• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт найпростішого укриття Комунального закладу "Кегичівський заклад дошкільної освіти № 1 (ясла-садок) Кегичівської селищної ради" за адресою: 64003, вулиця Калинова, будинок 26, селище Кегичівка, Берестинський район, Харківська область

Завершена

7 803 624.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 018.12 UAH
Номер: 45a481856ef440e2a41a4f992f0f6bd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.06.2025 18:22 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 № 186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2025-04-23-002761-a 23.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 стаття 10 Закону, вимог частини першої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК АШЕР» ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 12 від 23.04.2025року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 28.04.2025 та відповіді Замовника від 28.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «БК АШЕР» (далі – ТОВ «БК АШЕР»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.05.2025, протокол Замовника від 13.05.2025 №16 про визначення ТОВ «БК АШЕР» переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025, ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ № 08-05-01 від 19.05.2025 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.06.2025 (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до тендерної документації встановлено наступне. За даними електронної системи закупівель Замовником 28.04.2025 було внесено зміни до тендерної документації, а саме у Додаток 6 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до тендерної документації . Відповідно до вимог пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Проте Замовником, згідно з пунктом 54 Особливостей, в електронній системі закупівель, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 03.06.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 06.06.2025 року, в якій Замовник зазначив: «..Харківська область перебуває під постійними обстрілами та постійними повітряними тривогами, що створює ризики для життя і здоров’я співробітників. У зв’язку із цим, більшість робочого часу працівники змушені проводити в укритті, де немає належного доступу до Інтернету та відсутні умови для нормального виконання своїх трудових та посадових обов’язків. У зв’язку із цим, наявність таких факторів є об’єктивною причиною не опублікування зазначеної інформації у строки, що встановлені законодавством». Надані пояснення не спростовують порушення вимог пункту 54 Особливостей, оскільки Замовником, в електронній системі закупівель, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 стаття 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Згідно вимог частини першої статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-04-23-002761-a оприлюднено 23.04.2025. Поряд з вказаним, Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додаток 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документаціі, затвердженої від 23.04.2025 оприлюднено Замовником, 28.04.2025. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 03.06.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 06.06.2025 року, в якій Замовник зазначив: «..Харківська область перебуває під постійними обстрілами та постійними повітряними тривогами, що створює ризики для життя і здоров’я співробітників. У зв’язку із цим, більшість робочого часу працівники змушені проводити в укритті, де немає належного доступу до інтернету та відсутні умови для нормального виконання своїх трудових та посадових обов’язків. У зв’язку із цим, наявність таких факторів є об’єктивною причиною неопублікування зазначеної інформації у строки, що встановлені законодавством». Надані пояснення не спростовують порушення вимог пункту 1 частини 1 стаття 10 Закону, вимог частини першої статті 22 Закону, оскільки Додаток 7 та Додаток 8 до тендерної документації від 23.04.2025, оприлюднено Замовником 28.04.2025.
Період усунення порушень: 16.06.2025 18:21 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2025 18:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради були здійснені заходи, направлені на недопущення порушень у подальшому. Відповідальній особі, якою допущено порушення, організовано економічне навчання.
Дата публікації звіту: 17.06.2025 14:06

Запити/Пояснення