• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 90520000- 8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги з перевезення та управління небезпечними відходами)

Завершена

3 160 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 608.00 UAH
Період уточнення: 18.04.2025 19:22 - 14.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо кодів

Номер: 6f3506d3ceec4e5dbee47640eb739fe0
Дата опублікування: 12.05.2025 21:59
Опис: Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації встановлено такий код відходів згідно Базельської конвенції як А4020. Таке визначення коду є безпідставним. Оскільки у Базельській конвенції щодо цього коду зазначені такі відходи як Клінічні та пов’язані з цим відходи; тобто відходи, які утворюються внаслідок медичної, парамедичної, зуболікарською, ветеринарної чи подібної практики, та відходи, що накопичуються у лікарнях й інших установах в ході оглядів та лікування пацієнтів або ж здійснення науково-дослідних проектів. При цьому відходи, як Замовник безпідставно класифікує під код А4020 є зовсім іншими за формулюванням, зокрема Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. Тому незрозуміло на підставі чого Замовник відносить відходи, які є предметом закупівлі до коду А4020. Відповідно до ліцензії, яка видана нам, ми маємо право надавати послуги за предметом закупівлі, але наша ліцензія містить такий код відповідно до Базельської конвенції як А4140, з огляду на що ми безпідставно позбавлені права брати участь у закупівлі. Крім цього, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) здійснюється розгляд скарг про порушення замовниками порядку проведення процедур публічних закупівель у тому числі – послуг з управління небезпечними відходами. Враховуючи соціальну важливість цього ринку та значну кількість скарг щодо порушень з боку замовників зазначених процедур закупівель, Комісією було надіслано запит до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, зокрема, щодо роз’яснення положень законодавства в частині порядку визначення кодів операцій з управління відходами за кожним відповідним кодом відходів. У відповідь на запит Комісії Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України повідомило, що вичерпного переліку кодів операцій з управління відходами за кожним кодом відходів згідно Національного переліку чинним законодавством України не встановлено. Також, посилаючись на положення статей 16 та 17 Закону України «Про управління відходами», Міністерство повідомило, що перелік відходів та перелік операцій з управління відходами визначає сам суб’єкт господарювання при отриманні дозволу на здійснення операцій з оброблення відходами, виходячи з переліку основного технологічного обладнання, устаткування для оброблення відходів, які він має, наявної проектної документації, а також висновку з оцінки впливу на довкілля, яким оцінено допустимість провадження планованої діяльності та екологічні умови її провадження. Враховуючи практику розгляду Комісією відповідних скарг та інформацію, надану Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, звертаємо увагу замовників, що тендерна документація обов’язково повинна містити інформацію про коди відходів (згідно з Порядком класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102), послуги з управління якими є предметом закупівлі. Разом з цим, перелік кодів операцій з управління відходами за кожним відповідним кодом відходів визначає сам суб’єкт господарювання, який отримав необхідні дозвільні документи та несе відповідальність за невиконання відповідних ліцензійних умов, у разі притягнення його до такої відповідальності органом, уповноваженим на здійснення контролю за дотриманням таких ліцензійних умов. Практика розгляду скарг свідчить, що встановлення замовником у тендерній документації конкретного переліку кодів операцій з управління відходами може бути некоректним та дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедур закупівель, що призводить до збільшення кількості скарг суб’єктів господарювання щодо наведених вище питань та відповідно – до затягування процедур закупівель послуг з управління небезпечними відходами. Орган оскарження звертає увагу на необхідність врахування зазначеної інформації замовниками під час підготовки тендерної документації». https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/do-uvahy-subiektiv-oskarzhennia-ta-zamovnykiv/shchodo-problemnykh-pytan-zakupivel-posluh-z-upravlinnia-nebezpechnymy-vidkhodamy-v-chastyni-vyznachennia-kodiv-operatsii-z-upravlinnia-vidkhodamy. Таким чином, зазначення коду згідно Базельської конвенції є безпідставним. З огляду на це, Замовник не обґрунтував і не довів необхідність встановлення зазначеної дискримінаційної умови в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує учасників на участь в Процедурі закупівлі. З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни в умови тендерної документації.
Відповідь: Шановнийучаснику! Замовник розглянув Ваше звернення. Повідомляємо, що за результатами розгляду скарги щодо умов ТД до даної закупівлі Антимонопольний комітет України не задовільнив вимогу щодо внесення змін у даній частині.
Дата відповіді: 14.05.2025 14:18
Відповідь надана

