• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Технічне обслуговування та забезпечення працездатності систем пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах Національного банку України, 7 лотів: лот 1 - м. Київ: вул. Інститутська, 9, корп. 1; вул. Інститутська, 9, корп. 2; вул. Інститутська, 11б; вул. Інститутська, 12; вул. Інститутська, 9, корп. 1 (ЛОК); просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корп. 2; вул. Андріївська, 1; Контрактова площа 2а, 2б; вул. Пухівська, 9; вул. Уманська, 8 - 50410000-2; лот 2 - м. Дніпро: вул. Воскресенська, 13; вул. Сонячна Набережна, 66 - 50410000-2; лот 3 - м. Львів: вул. Коперника, 4; вул. Каліча Гора, 12 - 50410000-2; лот 4 - м. Одеса, вул. Рішельєвська, 8 - 50410000-2; лот 5 - м. Харків, майдан Театральний, 1 - 50410000-2; лот 6 - м. Хмельницький, вул. Володимирська, 91 - 50410000-2; лот 7 - м. Вінниця, вул. Соборна, 36 - 50410000-2

Місце надання послуг за лотами 1 – 7 - відповідно до переліку об’єктів Національного банку України, для яких здійснюється закупівля, зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації. Обсяг надання послуг, що передбачений до виконання за лотами 1 - 7, розраховується відповідно до переліку обладнання, що підлягає технічному обслуговуванню, зазначеному в Додатку 4 до тендерної документації. Перелік регламентних робіт з технічного обслуговування систем протипожежного захисту для закупівлі визначений у Додатку 5 до тендерної документації. Строк надання послуг: за лотами 1 – 7: 12 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін. Контактні особи: - з технічних питань: Анатолій СИНЯВСЬКИЙ, телефон: (096) 725-55-06, електронна адреса: Anatolii.Syniavskyi@bank.gov.ua; - з організаційних питань: Катерина СПІВАК, телефон: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua

Завершена

2 777 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 17.04.2025 15:57 - 16.05.2025 00:00
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: 8ea7ceb5e3a443ed954c9bcc1ec24294
Дата опублікування: 24.04.2025 20:59
Опис: Ми повністю погоджуємося з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №443 від 15.04.2025 року, відповідно до якої з 15 травня 2025 року провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення можливе лише за наявності відповідної ліцензії. Разом з тим, відповідно до пункту 2 вищезазначеної постанови, декларації про провадження господарської діяльності, подані до 15 квітня 2025 року, зберігають чинність до 15 травня 2025 року. З урахуванням того, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить 28.04.2025 до 11:00, декларація, подана до 15.04.2025 включно, є чинною на момент подання пропозиції та відповідає вимогам законодавства України. Відповідно, вимога про наявність ліцензії на момент подання пропозиції — не є обґрунтованою у правовому полі, оскільки в період до 15.05.2025 господарська діяльність протипожежного призначення може здійснюватися на законних підставах – згідно з чинною декларацією. Додатково повідомляємо, що у разі визначення нашої компанії переможцем процедури закупівлі, до дати укладення договору, але не пізніше 15.05.2025, нами буде оформлена відповідна ліцензія, яка діятиме протягом усього періоду надання послуг, визначеного умовами тендерної документації. У зв’язку з цим звертаємось з повторним проханням внести уточнення до пункту 5.2) Додатку 1 тендерної документації щодо можливості подання чинної декларації про провадження господарської діяльності, поданої до 15.04.2025 р., що повністю відповідає нормам законодавства на момент подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення інформуємо, що до тендерної документації будуть внесенні відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.04.2025 19:52
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c5e27b41ce044caa94095022aa9bb135
Дата опублікування: 23.04.2025 20:11
Опис: У ТД встановлено, що "У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. " Просимо уточнити, що саме Замовник має на увазі під словосполученням "автентичний переклад", а саме: Чи достатньо перекладу, виконаного професійним перекладачем з підписом та печаткою бюро перекладів? Чи обов’язковим є нотаріальне засвідчення перекладу, або йдеться про переклад, достовірність якого підтверджена підписом уповноваженої особи учасника?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення інформуємо про наступне. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою відповідно до пункту 7 розділу І. Загальні положення тендерної документації. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Нотаріальне засвідчення перекладу не є обов’язковим.
Дата відповіді: 24.04.2025 17:37
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: 40e78d53030441388be67373b97ff7e2
Дата опублікування: 23.04.2025 12:35
Опис: Звертаємось до Вас з проханням врахувати актуальні положення нормативно-правових актів, які регулюють можливість провадження господарської діяльності під час дії воєнного стану. Зокрема, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №314 від 18.03.2022, у період дії воєнного стану суб’єкти господарювання мають право провадити господарську діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності, без отримання ліцензії, за виключенням випадків, зазначених у додатку 2 до цієї постанови. Разом з тим, Постановою КМУ від 15.04.2025 №443 до вказаного додатку 2 було внесено зміни, якими з 15 квітня 2025 року діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення була віднесена до видів діяльності, що підлягають обов’язковому ліцензуванню. При цьому пунктом 2 Постанови №443 встановлено, що декларації, подані до дати набрання нею чинності, зберігають чинність протягом одного місяця — тобто до 15 травня 2025 року. З огляду на вищевикладене, просимо передбачити у тендерній документації можливість участі Учасників, які провадять господарську діяльність з надання послуг протипожежного призначення на підставі декларації, поданої до 15 квітня 2025 року включно, та відповідно до чинного законодавства мають право здійснювати таку діяльність до 15 травня 2025 року. Просимо внести до пункту 5.2 Додатку 1 тендерної документації відповідне уточнення. Заздалегідь дякуємо за розгляд та внесення змін. Це дозволить забезпечити добросовісну конкуренцію та врахувати чинне правове регулювання, визначене на період воєнного стану.
Відповідь: “Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення інформуємо про наступне. Відповідно до Постанови КМУ №443 від 15.04.2025 року внесені зміни до додатку 2 Постанови КМУ №314 від 18 березня 2022 року про те, що після 15 травня 2025 року надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення можливе лише за наявності відповідної ліцензії у надавачів послуг. Враховуючи строк надання послуг (за лотами 1 – 7: 12 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін), Національний банк вважає не доцільним внесення змін до пункту 5.2) Додатку 1 до тендерної документації, оскільки надавач послуг повинен мати чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення протягом всього строку надання послуг.
Дата відповіді: 24.04.2025 19:07
Відповідь надана

