• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція лікувального корпусу № 1 з прибудовою (літ. Е) без зміни функціонального призначення та об'ємно-просторових параметрів та будівництво багатопрофільного лікувального корпусу Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

698 785 131.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 493 925.66 UAH
Період уточнення: 29.04.2025 16:21 - 16.05.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 82ec3a757a5e49c8bd7fc80087a595e8
Дата опублікування: 06.05.2025 23:45
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із проханням переглянути та усунути вимогу щодо обов’язкового надання сертифікатів відповідності систем управління (ДСТУ ISO), оскільки така умова створює надмірні бар’єри для участі у закупівлі. Це може розцінюватися як дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та суперечить принципам відкритості, прозорості та рівного доступу до публічних закупівель. Відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», впровадження систем управління якістю за стандартами ISO не є обов’язковим для учасників, окрім випадків, прямо передбачених законодавством (наприклад, у сферах атомної енергетики, авіації тощо). Отже, зазначені вимоги носять рекомендаційний, а не обов’язковий характер. Крім того, процедура сертифікації займає близько одного місяця та супроводжується значними фінансовими витратами. Оскільки строки подання тендерних пропозицій, як правило, значно коротші, учасники фізично не мають змоги отримати необхідні сертифікати у встановлений термін, навіть за наявності наміру це зробити. У зв’язку з цим, просимо Вас: переглянути тендерну документацію та вилучити вимогу про обов’язкову наявність сертифікатів ISO як таку, що не відповідає нормам чинного законодавства та створює необґрунтований адміністративний тиск на учасників, звужує конкуренцію та обмежує участь добросовісних постачальників. Сподіваємось на Ваше розуміння та врахування цього звернення з метою забезпечення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Відповідно до пунктів 17-22 Додатку 12 до тендерної документації, Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати: 17) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий НААУ, чинний або який був чинним на момент видачі такого сертифікату. 18) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему екологічного управління за ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий НААУ, чинний або який був чинним на момент видачі такого сертифікату. 19) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий НААУ, чинний або який був чинним на момент видачі такого сертифікату. 20) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий НААУ, чинний або який був чинним на момент видачі такого сертифікату. 21) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий НААУ, чинний або який був чинним на момент видачі такого сертифікату. 22) Скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки за ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніриг пожежної безпеки. Загальні принципи» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. Такий сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника або субпідрядника. З урахуванням вашого звернення, повідомляємо, що не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною так як, відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко передбачена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Визначені тендерною документацією сертифікати напряму стосуються діяльності потенційних учасників та є пов’язаними з предметом закупівлі, зокрема сферою на яку поширюються вищезгадані сертифікати. Їх наявність в учасників є підтвердженням для Замовника, що діяльність суб’єктів господарювання щодо будівництва та/або реконструкції підтверджена незалежною організацією у різних сферах, будь-то система управління якістю діяльності, екологічного та енергетичного менеджменту, охорони здоров’я та безпеки праці, системи протидії корупції та/або систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки.
Дата відповіді: 09.05.2025 13:11
Відповідь надана

Фінансова спроможність

Номер: b54e436d8e964bc8a8ad7b94b86448c8
Дата опублікування: 05.05.2025 19:43
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись із вимогами тендерної документації, вважаємо, що встановлення високого порогу фінансової спроможності є надмірним та може обмежити коло потенційних учасників, що суперечить принципам недискримінації та добросовісної конкуренції, передбаченим статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що тендерна документація передбачає надання забезпечення виконання договору, вважаємо за доцільне зменшити вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) до рівня, що не перевищує 50% від очікуваної вартості закупівлі. Такий підхід узгоджується з практикою проведення аналогічних закупівель у 2025 році, де зниження порогу фінансової спроможності за наявності забезпечення виконання договору сприяло залученню більшої кількості учасників та підвищенню конкуренції. У зв’язку з викладеним звертаємося з проханням переглянути вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) учасника та зменшити її до рівня, що не перевищує 50% від очікуваної вартості закупівлі, врахувати наявність забезпечення виконання договору як додатковий механізм гарантування належного виконання зобов’язань учасником.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. По суті вашого звернення повідомляємо, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону, У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, задля збільшення кола потенційних учасників, замовником передбачено підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за ДВА останніх звітних періоди (2023-2024 рр.), замість одного останнього. З огляду на викладене, твердження, що вимоги тендерної документації є надмірними, не відповідає дійсності та повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації, зокрема в частині встановлення кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» викладені з урахуванням вимог пункту 28 Особливостей (1178) та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині, оскільки складена замовником документація відповідає вимогам Закону та Особливостям.
Дата відповіді: 08.05.2025 15:44
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічних договорів

