-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення обов'язкових профілактичних медичних та психіатричних оглядів працівників Розсошанської сільської ради
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та мають відношення до неї і складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
30.04.2025 15:02 - 05.05.2025 00:00
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
7bf0c8577983445ebd67fa5b01982e0d
Дата опублікування:
03.05.2025 12:21
Опис:
Так, статтею 31 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» передбачено, що перелік категорій населення, які повинні проходити обов’язкові медичні огляди, періодичність та порядок цих оглядів визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
Наказом МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (у чинній на теперішній час редакції), а саме: частиною першою п.5 ПРАВИЛ проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб передбачено, що медичні огляди проводяться закладами охорони здоров’я, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Додатково, пунктом 2.1 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. наказом МОЗ України №246 від 21.05.2007 року визначено, що попередній (періодичний) медичний огляд працівників проводиться закладами охорони здоров'я, які отримали в установленому законодавством порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальностями, що передбачені додатками 4 та 5 до цього Порядку.
Одночасно, вимогами Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» визначено, що зазначені Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати.
Так, частиною третьою п.9 вищевказаної Постанови КМУ передбачено, що медична практика ліцензіатом провадиться:
- за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Також, п. 20. Цієї Постанови КМУ визначено, що суб’єкт господарювання щодо кожного місця провадження медичної практики повинен мати відповідний документ, який підтверджує право користування цим приміщенням (право власності, оренди або інше право користування). Приміщення повинні відповідати встановленим санітарним нормам.
Тобто, господарська діяльність з медичної практики суб’єктом господарювання провадиться лише в закладах охорони здоров’я, приміщення, яких повинні відповідати встановленим санітарним нормам, і ніяким чином не пов’язана із використанням приміщень освітніх закладів або будь-яких мобільних автомобілів чи лабораторій для надання виїзних медичних послуг.
На підставі зазначеного, просимо невідкладно розглянути можливість щодо приведення тендерних процедур у відповідність до вимог чинних нормативно-правових актів (Закону України, Постанови КМУ, наказів МОЗ, санітарних правил та норм тощо), в частині організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, в т.ч. тих, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Відповідь:
Доброго дня! Стосовно оскаржуваної Вами вимоги повідомляємо,
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики передбачено, що в ліцензії повинна зазначатись адреса місця розташування лабораторії. У випадку здійснення діяльності відокремленого структурним підрозділом, поза межами знаходження основної лабораторії, ліцензія повинна містити і адресу провадження господарської діяльності структурного підрозділу. Зокрема, відповідно до п. 9 Ліцензійних умов медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування). Разом з тим, відповідно до п. 10 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики за місцем проживання (перебування) пацієнта може надаватись виїздна (мобільна) консультативно діагностична допомога. При цьому така мобільна допомога (лабораторія) проводить діяльність не як відокремлений структурний підрозділ і не потребує внесення запису в ліцензії.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник має право вимагати від Учасників наявність мобільної лабораторії з врахуванням вимог чинного законодавства, ліцензійних умов, а також потреби в здійсненні надання послуг, що зумовлена місцем розташуванням структурних підрозділів Замовника.
Дата відповіді:
05.05.2025 10:52
Відповідь надана
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер:
a335753e22c346b1bfae74d56bf43288
Дата опублікування:
01.05.2025 16:58
Опис:
У відповідності до Наказу МОЗ України від 18.04.2022 № 651, Наказу МОЗ України від 21.05.2007 № 246, Наказу МОЗ України від 31.01.2013 № 65/80, Наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280, огляди проводяться надавачами медичних послуг, що отримали ліцензію.
Жодним з вищевказаних наказів МОЗ не передбачена наявність акредитаційного сертифікату у закладів охорони здоровя, які здійснюють передбачені законодавдством переіодичні медичні огляди
Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України. Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
На підставі зазначеного просимо видалити п.11. з додатку 3 тендерної документації .
Відповідь:
Доброго дня. Уповноваженою особою Замовника уважно розглянуто Ваше звернення. Повідомляю, що зміни до тендерної документації чи її додатків вноситись не будуть.
Усі вимоги Замовника відповідають чинному законодавству.
Дата відповіді:
04.05.2025 23:37