-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт найпростішого укриття Комунального закладу "Кегичівський заклад дошкільної освіти № 1 (ясла-садок) Кегичівської селищної ради" за адресою: 64003, вулиця Калинова, будинок 26, селище Кегичівка, Берестинський район, Харківська область
Завершена
7 803 624.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 018.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 018.12 UAH
Період уточнення:
23.04.2025 10:43 - 05.05.2025 00:00
Відповідь надана
перелік
Номер:
ab81890753fe46cab4cea20bffc29eea
Дата опублікування:
28.04.2025 07:16
Опис:
Доброго дня. Чому тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі? Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації згідно пункту 28 Особливостей.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ознайомлення з умовами тендерної документації.
Щодо Вашого зауваження
Усунули –Додаток 7 Додаток 8
Дата відповіді:
28.04.2025 14:55
Відповідь надана
закупівля
Номер:
d5b805aae21f41279be04ada6dee03b4
Дата опублікування:
28.04.2025 07:15
Опис:
Шановний Замовник,додатком 4 проекту договору вимагається Інформація про ціни на матеріальні ресурси «Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Комунального закладу "Бесарабівська гімназія" Кегичівської селищної ради, за адресою: 64053, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Бесарабівка, вулиця Шкільна, 2 (коригування)»ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, що не узгоджується з предметом закупівлі.
Відповідь:
Доброго ранку. Помилково. Внесені зміни
Дата відповіді:
28.04.2025 08:27
Відповідь надана
проєкт договору
Номер:
01236c4888ff4b64bb07c0bf97e88759
Дата опублікування:
28.04.2025 07:13
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо правомірності підпункту 2 пункту 11.3 проекту договору щодо встановлення зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю якщо предметом закупівлі є роботи.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ознайомлення з умовами тендерної документації.
Щодо Вашого зауваження
Законодавством у сфері закупівель не передбачено, що перелік підстав для змін істотних умов договору залежить від виду закупівлі — закуповуються товари, роботи чи послуги. Так само жодним нормативно-правовим актом замовнику не надано повноваження при створенні проєкту договору самостійно обирати, які підстави для внесення змін до істотних умов включати, а які ні. Договір про закупівлю має містити весь перелік підстав для зміни його істотних умов, викладений у п. 19 Особливостей.
Дата відповіді:
28.04.2025 14:53
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
be90c330001243ecbb9c79f295208a03
Дата опублікування:
28.04.2025 07:12
Опис:
Шановний Замовнику. Відповідно до встановленої вимоги у додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал акту попереднього обстеження об’єкту за підписом сторони Учасника та підписом сторони представника Замовника. Вважаємо наведену вимогу дискримінаційною та просимо виключити її із тендерної документації.
обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, Рішення від № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ознайомлення з умовами тендерної документації.
Щодо Вашого зауваження
Ви посилаєтесь на рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у яких Замовник не обґрунтував необхідність здійснення обстеження.
Щодо робіт на об’єкті "Капітальний ремонт найпростішого укриття Комунального закладу "Кегичівський заклад дошкільної освіти № 1 (ясла-садок) Кегичівської селищної ради" за адресою: 64003, вулиця Калинова, будинок 26, селище Кегичівка, Берестинський район, Харківська область" ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Роботи будуть здійснюватися в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів.
Відповідно до пункту 4 розділу I Порядку №708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону №22 за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №01.
Відповідно до абзацу другого пункту 1.1. Настанови, вона є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Настановою з визначення вартості будівництва (із змінами 1-4) (розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено наступне:
5.26. Кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо
5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на Кошторисні норми України «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно- будівельні роботи» а саме Додаток Б (обов’язковий)., яким встановлено умови виконання робіт.
Неправильне застосування кошторисних норм може призвести до завищення вартості прямих витрат (вартості матеріалів, заробітної плати, вартості будівельної техніки), а також може спричинити завищення нормативних трудовитрат, що надалі спричинить до завищення загальновиробничих і адміністративних витрат, прибутку, коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд (у разі їх урахування за процентним показником), коштів на утримання служби замовника і в результаті завищення вартості виконаних робіт.
Капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачаєпризупинення на час виконанняробітексплуатаціїбудівлі в ціломуабоїїчастин (за умови їх автономності).
Відповідно до ДСТУ 9273:2024 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість», встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Також звертаємо Вашу увагу на п.6.4.2 – До попереднього обстеження, в залежності від поставлених завдань, може бути включено:
а) ознайомлення з наявною технічною документацією, в т.ч. для визначення відповідності конструктивних та інших рішень і експлуатаційних характеристик діючим нормам та змінам природного та/аба техногенного середовища, що відбулися за період експлуатації;
б) збирання та аналіз інформації від осіб, що беруть участь у будівництві та експлуатації об’єкта;
в) попередній огляд об’єкта, прилеглої території та забудови з урахуванням зібраної інформації, попереднім оцінюванням технічного стану конструкцій, основ, інженерних систем та виявленням серед них таких що перебувають у найбільш небезпечному стані.
Звертаємо Вашу увагу на Кошторисні норми України «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно- будівельні роботи» а саме Додаток Б (обов’язковий)., яким встановлено умови виконання робіт.
Також звертаємо увагу Учасників, що Відвідування об’єкту та ознайомлення з проектною документацією, здійснюється уповноваженими на це представниками Учасника без ідентифікації назви учасника.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Це дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки,для усвідомлення та ознайомлення з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев, кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищезазначеним, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.04.2025 14:51