката є обов’язком замовника будівництва, а не підрядної організації. Підрядник не має повноважень ані ініціювати, ані завершити процедуру прийняття об’єкта в експлуатацію, а несе відповідальність лише за якісне виконання робіт згідно з договором та проектною документацією. Відповідно, учасник закупівлі не може відповідати за наявність чи відсутність Сертифіката у замовника будівництва, а тим більше – додавати його у складі своєї тендерної пропозиції. Вимога надання у складі тендерної пропозиції Сертифіката ставить учасників у залежність від дій третіх осіб. Додатково, надання такого Сертифіката взагалі не є законодавчо передбаченим способом підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Вимога підтверджується достатнім пакетом документів – договором, формами КБ-3, та платіжними документами. У своїх численних рішеннях Антимонопольний комітет України неодноразово зазначав, що вимога до учасника про надання документів, які: оформляються іншими особами; залежать від дій третіх сторін (інших замовників, органів нагляду, технічного контролю тощо); не видаються безпосередньо підряднику – є дискримінаційною (рішення АМКУ № 1060-р/пк-пз від 23.06.2021, № 1524-р/пк-пз від 04.09.2020 тощо). У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації шляхом повного виключення вимоги про надання Сертифіката. Наявність такої вимоги порушує принципи добросовісної конкуренції, дискримінує учасників та суперечить нормам чинного законодавства України. У разі відмови залишаємо за собою право звернутися до АМКУ зі скаргою згідно зі статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати обґрунтовану відповідь по суті. Дякуємо за розгляд.
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо про те, що по даному предмету закупівлі «Реконструкція комплексу будівель та споруд для створення відділення паліативної допомоги за адресою вул. Мушака, 54 у м.Львові» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) CPV: 45454000-4 Restructuring work - Клас наслідків об’єкта будівництва – СС2. Згідно із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (ст. 39-1), введення об’єкта в експлуатацію без відповідного дозволу передбачає адміністративну відповідальність. Таке порушення кваліфікується за статтею 96 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Процедура видачі сертифікату регулюється Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011). Сертифікат засвідчує факт завершення реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта та його готовність до подальшої експлуатації. Згідно абз 2 п.3 ПОРЯДКУ прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Згідно п. 15. ПОРЯДКУ прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 Реєстрація декларації або видача сертифіката здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”) з дотриманням вимог Законів України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та “Про адміністративні послуги”. Доступ до даних Реєстру будівельної діяльності здійснюється безоплатно через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Відкритий доступ у режимі реального часу користувачів до інформації, що міститься в Реєстрі будівельної діяльності, здійснюється безоплатно. https://e-construction.gov.ua/ Однією з підстав для відмови у видачі сертифіката є: невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм. Згідно ст . 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та відсутні обмеження щодо переліку документів які замовник може прописувати в умовах документації на підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію. Відтак, дана вимога, як і будь яка інша з п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації замовником встановлена в тому числі згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 та. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою.
Дата відповіді: 05.05.2025 13:07