• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»

Завершена

3 007 829.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 039.15 UAH
Період уточнення: 29.04.2025 17:52 - 04.05.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікати учасника ISO не за предметом закупівлі

Номер: 2c58c434dca24738aa0241c6f6238899
Дата опублікування: 01.05.2025 21:01
Опис: Шановний Замовнику! Вимога в додатку 1 до ТД "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно ремонту та технічного обслуговування комп'ютерів і периферійного устаткування, фотокопіювального та друкуючого обладнання; заправки та відновлення картриджів; оптового та роздрібного продажу електронного, комп'ютерного та периферійного обладнання (коди ДКПП 95.11, 46.51), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідногокоду, що зазначений у сертифікатів (акредитація в галузі економічної діяльності 19 виробництво електричного та електронного устаткування, 29 оптова та роздрібна торгівля; послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів). На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.". Предмет даної закупівлі - "за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»), ДК 021:2015 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв)", то чому Ви вимагаєте сертифікацію на "...оптового та роздрібного продажу електронного, комп'ютерного та периферійного обладнання (коди ДКПП 95.11, 46.51)..." та "Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідногокоду, що зазначений у сертифікатів (акредитація в галузі економічної діяльності 19 виробництво електричного та електронного устаткування, 29 оптова та роздрібна торгівля; послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів)"? Яким чином оптовий та роздрібний продаж електронного, комп'ютерного та периферійного обладнання (коди ДКПП 95.11, 46.51), акредитацію в галузі економічної діяльності 19 виробництво електричного та електронного устаткування та тим паче - 29 оптова та роздрібна торгівля; послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів. Які автомобілі і мотоцикли???Який продаж електронного, комп'ютерного та периферійного обладнання???? Просимо провести закупівлю відкрито та прозоро відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі та вникнути у Ваші вимоги, які зазначені вище. Аналогічна вимога зазначена і в п.4.7. Додатку 1 до ТД. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Шановний запитувачу, вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якості згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (коди ДКПП 95.11, 46.51), а також надання сканкопії Атестату про акредитацію органу сертифікації, в якому мало бути зазначена акредитація в галузі економічної діяльності 19 та 29, встановлена відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема відповідно до Загального документу «Визначення напрямків галузей економіки, що визначаються при акредитації органів з сертифікації систем менеджменту» (посилання: https://naau.org.ua/news/zagalnyj-dokument-vyznachennya-napryamkiv-galuzej-ekonomiky-shho-vyznachayutsya-pry-akredytatsiyi-organiv-z-sertyfikatsiyi-system-menedzhmentu), яким визначено 39 напрямів галузей економіки, з яких лише 19 «Виробництво електричного та електронного устаткування» та 29 «Оптова та роздрібна торгівля; послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів» корелюються з ДКПП 95.11 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування та 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, комп'ютерним периферійним устаткованням і програмними засобами відповідно. Також зазначаємо, що ДКПП 46 «Оптова торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами» не корелюється з автомобілями та мотоциклами, як зазначено в запиті, проте корелюється з інформаційним і комунікаційним устаткованням. Таким чином, вищенаведені вимоги безпосередньо стосуються предмету закупівлі та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 05.05.2025 18:42
Відповідь надана

Атестат виробництва для тендерної процедури на надання послуг

Номер: 85e1574b9bbc4fdfa16d7ae9ca166b59
Дата опублікування: 01.05.2025 20:42
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації п. 4.4. зазначено наступне: "Сканкопію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів". Предметом закупівлі є послуги, послуги в свою чергу надаються, а не виробляються, виробляється продукція чи товари. Ми як потенційний учасник не є виробником, а надавачем послуг, то чому ми маємо мати атестат виробництва? Крім того, ми проаналізували законодавство України стосовно цього питання та повідомляємо, що у зв'язку з втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", державна обов'язкова система сертифікації в Україні припинила своє існування. Атестація виробництв проводиться за ініціативою підприємства-виробника, тобто є добровільною, проводиться акредитованими органами з сертифікації – членами Добровільної системи УкрСЕПРО. Тож поясніть, на підставі якого законодавчого нормативного документа формувалася дана вимога тендерної документації? У чому полягає її обов'язковість для учасників, а саме надавачів послуг за предметом закупівлі? Яким законодавчим нормативним документом передбачена обов'язкова атестація виробництва з заправки та відновлення картриджів? Просимо внести зміни до тендерної документації шляхов вилучення даної вимоги. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхов вилучення даної вимоги
Відповідь: Шановний запитувачу, цими торгами передбачається закупівля послуг, надання яких має здійснюватися з використанням витратних матеріалів надавача послуг. З метою підтвердження відповідності цих витратних матеріалів нормативній документації або технічному завданню, що, в свою чергу, гарантує якість цих матеріалів, Замовником встановлена вимога щодо надання Учасником атестату виробництва. Необхідно зазначити, що жоден учасник закупівлі не обмежений в праві і можливостях щодо витребування цього документу у виробника витратних матеріалів. Крім того, чинним законодавством України передбачена добровільна атестація виробництва, яка дозволяє покращити якість продукції, підвищенню конкурентоздатності, доведення продукції до норм, прописаних у законах, нормативній документації або технічному завданню. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 05.05.2025 18:43
Відповідь надана

Сканкопію висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 3d31858ff9734686a2fe20dea01e8dc0
Дата опублікування: 01.05.2025 20:35
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації пунктом 4.2. зазначено наступне: "Сканкопію висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність витратних матеріалів вимогам чинного санітарного законодавства України та допущення до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва), чинний на дату подання тендерних пропозицій". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь: Шановний запитувачу, чинне законодавство в сфері публічних закупівель передбачає право Замовника встановлювати вимоги в тендерній документації, метою яких є залучення якнайбільшої кількості надійних, професійних та досвідчених учасників, що, в свою чергу, забезпечить належне надання послуг, у разі укладення відповідно договору за результатами цієї закупівлі. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 05.05.2025 18:42