• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері управління відходами

Завершена

810 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2025 15:00 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: 12ecbaed582a4aad9cc50f29392868e9
Дата опублікування: 30.04.2025 12:27
Опис: Замовнику! Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівілі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Включення до медичних відходів відходи - Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (20 01 21*), суперечить Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024, і не передбачений законодавством. Вам чітко Наказ визначив, що є медичні відходи. Закуповуйте окремо послуги з управління небезпечних промислових та інших відходів, встановлюйте технічні вимоги передбачені законодавством та яку вважаєте за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Предмет закупівлі - послуги у сфері управління відходами. Немає відсилки до Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024р.
Дата відповіді: 02.05.2025 12:02
Відповідь надана

Щодо вище зазначеного звернення

Номер: 838fe3de80f5420291e6ee5b364528f6
Дата опублікування: 28.04.2025 11:17
Опис: Шановний замовник! Вище зазначене звернення адресовано іншому Замовнику, але суті воно не міняє до медичних відходів не відносяться з 01.04.2025 року відходи Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи код відходу 20 01 21* відповідно до Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. Тому просимо розглядати вище зазначене звернення у контексті вимог вашої тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Предметом поточної закупівлі є «90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління відходами)». Замовник в свою чергу є медичним закладом, тобто – утворювачем відходів, у тому числі - такої категорії відходів, як Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (20 01 21*). Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівілі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Враховуючи зазначене, тендерна документація складена з урахуванням вимог чинного законодавства!
Дата відповіді: 30.04.2025 12:14
Відповідь надана

Забезпечення економії коштів

Номер: af1ea58852a6485cb9df0e0906183d3e
Дата опублікування: 28.04.2025 11:07
Опис: Шановний замовник! Ви у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації визначили назву предмет закупівлі Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації/видалення токсичних, медичних та небезпечних відходів) У таблиці додатку 3 ви визначили коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 09 Лікарські препарати; 16 12 37 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Код 18 01 03 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 18 01 03*, як небезпечний. Найменування коду 18 01 09 не відповідає найменуванню визначеному у Національному переліку відходів. Код 16 12 37 не відповідає коду визначеному у Національному переліку відходів, код повинен визначатися 16 12 37*, як небезпечний. Щодо переліку відходів: Відповідно пункту 18 статті 1 до ЗУ «Про управління відходами» виділяє медичні відходи як - відходи, що утворюються внаслідок здійснення діяльності з медичного обслуговування або ветеринарної практики, здійснення експертиз та досліджень у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, у тому числі наукових або дослідницьких робіт; Спеціальний нормативний документ Наказ МОЗ України №1827 від 31.10.2024, який вступив в силу 01.04.2025 року (передбачений вами додатком 3 до тендерної документації), визначає наступні вимоги: 1. Ці Державні санітарні норми та правила встановлюють загальні вимоги до управління медичними відходами закладами охорони здоров’я, фізичними особами — підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, державними спеціалізованими установами, що здійснюють судово-експертну діяльність, неурядовими організаціями, які здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню хвороб, зумовлених ВІЛ, суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями. медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102). Тобто медичні відходи – це відходи виключно підгрупи 18 01 Національного переліку відходів. Законодавець чітко розмежував медичні відходи, як категорію. Визначений вами код 16 12 37* відходів не відноситься до медичних відходів за підгрупою 18 01 Національного переліку відходів. Наказ не передбачає порядок управління відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів. Також Вам до відома для управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів суб’єкт повинна мати відповідну ліцензію та матеріальну технічну базу. Технічний та технологічний процес управління небезпечними відходами за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів значно різниця, наприклад не застосовується операція D10 – спалювання на суші, на відміну від небезпечних відходів підгрупа 18 01 Національного переліку відходів. Ви, як Замовник- заклад охорони здоров’я та ми, як потенційний учасник прямо зобов’язані дотримуватися вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. Потенційний учасник дотримується вимог ЗУ «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, та має ліцензією на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та має саме дозвіл на оброблення з переліком небезпечних відходів за підгрупою 18 01 відповідно до Національного переліку відходів., яка включає коди відходів 18 01 03* та 18 01 09. Включення вами до технічного завдання небезпечних відходів за кодом 16 12 37* порушує вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. Також зазначена вимога значно звужує конкуренцію, тому що не всі учасник мають ліцензію управління медичними відходами з кодом підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, та кодом 16 12 37*. Питання, щодо отримання потенційнім учасник довільних документів на право управління небезпечних відходів за кодом 16 12 37* Національного переліку відходів не може бути єдиною підставою та правом участі у зазначеній закупівлі, адже учасник має у дозвільних документах право на управління саме медичними відходами підгрупа 18 01 Національного переліку відходів. Зазначена вимога Замовником порушує: - вимоги Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024. - конкуренцію (частина 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). - невідповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства. Щодо економічної доцільності включення у медичні відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Замовник повинен у публічних закупівлях дотримуватися принципу максимальної економія, ефективність та пропорційність (частина 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Проаналізувавши закупівлі у відкритих даних системі https://prozorro.gov.ua/uk потенційний учасник дійшов до наступного висновку: Ціна на послугу управління медичними відходами по України становить за 1 кг – від 26-31 грн. Середня - 28,5. Ціна на послугу управління медичними відходами по України з включеним переліком відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи становить 1 кг – від 36-41 грн. Середня - 38,5. Така значна градація ціни на послуги управління небезпечним медичними відходами відбувається з недотримання Замовниками вимог Наказу МОЗ України №1827 від 31.10.2024, а саме включення до медичних відходів: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, як наслідок звужується конкуренція, або в багатьох випадках вона взагалі відсутня. Різниця в економії орієнтовно 11% бюджетних коштів для Замовника, ми вважаємо значною. Ми, як потенційний учасник можемо конкурувати на ринку та запропонувати ціну на послугу управління медичними відходами навіть нижче середньої. Більш того, у закупівлі виключно послуг з управління медичними відходами конкуренція серед учасників значна, це прямо впливає на формування ціни, вона в деяких закупівля досягала навіть за 24 грн/1кг . В свою чергу просимо Замовника уважно проаналізувати зазначене, та забезпечити конкуренцію у оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у тендерну документації. Ми не заперечуємо, якщо відходи: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи будуть в окремому лоті даної закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, наступним зазначаємо, що відходи за кодом 16 12 37* - не є предметом закупівлі
Дата відповіді: 30.04.2025 12:13