-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Завершена
246 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 230.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 230.18 UAH
Період уточнення:
16.04.2025 17:46 - 09.05.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d573e8a39f304ea4b0d645d2cba1816b
Дата опублікування:
17.04.2025 12:59
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації, пунктом 9 виматається "Після закінчення проведення вогнезахисної обробки Учасник здійснює експертизу зразків оброблених поверхонь та надає Замовнику протокол експрес-методу визначення якості проведеного вогнезахисту дерев’яних конструкцій згідно додатку 3 «Правил з вогнезахисту», ..." Також в пункті 11 зазначено: "Учасник (Виконавець) після отримання від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС протоколу випробувань,..."
Повідомляє, що згідно Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС №1064 від 26.12.2018р. - якість виконаних робіт перевіряється шляхом застосування експрес-методу для вогнезахисного просочення. Дані випробування експрес-методом проводяться лабораторією, яка має акредитацію на даний вид лабораторних досліджень. В «Правилах з вогнезахисту» не зазначено, що Виконавець має звернутися саме до дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту. Тобто, Виконавець має право звернутися в будь-яку випробувальну акредитовану лабораторію для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених пунктом 3 розділу ІХ Правил з вогнезахисту. Вимагаємо прибрати вимогу про "отримання від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС протоколу випробувань". В іншому випадку змушені будемо звернутися в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Враховуючи Ваше зауваження, слід зазначити, що вимога про надання протоколу випробувань саме від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС є цілком правомірною та обґрунтованою.
Згідно з Правилами з вогнезахисту, затвердженими наказом МВС України №1064 від 26.12.2018, вогнезахисні обробки, що проводяться на дерев'яних конструкціях, повинні проходити відповідні випробування для підтвердження якості виконаних робіт. Вимога щодо звернення до дослідно-випробувальних лабораторій, які є частиною територіального органу ДСНС, встановлена саме для забезпечення відповідності стандартам та вимогам законодавства у сфері вогнезахисту.
Зокрема, це дозволяє забезпечити високий рівень контролю за якістю виконаних робіт та відповідність вимогам безпеки, оскільки лабораторії ДСНС мають відповідну акредитацію та є уповноваженими органами для проведення таких випробувань.
Таким чином, вимога щодо надання протоколу випробувань саме від лабораторії територіального органу ДСНС є обґрунтованою і відповідає вимогам законодавства.
Дата відповіді:
18.04.2025 16:14
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d1956f38f95e4aa18b9b1e01a7a7d7d0
Дата опублікування:
17.04.2025 12:28
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації, підпункті 3.1.2 ви вимагаєте підтвердити наявність досвіду з таких видів робіт "Нанесення механiзованим способом в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй ". Дана ваша вимога є дискримінаційною, оскільки в кошторисних розрахунках можуть застосовуватися інші розцінки з іншим формулюванням, як наприклад: "Нанесення вогнезахисного покриття на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй даху", "Нанесення вогнезахисного покриття (просочування методом розпилення) на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй ", тощо. Застосування саме вашого формулювання є дискримінаційним і аж ніяк не є підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів.
Вимагаємо прибрати з вимог формулування "Нанесення механiзованим способом в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй" як дискримінаційне та таке, що порушує права учасників закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо виключення із підпункту 3.1.2 Додатку 1 до тендерної документації формулювання: "Нанесення механізованим способом в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій" як такої, що, на Вашу думку, є дискримінаційною.
Повідомляємо, що вимога про надання підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт у вказаному формулюванні не є дискримінаційною, а навпаки — відповідає предмету закупівлі, технічним характеристикам послуги та забезпечує можливість перевірки належного досвіду учасників.
Замовник має право, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначати необхідні кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, з урахуванням конкретних технічних характеристик, способу виконання робіт, специфіки об’єктів тощо.
Формулювання "механізований спосіб нанесення в один шар" є невипадковим — воно прямо пов'язане з технологією виконання робіт, що вимагається технічним завданням (Додаток №3), і передбачає застосування відповідного обладнання та дотримання специфікацій, що впливають як на якість, так і на безпеку виконаних робіт.
Водночас, Замовник не обмежує учасників у формальному використанні лише точного формулювання, а допускає подання документів, в яких вид робіт описаний іншим чином, за умови, що їх зміст за технічними ознаками та обсягом відповідає вимогам тендерної документації. У разі, якщо в поданих документах вказано інше формулювання, але воно підтверджує виконання робіт, ідентичних або подібних за технікою нанесення, обсягом та характеристиками, — така інформація буде розглядатися Замовником з урахуванням її суті, а не лише текстового опису.
Таким чином, встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки не перешкоджає участі в процедурі закупівлі тим учасникам, які мають підтверджений досвід виконання аналогічних або еквівалентних за характеристиками робіт.
Дата відповіді:
18.04.2025 16:14
Відповідь надана
вимога
Номер:
fbc9b712225c48e28b5559298b25a7ed
Дата опублікування:
17.04.2025 12:12
Опис:
Шановний Замовнику! В роздлілі IV Додатку 1 до тендерної документації наявний пункт 5, де зазначено: "Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особливостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2025 році повинен бути 25 або більше відсотків.
Отже, товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону запропонований учасником та зазначений ним у відомості ресурсів, наданій у складі тендерної пропозиції повинен мати підтверджений у встановленому порядку ступінь локалізації виробництва 25 або більше відсотків.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає лист довільної форми з інформацією про марку і модель такого товару з посиланням на Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації, який розміщений на веб-сайті Мінекономіки або в системі публічних закупівель Прозорро та за умови, що вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн. Замовником буде здійснюватись перевірка ступеня локалізації виробництва вказаного учасником товару у Переліку за посланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products .
Щодо товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, що включений у перелік, та вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. "
Хочемо зазначити, що ви закуповуєте ПОСЛУГУ, тому набуття замовником у власність товарів НЕМАЄ. Виконавець вогнезахисної обробки не передає вам у властість товар, а надає послугу. Відповідно, ступінь локалізації виробництва теж немає ніякого відношення до надання послуг.
Приберіть з роздлілу IV Додатку 1 весь пункт 5 як такий, що немає ніякого відношення до предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо виключення пункту 5 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації на підставі того, що предметом закупівлі є послуги, а отже, на Вашу думку, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягають застосуванню. Варто повідомити наступне.
Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на дату оголошення закупівлі), встановлено: “У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1”.
Таким чином, застосування відповідних положень Закону не залежить від того, чи є предмет закупівлі «товаром» у прямому значенні, а від наявності факту передачі товару у власність Замовника в результаті надання послуги або виконання робіт.
У даному випадку, згідно з технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації), виконання послуги з вогнезахисної обробки передбачає використання виконавцем вогнезахисного матеріалу (засобу), який, як правило, є частиною калькуляції вартості послуги та може, згідно з усталеною практикою, бути включений до переліку товарів, які переходять у власність Замовника у складі результату виконаної послуги, тобто зафіксовані у виконаних об'ємах робіт і передаються по акту приймання-передачі.
Саме тому у тендерній документації передбачено, що у разі, якщо вартість такого товару перевищує встановлений поріг (200 тис. грн), до нього застосовуються вимоги щодо локалізації та подання відповідних підтверджувальних документів. Зазначене відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативним документам, прийнятим на його виконання.
Отже, пункт 5 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації є законним, обґрунтованим та не підлягає виключенню.
Дата відповіді:
18.04.2025 16:14