Наявність спеціального навчання

Номер: 3e0f9e9a09c74eaea498e35cc32b3076
Дата опублікування: 22.04.2025 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією, повідомляємо про виявлення вибіркового підходу в частині кваліфікаційних вимог до учасників щодо підтвердження наявності спеціального навчання по роботі з певними системами пожежної сигналізації. Зокрема, у тендерній документації передбачено надати: Копію Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання системи пожежної сигналізації «CERBERUS» Algo Rex (Siemens) — для лотів 1, 2, 5; Копію Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання системи пожежної сигналізації BOSCH — для лоту 4. Водночас у складі технічного завдання до одного з об'єктів у лоті 1 (адреса: м. Київ, проспект Науки, 7, корпус 1) зазначено наявність системи пожежної сигналізації SCHRACK, однак у вимогах до учасників відсутня аналогічна вимога про надання сертифікату навчання щодо цієї системи. З огляду на принцип недискримінації та пропорційності вимог, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», просимо Вас: Внести відповідну вимогу про обов’язкове надання сертифікату спеціального навчання з роботи із системою SCHRACK та/або виключити наявні вимоги щодо навчання по системах CERBERUS та BOSCH, щоб забезпечити єдині, рівнозначні та недискримінаційні умови для всіх учасників. Залишення вибіркових вимог лише по окремих виробниках може бути розцінено як обмеження конкуренції та створення умов для лобіювання інтересів окремих учасників, що не відповідає принципам відкритості та рівного доступу.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення інформуємо, що до тендерної документації будуть внесенні зміни. З метою розширення кола потенційних учасників на закупівлю, у тендерній документації буде виключено вимоги в частині надання копій Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання системи пожежної сигналізації «CERBERUS» Algo Rex (Siemens) — для лотів 1, 2, 5 та Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання навчання системи пожежної сигналізації BOSCH — для лоту 4.
Дата відповіді: 24.04.2025 19:07
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 4b1ab8a503014c63a2488cf3408dc756
Дата опублікування: 18.04.2025 16:55
Опис: вимога: Копію Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання системи пожежної сигналізації «CERBERUS» Algo Rex (Siemens) для лотів 1, 2, 5 Копію Сертифікату(ів) про проходження спеціального навчання системи пожежної сигналізації BOSCH для лоту 4. Порушення принципу недискримінації Вимога звужує коло потенційних учасників, які можуть виконувати роботи відповідно до чинного законодавства, але не мають фірмових сертифікатів, що суперечить ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога не передбачена законодавством Відповідно до постанови КМУ №852 від 23.11.2016 ("Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг протипожежного призначення"), наявність сертифікатів від виробників систем (CERBERUS, BOSCH) не передбачено умовою для виконання ліцензійної діяльності. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення інформуємо про наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання умов державного стандарту ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 “Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови систем, проєктування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування” , а саме п. 12.7. Кваліфікаційні вимоги: Технічне обслуговування повинна проводити тільки організація, яка має кваліфікацію, необхідну для технічного обслуговування (у тому числі проведення перевірки працездатності, регламентних робіт і ремонту) змонтованої системи. Враховуючи вищезазначене, замовник не порушує принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону. З метою отримання послуг належної якості з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації «CERBERUS» Algo Rex (Siemens) для лотів 1, 2, 5 та системи пожежної сигналізації BOSCH для лоту 4, замовник вважає за необхідне встановлення вимоги щодо надання копії(ій) сертифікату(ів).
Дата відповіді: 22.04.2025 13:21