-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання
Торги відмінено
46 501 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 395 057.60 UAH
мін. крок: 3% або 1 395 057.60 UAH
Період уточнення:
25.04.2025 15:40 - 01.05.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо наявності фінансової спроможності
Номер:
125d6e75c9284eb6838ae238e5f5f95b
Дата опублікування:
30.04.2025 17:19
Опис:
Шановний Замовнику, в Тендерній документації передбачено вимогу щодо наявності фінансової спроможності в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на складну економічну ситуацію в країні за останні роки, а також наслідки пандемії, просимо Вас розглянути можливість зниження зазначеного відсотку до 30 % або, за можливості, повне скасування цієї вимоги задля розширення кола потенційних учасників та забезпечення більшої конкуренції. Заздалегідь вдячні за розуміння та сприяння!
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Замовником зазначена вимога, щодо надання документів що підтверджують фінансову спроможність Учасника процедури закупівлі забезпечити постачання товару, а саме: Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) будь-який річний період за останні 5 (п’ять) років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
- Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за будь-який річний період за останні 5 (п’ять) років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за будь-який поданий період окремо (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується відповідно до статті 22 Закону України "Про пубдлічні закупівлі". Згідно абзацу 7 пункту 28 Особливостей та у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону: У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником зазначено один із кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, згідно пункту 4 частини 2 статті 16 Закону, та чіткий спосіб підтвердження для потенційного Учасника даного критерію. Замовником, з урахуванням агресії рф, розширено строки звітності а саме за останні 5 років та встановлено 50% від очікуваної вартості, а не 100%, що повністю відповідає вимогам частини 3 статті 16 Закону. Таким чином Замовник вважає тану вимогу такою/, що повністю відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
01.05.2025 07:36
Відповідь надана
Щодо надання відгуку
Номер:
2cd143dc054546afaaebca4540946bfc
Дата опублікування:
28.04.2025 18:27
Опис:
Доброго дня. В тендерній документації, а саме у Додатку 1, Пункт 1, Підпункт 1.1.3. є вимога про надання: Копії/ю документів/а на підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та
лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання).
Учасник не може впливати на надання контрагентом листа відгуку оскільки це не є обов’язком замовника/покупця.
Ми, як потенційні учасники звертаємося до Вас з проханням, внести зміни в дану вимогу та надати можливість учасникам надавати Копії/ю документів/а на підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці або лист-відгук в підпункті 1.3.3. пункту 1.1 Додатку 1. Видаткова накладна, акт чи інший документ що підписано в терміни які зазначені в договорі є належним підтвердженням якісного виконання умов. Дякуємо та сподіваємося на Ваше розуміння.
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) Замовником внесено до складу тендерної документації та додатків до неї вимогу щодо підтвердження кваліфікації в розрізі: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підтвердження виконання договору, на думку Замовника, являється видаткова накладна/акт надання послуг (підтверджує повноту виконання та строки виконання). Щодо якісних показників виконання замовником обрано лист-відгук від контрагента аналогічного договору. Для дотримання вимог статті 5 Закону, розширення кола потенційних Учасників, Замовником відповідно до пункту 54 Особливостей з власної ініціативи будуть внесені зміни до тендерної документації та додатків до неї та проставлено "та/або" в підпункті 1.1.3 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації та опубліковано зміни у строки згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
29.04.2025 16:43