Щодо сертифікату

Номер: 336a2d8565244414bae68848512fb017
Дата опублікування: 12.05.2025 17:09
Опис: Доброго дня! Шановний замовник відповідно до ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;. Відповідно кожен учасник має різні документи, у тому числі сертифікат відповідності, на виконання вимоги щодо надання: сертифікату якості, виданий виробником на продукцію (обладнання), який містить заводський номер обладнання, зазначеного у довідці. Тому враховуючи зазначене просимо не звужувати конкуренцію, яка буде впливати прямо на формування ціни на послугу та економію бюджетних коштів,просимо вказати у зазначеній вимозі «або еквівалент» або перелічити можливі документи на підтвердження відповідно до Закону. Ми вважаємо, що на етапі кваліфікації будуть вели проблеми з цього приводу, та спори. Просимо зменшити ризики. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник розглянув Ваше звернення. Повідомляємо, що дане питання не було предметом оскарження у межах поданої скарги, за результатами розгляду якої Антимонопольним комітетом України було прийняторішення про внесення змін до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), після закінчення строку подання скарг, скарги можуть подаватися виключно щодо змін, внесених замовником, і лише в частині питань, які були предметом первинного оскарження. Таким чином, положення тендерної документації, які не були оскаржені та до яких не вносилися зміни, не підлягають повторному або новому оскарженню.
Дата відповіді: 14.05.2025 14:18
Відповідь надана

До відома

Номер: 11a85ea6d00341f1926d647d12b300ac
Дата опублікування: 22.04.2025 20:43
Опис: Замовник, вам до відома, ви закуповуєте послуги у ліцензійних користувачі. Відповідно до пункту 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами встановлені вимоги до Матеріально-технічної база здобувача ліцензії (ліцензіата) повинна відповідати таким мінімальним технологічним вимогам: промислові майданчики для тимчасового зберігання відходів повинні бути покриті неруйнівним і непроникним для небезпечних відходів матеріалом із автономним зливовідводом. При цьому потрапляння поверхневого стоку з майданчиків у загальний зливовідвід не допускається. Необхідно передбачити захист відходів від дії атмосферних опадів та вітру; для збирання та зберігання відходів на підприємстві мають бути відведені та обладнані спеціальні майданчики, встановлена промаркована тара, відсіки, бункери тощо з чітким позначенням виду відходів. Конструкція та розміри тари мають забезпечувати легку заповнюваність і відвантаження відходів, унеможливлювати їх змішування, а також забруднення та псування відходів; Складське приміщення можливе, але воно не принципове тощо. Вимагати виключено в наявності в учасника складського приміщення, все одно що вимагати наявність та (або) оренди квартири. Щодо вимоги: - сертифікат якості, виданий виробником на продукцію (обладнання), який містить заводський номер обладнання, зазначеного у довідці. Ми надамо не чинний сертифікат, а у разі оскарження в АМКУ зазначимо про вашу мовчазну згоду, про можливість надання не чинного сертифікату, адже ви не надали чіткої відповіді на запитання.
Відповідь: Вітаю! Ваше звернення опрацьовується, в разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.04.2025 15:30
Відповідь надана

Щодо операцій

Номер: 3b56836b75e642708c0d6a1bfbfde7d9
Дата опублікування: 22.04.2025 11:36
Опис: Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) здійснюється розгляд скарг про порушення замовниками порядку проведення процедур публічних закупівель у тому числі – послуг з управління небезпечними відходами. Враховуючи соціальну важливість цього ринку та значну кількість скарг щодо порушень з боку замовників зазначених процедур закупівель, Комісією було надіслано запит до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, зокрема, щодо роз’яснення положень законодавства в частині порядку визначення кодів операцій з управління відходами за кожним відповідним кодом відходів. У відповідь на запит Комісії Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України повідомило, що вичерпного переліку кодів операцій з управління відходами за кожним кодом відходів згідно Національного переліку чинним законодавством України не встановлено. Також, посилаючись на положення статей 16 та 17 Закону України «Про управління відходами», Міністерство повідомило, що перелік відходів та перелік операцій з управління відходами визначає сам суб’єкт господарювання при отриманні дозволу на здійснення операцій з оброблення відходами, виходячи з переліку основного технологічного обладнання, устаткування для оброблення відходів, які він має, наявної проектної документації, а також висновку з оцінки впливу на довкілля, яким оцінено допустимість провадження планованої діяльності та екологічні умови її провадження. Враховуючи практику розгляду Комісією відповідних скарг та інформацію, надану Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, звертаємо увагу замовників, що тендерна документація обов’язково повинна містити інформацію про коди відходів (згідно з Порядком класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102), послуги з управління якими є предметом закупівлі. Разом з цим, перелік кодів операцій з управління відходами за кожним відповідним кодом відходів визначає сам суб’єкт господарювання, який отримав необхідні дозвільні документи та несе відповідальність за невиконання відповідних ліцензійних умов, у разі притягнення його до такої відповідальності органом, уповноваженим на здійснення контролю за дотриманням таких ліцензійних умов. Практика розгляду скарг свідчить, що встановлення замовником у тендерній документації конкретного переліку кодів операцій з управління відходами може бути некоректним та дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедур закупівель, що призводить до збільшення кількості скарг суб’єктів господарювання щодо наведених вище питань та відповідно – до затягування процедур закупівель послуг з управління небезпечними відходами. Орган оскарження звертає увагу на необхідність врахування зазначеної інформації замовниками під час підготовки тендерної документації». https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/do-uvahy-subiektiv-oskarzhennia-ta-zamovnykiv/shchodo-problemnykh-pytan-zakupivel-posluh-z-upravlinnia-nebezpechnymy-vidkhodamy-v-chastyni-vyznachennia-kodiv-operatsii-z-upravlinnia-vidkhodamy
Відповідь: Вітаю! Ваше звернення опрацьовується, в разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.04.2025 15:29
Відповідь надана