Номер: 1cef81ba83274664b26a202b8605481e
Дата опублікування: 05.05.2025 19:05
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією, хочемо звернути увагу на вимогу щодо надання аналогічного договору, предметом якого є виключно реконструкція об’єктів будівництва. Вважаємо, що така вимога є надмірно обмежувальною та суперечить принципам недискримінації учасників, передбаченим статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вузького визначення «аналогічного договору» лише як договору з реконструкції об’єктів будівництва значно звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію. Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), подібні вимоги визнаються дискримінаційними. У зв’язку з викладеним, просимо Вас: переглянути вимогу щодо надання аналогічного договору виключно з реконструкції об’єктів будівництва та розширити визначення «аналогічного договору» до договорів, предметом яких є будівництво, реконструкція або капітальний ремонт об’єктів будівництва, що відповідає суті та обсягу робіт за даною закупівлею. Такий підхід забезпечить дотримання принципів недискримінації та добросовісної конкуренції, а також сприятиме залученню більшої кількості кваліфікованих учасників.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. По суті вашого звернення повідомляємо, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник при визначенні предмету закупівлі керувався наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року, та визначив предмет закупівлі як «Реконструкція лікувального корпусу № 1 з прибудовою (літ. Е) без зміни функціонального призначення та об'ємно- просторових параметрів та будівництво багатопрофільного лікувального корпусу Державної установи «Науково- практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція. Згідно з термінологією Державних будівельних норм України «Склад та зміст проектної документації на будівництво» ДБН А.2.2-3-2014: 1. Капітальний ремонт - сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. 2. Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності). Отже, предмет закупівлі «капітальний ремонт» та предмет закупівлі «реконструкція» передбачають проведення різного роду комплексу робіт. Зважаючи на вид предмета закупівлі – «Реконструкція», Замовником було встановлено вимогу про наявність в учасників досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме щодо виконання робіт з реконструкції. Вимога жодним чином не обмежує та не дискримінує учасників, оскільки прив’язана виключно до предмету закупівлі, визначеного у порядку, встановленому законодавством. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації, зокрема в частині встановлення кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» викладені з урахуванням вимог пункту 28 Особливостей (1178) та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині, оскільки предметом закупівлі є саме реконструкція.
Дата відповіді: 08.05.2025 15:44
Відповідь надана

Відповідність кваліфікаційним критеріям

Номер: d3f00262e0e9490c88a083c799ae2d3a
Дата опублікування: 05.05.2025 18:34
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із проханням переглянути та виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання Переліку наявного обладнання, будівельних машин і механізмів згідно з Додатком 15 до ТД, оскільки вважаємо зазначену вимогу надмірною та такою, що не відповідає принципам рівної та добросовісної конкуренції. Установлення вимоги щодо підтвердження наявності понад 160 одиниць техніки та механізмів на етапі подання тендерної пропозиції суттєво обмежує коло потенційних учасників, що, у свою чергу, негативно впливає на рівень конкуренції та зменшує ймовірність отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. Ми не заперечуємо проти встановлення Замовником кваліфікаційного критерію відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, однак вважаємо доцільним зазначення лише мінімально необхідного переліку, достатнього для початку виконання робіт. З огляду на тривалий строк реалізації договору (близько 2 років), техніка та механізми залучаються поетапно, згідно з графіком робіт і виробничою необхідністю тому недоречно одразу підтверджувати весь перелік необхідний на 2 роки реалізації будівництва. У зв’язку з викладеним, просимо Вас скоригувати відповідну вимогу тендерної документації, зважаючи на практику АМКУ, що неодноразово визнавав подібні вимоги дискримінаційними.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. По суті вашого звернення повідомляємо, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, згідно пункту 4.4 розділу 1 тендерної документації, строк виконання робіт до 31.12.2026 року. Тому у замовника існує потреба у підписанні договору із підприємством, яке вже на момент подання тендерних пропозицій має змогу залучити відповідну техніку/механізми та відповідає кваліфікаційним критеріям, в тому числі має достатню матеріально-технічну базу, задля виконання робіт із предмету закупівлі. Вимоги тендерної документації сформовані виключно з урахуванням даних підсумкової відомості ресурсів, а тому не можуть бути завищеними, т.я. саме вказана техніка/механізми є необхідними для виконання робіт згідно проектної документації. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації, зокрема в частині встановлення кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» викладені з урахуванням вимог пункту 28 Особливостей (1178) та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Дата відповіді: 08.05.2025 15:44