• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері управління відходами

Завершена

810 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2025 15:00 - 25.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 5dcdcb976a9349929740b4b956b3d811
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-25-008565-a.c2
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2025 15:40
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2025 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення по скарзі було повторно виконано оцінку тендерної пропозиції "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна". 18.06.205р. надано 24 години на виправлення документів, поданих в пропозиції. "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" надали всі необхідні документи вчасно. 19.06.2025р. "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" було визнано переможцем закупівлі
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1d15acf745424ef9830f890e30c4a82f
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «Еко Захист-Україна». Але ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради від 30.05.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-25-008565-a.


1. Відхилити пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління відходами)» – ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" з наступних підстав:
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" (далі Учасник) як учасник закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:

1. Відповідно до вимог п. 1.6.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т. ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 1.1. до тендерної документації, предметом закупівлі є:

п/п Найменування відходів Код
відходу Од. виміру Кількість
1. Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03) 18 01 01 кг 500
2. Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо) 18 01 04 кг 600
3. Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* кг 9000
4. Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини 18 01 06* кг 1500
5. Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08* кг 5000
6. Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 02 кг 500
7. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* шт. 700

Натомість, у наданому Учасником договорі страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів FO-02347345 від 26.02.2025 відсутні відходи «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*», що є предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника не відповідає технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

Скаржником надано договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів FO-02347345 від 26.02.2025 – файл 01-8_авто_то_водій_страх_пежо.pdf – стор. 6-13.
Також надано Довідку № 26/05/16 від 26 травня 2025 р. (файл 12_довідки-листи-гарантії.pdf – стор. 14) що не планує залучення субпідрядної організації до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також інформує що для управління люмінесцентними лампами та іншими ртутьвмісними відходами за кодом 20 01 21* у кількості 700 шт., Учасник залучатиме потужності субпідрядної організації ТОВ «ЛЕСТАС ЕКО». Вартість цих послуг складає менше 20% від вартості пропозиції Учасника.
Таким чином, Скаржник надав відповідні документи.
З огляду на це, Замовник безпідставно вказав про те, що Скаржником не надано:
Відповідно до вимог п. 1.6.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Крім цього, тендерна документація не містила вимог щодо надання договору страхування на субпідрядника.


2. Відповідно до п. 10 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Надати у складі пропозиції чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Натомість, у складі пропозиції Учасника відсутнє саме свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.

Скаржником надано документ назва 01-10_ваги накл повірка (додається як доказ), але Замовником не взято до уваги цей факт.
З огляду на це, Замовник безпідставно стверджує, що в Учасника відсутнє саме свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.


3. Відповідно до п. 1.2 та п. 1.4 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копія наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеного на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly ta-litsenziyi, із зазначенням у ній (ньому) конкретних кодів та видів відходів відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретних найменувань та кодів операцій з відновлення (видалення) відходів відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», що є предметом закупівлі. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Натомість, у наданих Учасником ліцензії право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів - відсутні відходи «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*», що є предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника не відповідає технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

Скаржником надано Довідку № 26/05/16 від 26 травня 2025 р. (файл - 12_довідки-листи-гарантії.pdf – стор. 14) – додається як доказ, що не планує залучення субпідрядної організації до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також інформує що для управління люмінесцентними лампами та іншими ртутьвмісними відходами за кодом 20 01 21* у кількості 700 шт., Учасник залучатиме потужності субпідрядної організації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Вартість цих послуг складає менше 20% від вартості пропозиції Учасника.
Для підтвердження у складі тендерної пропозиції Скаржника були надані наступні документи (додаються як докази):
- Ліценція субпідрядної організації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», файл - 13-02_Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf
- ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», файл - 13-03_Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf
- Договір № 1 про надання послуг з управління відходами від 16 січня 2025 року.
файл - 13-01_олестас дог субпід.pdf
Тендерною документацією не заборонено залучення субпідрядної організації для надання послуг. Отже, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію.


4. Відповідно до ч. 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Надати накази про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

Скаржником надані відповідні свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом які містяться у файлі 02-1_навч працівн_свід-сертиф-посв-дипломи-протоколи.pdf (сто. 21-25).

Слід зазначити про те, що Замовником не застосовано механізм 24 годин, передбачений у п.43 Особливостей. Всупереч вимогам Особливостей Замовник не застосував положення п.43 Особливостей.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 4f85b903eee04fbf9b1143413855c783
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-25-008565-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2025 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2025 17:30
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2025 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ було внесено зміни до тендерної документації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін підвантажено в закупівлю
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 33f9fc947d6647b882258ccd6dd6e29f
Заголовок пункту скарги: В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2025 року Циганенко Наталією, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку № 1 На підтвердження технічних вимог надаються:
1.5.3 Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»).
Обґрунтування
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», а також ст. 55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища» (додаються як доказ) не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення.

Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення».

За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку).

Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «Еко Захист-Україна» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності атестату виробництва, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5ae70a31ecb94c28a047dcb59add9f3c
Заголовок пункту скарги: В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2025 року Циганенко Наталією, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до додатку № 4 Документальне підтвердження відповідності послуг Учасника екологічним характеристикам
копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі,
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).

Обґрунтування
Висновок з оцінки впливу на довкілля видається одноразово, Закон України «Про управління відходами» був прийнятий 10.06.2022 р. та набрав чинності через 12 місяців з дня його опублікування.
Національний перелік відходів прийнятий постановою Кабінетом Міністрів України №1102 від 20.10.2023 року.
Що стосується вимоги щодо Висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше). Ми надаємо Висновок державної екологічної експертизи матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (довкілля) № 7-03/12-20737/10-17 від 24.11.2017 р. на ознайомлення. Слід зазначити, що коли Учасником отримувався Висновок державної екологічної експертизи, Національний перелік відходів та Закон України «Про управління відходами» НЕ ДІЯЛИ, тому коди згідно нацпереліку не могли бути зазначені в екологічний експертизі яка була зроблена Учасником 2017 року.
Також, відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана Скаржнику еколого-експертна оцінка є ЧИННОЮ. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів). Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі – ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п. 6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додатком 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п. 5 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.10.2024 р. № 1827 (додаються в якості доказів): провадження господарської діяльності з видалення та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які отримали дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1328 (далі — Дозвіл), та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 (далі — Ліцензія).
Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою «Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»». Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише Дозволу та Ліцензії на управління небезпечними відходами.
Разом з цим у Скаржника наявний Наказ з додатком про видачу ТОВ «ЕКО Захист-Україна» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (додається як доказ). Видачою ліцензії Скаржнику орган ліцензування також підтвердив, що наявність еколого-експертної оцінки аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року і відсутність Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» повністю відповідає ліцензійним умовам провадження діяльності у сфері управління небезпечними відходами.
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації