• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль харчова випарена (хлорид натрію) за кодом ДК 021:2015 - 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2025 11:54 - 30.04.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1c029a1e3ed54b65b2b761ca4c4a40ad
Дата опублікування: 29.04.2025 15:09
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, ознайомившись з Тендерно документацією, хочемо зазначити, що вона містить ряд дискримінаційних вимог, які суттєво обмежуть коло Учасників, що прямо суперечить законадавстку України. По-перше, згідно Тендерної документації в новій редакції для підтвердження кваліфакаційних критеріїв (наявності аналогічного досвіду) необхідно надати копію аналогічного договору. Під аналогічним договором вважається договір поставки солі харчової випареної товарними партіями протягом тривалого строку дії договору (не менше 11 місяців) автомобільним транспортом на адресу замовника в об’ємі не меншому, ніж 60% об’єму даної закупівлі за кодом ДК 021:2015, який відповідає предмету даної закупівлі. Дана вимога суперечить як законодавстру України щодо здійснення закупівель, так і практиці АМКУ. Оскільки встановлені обмеження щодо строку дії аналогічного договору, умов поставки (вид транспорту), об'єму. Просимо усунути ці обмежувальні та дискрімінаційні вимоги. По-друге, для підтвердження відносин з Виробником, вимагається окрім чинного договору надання лист від виробника із зобов’язанням поставити учаснику відповідну партію товару конкретної марки у визначеній цією закупівлею кількості з посиланням на номер цієї закупівлі тощо. Ця вимога також є дикримінаційною по відношенню до Учасників, які здійснюють постійні реалізації аналогічного товару, а не замовляють його окремо під закупівлю. Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу. По-третє, однією з умов постачання є "Товар фасований у мішки, складені на палеті. Палети повинні бути заводського виробництва, не саморобні." Ця вимога також є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які вільно реалізовують аналогічний товар на території України, а не замовляють його окремо для закупівлі. Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу та дозволити самостійне палетування, яке нічим не відрізняється від палетування на виробництві. Окрім цього, хочемо зазначити, що застосування оперативно-господарських санкцій до Переможця після випробувань першої поставки є невиправданим. Оскільки у своїй пропозиції Учасник надає підтвердження технічних характеристик запропонованого товару, та умовами Тендерної документації передбачено, що Замовник залишає за собою право на стадії кваліфікації запросити від учасника інші дані та документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до учасника та предмету поставки (фото, інформацію про виробника, уточнюючі відомості про якісні характеристики, взірець товару, способу виготовлення товару, тощо) виключно щодо тих документів, які завантажені учасником у складі своєї пропозиції). Тобто ще на стадії кваліфікації, взявши зразки, у потенційного Переможця можна переконатися у якості та відповідності запропонованого товару. Просимо також переглянути цей пункт.
Відповідь: Доброго дня. По-перше, предметом закупівлі є сіль харчова випарена, що постачається протягом року, окремими партіями і у великому загальному об'ємі. Чинне законодавство не надає визначення, що є аналогічним договором, тому замовником самостійно сформовані вимоги щодо аналогічного за предметом закупівлі договору. Оскільки предмет закупівлі є таким, вимоги встановлені з метою підтвердження здатності Учасника забезпечити своєчасне, безперебійне та належне виконання зобов’язань за договором про закупівлю. Сіль харчова випарена закуповується з метою належної роботи гідролізної установки з виробництва гіпохлориту натрію, що є важливим етапом процесу водопостачання. Будь-які затримки, невідповідний об'єм партії товару можуть призвести до серйозних збоїв у роботі, що є недопустимим для замовника як для об'єкта критичної інфраструктури. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, для замовника саме такі критерії є ключовими, саме вони є предметом закупівлі, а тому повністю обгрунтованими. Також немає ніякої дискримінації у питаннях умов поставки (автомобільним транспортом) та об'єму. Нічим іншим, крім автотранспорту, в умовах замовника поставку здійснити неможливо. Замовник не передбачає для аналогічного договору весь об'єм, який планується ним у оголошеній закупівлі, а хоча би частину. Тому наявність досвіду виконання аналогічних договорів з великими обсягами постачання протягом тривалого часу – це не примха, не дискримінація, а наявна потреба і виробнича необхідність. По-друге, надання листа-підтвердження є необхідним заходом для підтвердження гарантії постачання товару відповідної якості, кількості та походження. Такий лист є логічним доповненням до чинного договору учасника з виробником товару/його офіційним представником, з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Також це дозволяє замовнику простежити ланцюг постачання та впевнитися у отриманні відповідного товару належної якості. По-третє, вимога щодо використання саме заводських палетів обумовлена вимогами до безпеки, зручності транспортування та збереження товару під час логістики. Саморобні палети не гарантують відповідності санітарним, гігієнічним та вантажним характеристикам, що можуть негативно вплинути на якість доставки товару та процес приймання-передачі. Палети заводського виробництва, в свою чергу, гарантують збереження товару відповідної якості під час транспортування та будуть зайвим підтвердженням походження товару. По-четверте, вимога щодо можливості застосування оперативно-господарських санкцій за результатами першої поставки не суперечить чинному законодавству, оскільки відповідає принципам ефективного управління коштами та забезпечення належної якості предмета закупівлі. Попередня перевірка документів не замінює фактичну перевірку товару у реальних умовах поставки. Замовником фактично перевірена сіль конкретної торгової марки, про що зазначено у тендерній документації, щодо інших має бути проведено випробування для впевненості у доцільності постачання товару переможця. Таким чином, замовник не бачить потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.04.2025 15:40