Вимога

Номер: 04389f8b84594191a8add538f083e7e8
Дата опублікування: 21.04.2025 15:11
Опис: Шановний Замовник! Частиною 1 статті 3 Закону України від 23.05.2017 № 2059-VIII «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон № 2059-VIII) встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 3 Закону № 2059-VIII до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відноситься управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності (частина 4 статті 3 Закону № 2059-VIII). Відтак, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для провадження діяльності з управління відходами (для об’єктів оброблення небезпечних відходів; для об’єктів оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше), а провадження такої діяльності без здійснення оцінки – заборонено. Згідно частини 1 статті 9 Закону № 2059-VIII уповноважений територіальний орган (обласні, міські Київська та Севастопольська державні адміністрації (відповідний підрозділ з питань екології та природних ресурсів), орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів), а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища) видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Пунктом 1 частини 3 статті 5 Закону № 2059-VIII визначено, що уповноважений територіальний орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, надсилає таке повідомлення до уповноваженого центрального органу та одночасно повідомляє про це суб’єкта господарювання у спосіб, відповідно до якого було подано повідомлення, якщо планована діяльність визначена у частині другій статті 3 цього Закону. З урахуванням того, що планова діяльність з управління відходами визначена у частині 2 статті 3 Закону № 2059-VIII, висновок з оцінки впливу на довкілля такої діяльності має видаватись уповноваженим центральним органом. Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині п’ятій цієї статті, є обов’язковими (частини 2 статті 9 Закону № 2059-VIII). Відповідно до частини 5 статті 9 Закону № 2059-VIII, у висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений центральний орган: 1) зазначає тип, основні характеристики та місце провадження планованої діяльності; 2) визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності; 3) встановлює умови використання території та природних ресурсів під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності; 4) встановлює умови щодо охорони довкілля та забезпечення екологічної безпеки під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності; 5) встановлює умови щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та усунення їх наслідків; 6) встановлює умови щодо зменшення транскордонного впливу планованої діяльності, щодо якої здійснювалася процедура оцінки транскордонного впливу; 7) якщо з оцінки впливу на довкілля випливає необхідність: здійснення компенсаційних заходів - покладає обов’язок із здійснення таких заходів; запобігання, уникнення, зменшення (пом’якшення), усунення, обмеження, а також моніторингу впливу планованої діяльності на довкілля - покладає обов’язок із здійснення відповідних дій; здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на іншій стадії проектування - визначає строки та обґрунтовує вимоги щодо її здійснення; додаткова оцінка впливу на довкілля здійснюється за процедурою, передбаченою цим Законом; здійснення післяпроектного моніторингу - визначає порядок, строки та вимоги до його здійснення. Якщо з оцінки впливу на довкілля з розглянутих виправданих альтернативних варіантів виявляється екологічно обґрунтованим варіант, відмінний від запропонованого суб’єктом господарювання, за письмовою згодою із суб’єктом господарювання у висновку з оцінки впливу на довкілля зазначається погоджений варіант здійснення планованої діяльності. Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги із управління небезпечними відходами, пропоновані Учасником послуги мають надаватись в порядку планової діяльності – управління відходами (об’єкт оброблення небезпечних відходів) – допустимість провадження якої визначена уповноваженим центральним органом. Частиною 3 статті 17 Закону № 2059-VIII закріплено, що висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Частиною 2 статті 17 Закону № 2059-VIII передбачено, що дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону. При цьому, частиною 9 статті 9 Закону № 2059-VIII встановлено, що висновок з оцінки впливу на довкілля втрачає силу через п’ять років у разі, якщо не було прийнято рішення про провадження планованої діяльності. Якщо до отримання рішення про провадження планованої діяльності внесено зміни до проектної документації чи зміни до законодавства, які вимагають зміни екологічних умов, визначених у висновку з оцінки впливу на довкілля, оцінка впливу на довкілля здійснюється повторно. Державна регуляторна служба України, як спеціально уповноважений орган з питань ліцензування згідно статті 4 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», в своєму листі № 4497/20-24 від 21.11.2024, наданим у відповідь на лист Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Міндовкілля) № 25/1-16/13602-24 від 17.10.2024 (оприлюднено на офіційному веб-сайті Міндовкілля за посиланням https://mepr.gov.ua/wp-content/uploads/2024/11/Lyst-DRS-25.11.2024-2.pdf) визначила наступне: «Отже, відповідно до положення пункту 3 статті 17 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме, до 18 грудня 2017 року, є чинними та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля, а відтак можуть вказуватися здобувачами ліцензій у відомостях про наявність документів дозвільного характеру (додаток 6 до Ліцензійних умов). При цьому, діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше).» Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. За своїми екологічними характеристиками послуги із управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі і пропонуються Учасником, мають відповідати вимогам допустимості сукупного впливу планової діяльності (в межах якої вони надаються) на компоненти довкілля (ґрунти та земельні ресурси, атмосферне повітря, водне середовище, геологічне середовище, рослинний і тваринний світ, клімат і мікроклімат, соціальне та техногенне середовище). Таким чином, на підтвердження відповідності екологічним характеристикам, Замовнику за доцільне додати наступну вимогу до тендерної документації, а саме – надати у складі пропозиції копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше) При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
Відповідь: Дякуємо за звернення та повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності діючого законодавства. Крім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога, щодо доцільності включення до тендерної документації Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» неодноразово була оскаржена в АМКУ та визначена як дискримінаційна та така, що обмежує коло учасників торгів. Враховуючи викладене, у Замовника немає необхідності вносити зміни до Тендерної документації».
Дата відповіді: 23.04.2025 15:01
Відповідь надана

