• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»

Завершена

248 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 240.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2025 19:25 - 13.06.2025 00:00
Відповідь надана

термін

Номер: 946878ca68a44cb9a0a22635d47c5b63
Дата опублікування: 11.06.2025 15:59
Опис: Доброго дня. Згідно умов ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: - кошторисні розрахунки ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ (локальний кошторис, договірну ціну) складені згідно з переліком та обсягами відображеними в Додатку 2 до тендерної документації. На скільки місяців повинно бути розраховано договірну ціну?
Відповідь: Доброго дня! Орієнтовно з липня 2025 до 31.12.2025
Дата відповіді: 12.06.2025 09:43
Відповідь надана

щодо терміну надання послуг

Номер: ab2b60b0acee4b32a60af19d5f7bcf73
Дата опублікування: 11.06.2025 15:56
Опис: Доброго дня. Підкажіть будь-ласка вартість послуг розраховувати з квітня (9 міс) чи з червня 2025 (6 міс.) до 31.12.2025 року?
Відповідь: Доброго дня! Орієнтовно з липня 2025 до 31.12.2025
Дата відповіді: 12.06.2025 09:43
Відповідь надана

ремонт обладнання

Номер: dd9f0f28d1cc41c3924a9465fe52f425
Дата опублікування: 13.05.2025 11:19
Опис: Також Додатком 2 ТД Вами передбачено, що: "В разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. Резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резерву у Замовника не передбачено. При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі сповіщувачів, заміну акумуляторів)." Тобто, витрати по заміні обладнання чи його ремонту Виконавець покриває за власний рахунок? Зорієнтуйте будь ласка потенційних учасників яку суму їм закладати на заміну/ремонт такого обладнання?
Відповідь: Шановний Учасник! Перелік обладнання встановленого на об'єктах зазначено у Додатку № 2 тендерної документації. Учасник самостійно повинен передбачити суму коштів необхідних для здійснення заміни, дрібного ремонту обладнання тощо з урахуванням власного досвіду.
Дата відповіді: 13.05.2025 13:34
Відповідь надана

КІЛЬКІСТЬ МІСЯЦІВ надання послуг

Номер: 24f49e576bea4c19825c0e47e4e0d5f5
Дата опублікування: 13.05.2025 11:18
Опис: Просимо зазначити з якого місяця повинні надаватись послуги згідно предмету закупівлі? У ТД не міститься інформації про це. Тому просимо зазначити на яку кількість місяців розрахована очікувана вартість закупівлі? З травня по грудень, чи ні?
Відповідь: Шановний Учасник! Послуги повинні надаватись з дати укладання договору по 31.12.2025
Дата відповіді: 13.05.2025 13:21
Відповідь надана

уточнення

Номер: 8359e8816e0a42a7863c8250acc7aefd
Дата опублікування: 18.04.2025 15:54
Опис: Просимо зазначити з якого місяця повинні надаватись послуги згідно предмету закупівлі? Також Додатком 2 ТД Вами передбачено, що: "В разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. Резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резерву у Замовника не передбачено. При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі сповіщувачів, заміну акумуляторів)." Тобто, витрати по заміні обладнання чи його ремонту Виконавець покриває за власний рахунок? Зорієнтуйте будь ласка потенційних учасників яку суму їм закладати на заміну/ремонт такого обладнання?
Відповідь: Уповноваженою особою буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.04.2025 11:28
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 491bc5a483d746f28551a1008eaec2ee
Дата опублікування: 18.04.2025 11:37
Опис: Які роботи передбачені для електрозварювальника (не нижче 4 розряду) по даній процедурі? Просимо усунути дискримінаційну складову.
Відповідь: Уповноваженою особою буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.04.2025 16:05
Відповідь надана

оформлення банківської гарантії

Номер: 87917e795cfa455784fcac076f630d29
Дата опублікування: 18.04.2025 09:09
Опис: Відповідно до постанови НБУ банківська гарантія повинна містити, зокрема банківські реквізити. Тобто Замовник повинен обовязково зазначити банківські реквізити на якій будуть перераховані кошти у випадку не виконання Учасником вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до вимог ТД – «Надана учасником Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628.» (далі – Наказ). Відповідно до п.3 Наказу - реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У п. 4 Наказу (Реквізити гарантії) зазначено, що щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження. Таким чином, Учаснику не має потреби зазначати банківські реквізити Замовника у банківській гарантії. Не зазначення банківських реквізитів Замовника у банківській гарантії не є порушенням вимог Наказу, тому Замовник не надає таку інформацію.
Дата відповіді: 18.04.2025 11:12
Відповідь надана

не відповідність документації

Номер: e446264fda894f27800763f245e3ae30
Дата опублікування: 18.04.2025 08:54
Опис: Просимо надати реквізити Замовника та реквізити банку для оформлення тендерного забезпечення.
Відповідь: Шановний Учасник! Для оформлення тендерного забезпечення, уся необхідна інформація вже наявна. Банківські реквізити КП "Сервісний центр" для оформлення банківської гарантії не обо'язкові.
Дата відповіді: 18.04.2025 09:02
Відповідь надана

дискримінація

Номер: fcb7a8cade0845528dab445a53797055
Дата опублікування: 17.04.2025 17:59
Опис: Шановний замовнику! У Додатку №3 до тендерної документації, розділ 6, вимагається: «…документ підтверджуючий про проходження навчання з обслуговування вентиляційних систем…». Зазначена вимога, на нашу думку, є дискримінаційною та такою, що не відповідає предмету закупівлі, а саме: «Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту» (код ДК 021:2015 - 50410000-2). Вона не має жодного функціонального або нормативного зв’язку з технічним обслуговуванням систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу, систем передавання тривожних сповіщень або іншими елементами СПЗ. Навчання з обслуговування вентиляційних систем є специфічним для інших категорій робіт (зокрема, повітрообміну, димовидалення, кондиціювання тощо), які не є предметом даної закупівлі. Правові підстави вимоги про усунення: ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» — забороняє встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації; ст. 5 Закону — вимагає забезпечення добросовісної конкуренції та недискримінації учасників; Постанова КМУ №852 — не передбачає обов’язкової наявності у виконавців протипожежних робіт навчання з вентиляційних систем. З огляду на викладене, вимагаємо: Вилучити з тендерної документації вимогу щодо наявності документа про проходження навчання з обслуговування вентиляційних систем; Привести тендерну документацію у відповідність до предмета закупівлі та норм чинного законодавства. У разі неврахування даної вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою про встановлення дискримінаційних умов.
Відповідь: Уповноваженою особою буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 21.04.2025 16:05
Відповідь надана

Працівники

Номер: 639f15f88fc741c68e3c19be6fde67fe
Дата опублікування: 17.04.2025 17:23
Опис: Шановний Замовнику! Вимога надати "посвідчення працівника «Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)." є некоректною. Ліцензійними вимогами наявність слюсаря не передбачена. Прохання видалити дану вимогу, або переглянути її відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016р. №852. Також, ви вимагаєте "документ підтверджуючий про проходження навчання з обслуговування вентиляційних систем." Але ж , технічними вимогами не передбачено технічне обслуговування систем димовидалення, тому наявність у працівників такого навчання не потрібна. Просимо видалити дану вимогу
Відповідь: Уповноваженою особою буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 21.04.2025 16:05