• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів)

Завершена

710 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 100.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2025 17:01 - 30.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо визначення кодів відходів у відповідності до Національного класифікатора відходів

Номер: e47429aba83943f5b48b666c15db8dea
Дата опублікування: 28.04.2025 11:24
Опис: Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що вичерпний перелік відходів міститься в Національному переліку відходів, визначеному в Додатку 4 Порядку класифікації відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1102-2023-%D0%BF#Text . Проте, Вами в Додатку 3 до тендерної документації визначені коди, які відсутні в Національному переліку відходів. Так, код відходів п. 1: 18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції має у сфоєму формулюванні містити «*», тобто 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Код п. 2: 18 01 09 Лікарські препарати, згідно Національного класифікатора відходів називається: 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08. Код п. 3: 16 12 37 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, також має містити «*», тобто 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Тому, задля приведення тендерної документації до вимог законодавства, просимо внести зміни в Додаток 3 тендерної документації та зазначити коди, згідно Національного переліку відходів для відходів, які є предметом закупівлі.
Відповідь: Дякую за звернення, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 28.04.2025 23:27
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів провадження господарської діяльності у сфері управління відходами, визначених чинним законодавством

Номер: 446d7f95db294d45b455001db78cbcb1
Дата опублікування: 28.04.2025 11:24
Опис: Шановний Замовник, добрий день. Звертаємо Вашу увагу, на те, що згідно п. 8 Порядку класифікації відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів», відходи по кодам без позначення символом “*” ідентифікують відходи, що не є небезпечними. Тому, ліцензія на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, не може містити коди відходів, що не є небезпечними (тобто безпечними). Так, згідно ст. 42 перелік відходів, що не є небезпечними, тобто відходи по коду 18 01 09 (п.1), зазначається тільки в дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів. Проте, в умовах воєнного стану, який діє на підставі Указу президента України №64/2022 року від 24.02.2022 року, зі змінами, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, задля можливості здійснювати господарську діяльність, суб’єкти господарювання можуть здійснювати операції з оброблення відходів на підставі декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів. Декларація не містить переліку видів відходів, тобто розповсюджується на всі найменування груп, підгруп, видів відходів згідно Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. Також згідно п. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, зі змінами, учасник має право залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців. Тому, на приведення тендерної документації до вимог законодавства, просимо внести зміни в п. 2 Додаток 3 та в п. 19 Додатку 6 тендерної документації та викласти п. 2 Додаток 3 та в п. 19 Додатку 6 в такій редакції: «Документ, що підтверджує право на господарську діяльність, у учасника та /або субпідрядник (у разі залучення), а саме ліцензію або наказ про видачу ліцензії, або витяг з ліцензійного реєстру на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів або декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Відповідь: Дякую за звернення, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 28.04.2025 23:27
Відповідь надана