Вимога

Номер: 25e8504d5e9a4b4cb78855f7e499ee02
Дата опублікування: 19.04.2025 15:56
Опис: Доброго ня! Шановний замовник щодо вашої вимоги: - свідоцтво про державну реєстрацію, яке підтверджує право власності складського приміщення Учасника; - якщо складське приміщення орендоване, надати договір оренди з актом приймання-передачі об’єкта, оформлений (підписаний) між Орендодавцем та Орендарем. Ми орендуємо майданчик, на якому знаходяться спеціальні модульні герметичні контейнери для зберігання відходів. З відповідним наявним МТБ учасник успішно пройшов перевірку Міністерства, та отримав відповідну ліцензію. Враховуючи зазначене просимо прибрати слово «складське». Щодо вимоги: - сертифікат якості, виданий виробником на продукцію (обладнання), який містить заводський номер обладнання, зазначеного у довідці. У минулому році вимога була зазначена з урахуванням чинного сертифікату, зараз можна подавати не чинний ?
Відповідь: Шановний Учасник! Надаємо пояснення щодо наявності складського приміщення для тимчасового зберігання відходів Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII від 25.12.2015 р, замовник має право встановлювати вимоги до учасників, які є об’єктивно необхідними для забезпечення належного, своєчасного та безперебійного виконання договору про закупівлю в умовах воєнного стану. Предметом закупівлі є послуги, пов’язані зі збиранням, перевезенням та/або зберіганням відходів. З урахуванням специфіки діяльності, наявність у учасника складського приміщення (власного або орендованого), придатного для тимчасового зберігання відходів, є необхідною умовою для забезпечення безпечного, екологічно відповідального та безперебійного процесу поводження з відходами. Така вимога дозволяє: - підтвердити наявність у учасника матеріально-технічної бази для належного надання послуг; - уникнути ризиків, пов’язаних з несанкціонованим накопиченням відходів; - забезпечити екологічну безпеку та дотримання санітарних норм; - гарантувати готовність учасника до оперативного реагування на обсяги відходів. В якості підтвердження, учасник повинен надати: - свідоцтво про державну реєстрацію права власності на складське приміщення, або договір оренди з актом приймання-передачі, що засвідчує законне користування складським приміщенням. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою, такою, що відповідає умовам предмета закупівлі та не порушує принципів добросовісної конкуренції, а також відповідає положенням Постанови №1178. Надаємо пояснення щодо сертифікат якості Замовником було розглянуто ваше звернення та вирішено, що тендерна документація закупівлі послуг згідно коду ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та управління небезпечними відходами) складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) та не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 22.04.2025 17:38