-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Код ДК 021:2015- 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” у відповідності із заявкою ініціатора
Завершена
662 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 313.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 313.75 UAH
Період уточнення:
26.04.2025 14:37 - 05.05.2025 00:00
Відповідь надана
просимо внести зміни в пункті 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме доповнити про обов’язкову наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні виданий Держпродспоживслужбою" або іншими Лабораторним центром Міністерства охорони здоров'я України перевірки приміщення на відповідність будівельним, санітарно-епідеміологічним нормам.
Номер:
e488c49a70df45beac1eae9c979ed32f
Дата опублікування:
30.04.2025 17:19
Опис:
Шановний Замовник, в пункті 1.2. Додатку 2 до тендерної документації на виконання даного пункту потрібно надати в складі тендерної пропозиції акт санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні виданий тільки Держпродспоживслужбою. Даною вимогою Замовник порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки, Акт СЕС на приміщення (санітарно-епідеміологічної експертизи) видається в результаті проведення Держпродспоживслужбою або Лабораторним центром Міністерства охорони здоров'я України перевірки приміщення на відповідність будівельним, санітарно-епідеміологічним нормам. Залежно від об'єкта експертизи, вона може проводитися як на територіальному рівні, так і на рівні Держпродпотребслужби. А отже, Замовник не обгрунтував в тендерній документації чому тільки даний аккт повинен був виданий Держпродпотребслужбою.
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни в пункті 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме доповнити про обов’язкову наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні виданий Держпродспоживслужбою" або іншими Лабораторним центром Міністерства охорони здоров'я України перевірки приміщення на відповідність будівельним, санітарно-епідеміологічним нормам.
Відповідь:
Шановний учасник, замовником буде внесено зміни до тендерної документації із врахуванням ном чинного законодавства.
Дата відповіді:
01.05.2025 08:30
Відповідь надана
Внесення змін в пункт 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації
Номер:
7b9a8a2253cc42388341576f91fef776
Дата опублікування:
28.04.2025 15:43
Опис:
Замовник у пункті 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю послуги ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни, тюлі, гардин) (КЕКВ 2240)» Обов’язкова наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні від Держпродспоживслужби. (Учасник повинен надати відповідний акт). Згідно даної вимоги взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, в яких є оригінал або копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні виданий тільки Держпродспоживслужбою, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Оскільки, Акт СЕС на приміщення (санітарно-епідеміологічної експертизи) видається в результаті проведення Держпродспоживслужбою або Лабораторним центром Міністерства охорони здоров'я України перевірки приміщення на відповідність будівельним, санітарно-епідеміологічним нормам. Залежно від об'єкта експертизи, вона може проводитися як на територіальному рівні, так і на рівні Держпродпотребслужби. Замовник не обгрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. В свою чергу Замовник порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути зазначену вимогу пункту 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, про обов’язкову наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні від Держпродспоживслужби, а у випадку не усунення даної дискримінаційної умови Скаржник змушений буде звернутися за захистом своїх законних прав до Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушеннязаконодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Вітаємо! Шановний учаснику конкретизуйте запитання. Незрозуміла суть питання чи звернення, по тексту скаржник. уточніть запитання для реагування замовником. Дякуємо!
Дата відповіді:
29.04.2025 17:30