Забезпечення економії коштів

Номер: 2aacdc0cbb4a4689a0b638ccc8457762
Дата опублікування: 28.04.2025 11:10
Опис: Шановний замовник! Ви у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації визначили назву предмет закупівлі Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів) У таблиці додатку 3 ви визначили коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 09 Лікарські препарати; 16 12 37 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Код 18 01 03 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 18 01 03*, як небезпечний. Найменування коду 18 01 09 не відповідає найменуванню визначеному у Національному переліку відходів. Код 16 12 37 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 16 12 37*, як небезпечний. Щодо переліку відходів: Відповідно пункту 18 статті 1 до ЗУ «Про управління відходами» виділяє медичні відходи як - відходи, що утворюються внаслідок здійснення діяльності з медичного обслуговування або ветеринарної практики, здійснення експертиз та досліджень у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, у тому числі наукових або дослідницьких робіт; Спеціальний нормативний документ Наказ МОЗ України №1827 від 31.10.2024, який вступив в силу 01.04.2025 року (передбачений вами додатком 3 до тендерної документації), визначає наступні вимоги: 1. Ці Державні санітарні норми та правила встановлюють загальні вимоги до управління медичними відходами закладами охорони здоров’я, фізичними особами — підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, державними спеціалізованими установами, що здійснюють судово-експертну діяльність, неурядовими організаціями, які здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню хвороб, зумовлених ВІЛ, суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями. медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102). Тобто медичні відходи – це відходи виключно підгрупи 18 01 Національного переліку відходів. Законодавець чітко розмежував медичні відходи, як категорію. Визначений вами код 16 12 37* відходів не відноситься до медичних відходів за підгрупою 18 01 Національного переліку відходів. Наказ не передбачає порядок управління відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів. Також Вам до відома для управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів суб’єкт повинна мати відповідну ліцензію та матеріальну технічну базу. Технічний та технологічний процес управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів значно різниця, наприклад не застосовується операція D10 – спалювання на суші, на відміну від небезпечних відходів підгрупа 18 01 Національного переліку відходів. Ви, як Замовник- заклад охорони здоров’я та ми, як потенційний учасник прямо зобов’язані дотримуватися вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. Потенційний учасник дотримується вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, та має ліцензією на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та має саме дозвіл на оброблення з переліком небезпечних відходів за підгрупою 18 01 відповідно до Національного переліку відходів., яка включає коди відходів 18 01 03* та 18 01 09. Включення вами до технічного завдання небезпечних відходів за кодом 16 12 37* порушує вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. Також зазначена вимога значно звужує конкуренцію, тому що не всі учасник мають ліцензію управління медичними відходами з кодом підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, та кодом 16 12 37*. Питання, щодо отримання потенційнім учасник довільних документів на право управління небезпечних відходів за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів не може бути єдиною підставою та правом участі у зазначеній закупівлі, адже учасник має у дозвільних документах право на управління саме медичними відходами підгрупа 18 01 Національного переліку відходів. Зазначена вимога Замовником порушує: - вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. - конкуренцію (частина 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). - невідповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства. Щодо економічної доцільності включення у медичні відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Замовник повинен у публічних закупівлях дотримуватися принципу максимальної економія, ефективність та пропорційність (частина 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Проаналізувавши закупівлі у відкритих даних системі https://prozorro.gov.ua/uk потенційний учасник дійшов до наступного висновку: Ціна на послугу управління медичними відходами по України становить за 1 кг – від 26-31 грн. Середня - 28,5. Ціна на послугу управління медичними відходами по України з включеним переліком відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи становить 1 кг – від 36-41 грн. Середня - 38,5. Така значна градація ціни на послуги управління небезпечним медичними відходами відбувається з недотримання Замовниками вимог Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, а саме включення до медичних відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, як наслідок звужується конкуренція, або в багатьох випадках вона взагалі відсутня. Різниця в економії орієнтовно 11% бюджетних коштів для Замовника, ми вважаємо значною. Ми, як потенційний учасник можемо конкурувати на ринку та запропонувати ціну на послугу управління медичними відходами навіть нижче середньої. Більш того, у закупівлі виключно послуг з управління медичними відходами конкуренція серед учасників значна, це прямо впливає на формування ціни, вона в деяких закупівля досягала навіть за 24 грн/1кг . В свою чергу просимо Замовника уважно проаналізувати зазначене, та забезпечити конкуренцію у оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документації. Ми не заперечуємо, якщо відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи будуть в окремому лоті даної закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Крім того, вважаємо за необхідне повідомити про таке. Пунктом 15 Особливостей передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Мінекономіки своїм наказом «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 врегулював питання визначення предмета закупівлі. Цей порядок передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно класифікації за Єдиним закупівельним словником з урахуванням показника цифр, що передбачені цим порядком. Послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації (п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Порядок визначення предмета закупівлі встановлює, що предмет закупівлі товарів та послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015). Предметом закупівлі є послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів, який визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. На підставі викладеного, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог законодавства. Замовником сформовано предмет закупівлі без поділу на лоти, оскільки ділити на лоти є не доцільним для Замовника. Крім того, Закон не зобов’язує, а залишає за замовником торгів право ділити або ні предмет закупівлі на частини. Для взяття участі у оголошеній закупівлі учасники можуть скористатися правом залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 30.04.2025 20:33